חיפוש

כל מה שחשוב לדעת על אימות נוטריוני של דיפלומות ותארים

מה זה אימות נוטריוני ומה תפקידו של הנוטריון? כאשר אנחנו נדרשים לעבודה מול מערכות ורשויות בשפה זרה, נידרש פעמים רבות גם לאימות נוטריוני ותרגום נוטריוני. התמודדות עם שפה זרה חושפת אותנו לפערים שיכולים לגרום לבקשה שלנו פשוט להידחות. בשביל להימנע ממצבים כאלה אספנו בשבילכם את מה שחשוב לדעת על אימות נוטריוני ותרגום,] לרבות של דיפלומות ותארים.

 

מה זה אימות נוטריוני ומה הקשר לדיפלומות ותארים?

אימות נוטריוני הוא תהליך של בדיקה, אימות וחתימה של מסמכים רשמיים על ידי נוטריון מוסמך. נוטריון הוא למעשה עורך דין שהוסמך על ידי בית המשפט לצורך בדיקה ואימות של מסמכים. לנוטריון כלים רבים לבחון את אמינותו של  כל מסמך ולאשר אותו. כאשר אדם רוצה את חותמת האימות הגבוהה ביותר למסמך מסוים, שיתקבל על ידי בית הדין או ישקף באופן המקיף ביותר את האותנטיות של המסמך, הוא פונה לנוטריון לבחינה וחתימה. פעמים רבות נדרש אימות נוטריוני לדיפלומות ותארים, בעיקר כשהתעודות הללו נדרשות לצורך כלשהו בחו"ל – עבודה, לימודים ועוד.

אישור נוטריוני

לשם מה נדרש תרגום נוטריוני?

לעיתים אנחנו נתקלים בצורך לתרגם מסמך רשמי לשפה אחרת. זה יכול לנבוע מרצון להגר ממדינה אחת לאחרת, או מתהליך של בקשה לאזרחות זרה, או מסיבות שונות נוספות. במקרים כאלה נידרש פעמים רבות לתרגם מסמכים משפה אחת לאחרת. לא מדובר בתרגום של מכתב פשוט, אלא בתרגום של מסמכים משפטיים בהם השפה המדויקת בעלת חשיבות עליונה. במסגרת שירותי נוטריון תרגום תעודות שונות, לרבות דיפלומות ותארים הוא חלק מהשירות. נוטריון יוכל לבצע את התרגום או לאשר את דיוק התרגום של מתרגם מקצועי, ובכך להבטיח שתרגום התעודה ימלא את תפקידו. כך ניתן לסלול רך חלקה מול הרשויות אליהם נגיש את התעודה.

 

הימנעות מטעויות בתרגום

כאשר אנחנו מדברים על מסמכים רשמיים שיש להם תוקף ומשמעות משפטית, חשוב לדייק עד לפרט האחרון את השפה. בעולם העסקים והחוזים לכל פסיק ומילת חיבור יכולה להיות משמעות כספית ולכן בבואנו לתרגם מסמך בעל חשיבות כזאת, נהיה חכמים אם נשתמש בנוטריון מקצועי. כך גם כשמדובר בדיפלומות או תארים.

הכרה בהשכלה אקדמית

בעולם גלובלי יש חשיבות גדולה שיכירו בהשכלה שלכם בכל מקום בעולם. אימות נוטריוני למעשה מעניק לכם גמישות, כך שתוכלו לנייד את התעודה ואת ההשכלה שלכם לארץ אחרת. כך, אם תבחרו להגר או לחזור לישראל לא תתחילו מאפס. אם למדתם תואר ראשון במדינה אחת ותרצו ללמוד תואר שני במדינה שנייה, תצטרכו לתרגם את התעודה לשפה אחרת ולאמת אותה בכדי להתקבל בקלות למוסד החדש. תהליך דומה תצטרכו לעבור אם תרצו להתקבל לעבודה שתנאי הסף שלה הוא תואר אותו עשיתם במדינה אחרת.

 

הימנעות מהונאות

כאשר אנחנו מבצעים פעולות רשמיות מול רשויות זרות או אנשים זרים, אנחנו חשופים לפערי שפה אשר יכולים להיות פתח להונאות. שימוש בנוטריון לתרגום דיפלומות ותארים יבטיח הימנעות מהונאות על ידי אימות משפטי ומקצועי המותאם למדינות שונות.

אישור נוטריוני

באותו נושא
חנויות אודיו
איפה אפשר לקנות נגני מוזיקה?

חובבי המוזיקה שבינינו לא יוותרו על המוצר הקומפקטי והנוח לשימוש תוך כדי תנועה: נגן מוזיקה. נגני מוזיקה כבר שנים מהווים אפשרות פופולרית לשמיעת שירים, הרצאות

קרא עוד »
מערכת CRM
מה היא מערכת CRM?

CRM הם ראשי תיבות של ניהול קשרי לקוחות. זוהי מערכת המשמשת עסקים לניהול קשרי לקוחות ואת האינטראקציות בין הלקוחות לעסק. המטרה של מערכת CRM היא

קרא עוד »