חיפוש

מגן לאייפון מקורי

היום אין מכשיר סלולרי שלא נשים עליו כיוסי העוטף את המכשיר וכמובן את מדבקת המסך הזכוכית המפורסמת.

אם בעבר היינו מסתפקים במכשירים פשוטים מאוד, כמו אותם מכשירים של חברת NOKIA שהיו מגיעים כלל ללא מגן, כי לא היה צורך, לא היה למכשיר מסך מגע משוכלל כמו היום, התכנון העיצובי היה כזה שסוגר את המכשיר ומגן עליו מנזקים.

היום הדברים השתנו, הטכנולוגיה והמדע לא עוצרים לרגע ובכל רגע יש לנו מכשיר חדש, וחברות חדשות שמייצרות מכשירים סלולריים.

מבין אותם חברות יש את חברת אפל, שאפשר להגיד שהיא פורצת דרך מבחינת הטכנולוגיה של המכשירים הסלולריים שלה, וגם חלוצה בתחום המכשירים החכמים.

אז יש לנו לא מעט מכשירים חכמים ומשוכללים, אבל לכל דבר כזה יש גם מחיר (והוא לא זול בכלל).

ובשביל לשמור על המכשירים שלנו, אנחנו חייבים שכבת הגנה.

בעבר היה נעשה שימוש במדבקות סיליקון ששומרת על מסך המגע מפני שטריות, ואז התחילה מהפכה בתחום והגיע מגן הזכוכית, שהוא מגן על המסך לא רק מפני שריטות אלא גם מפני מכות פיזיות.
הרשת הייתה מוצפת בסרטונים בהם אנשים מדביקים את מסך ההגנה מזכוכית, מכים עם פטיש על המכשיר ומראים כיצד הוא נשמר.
לא סביר שמישהו יכה עם פטיש במכשיר שלו, אבל בכל זאת מגני הזכוכית צברו תאוצה אדירה ונמצאים על כל מכשיר סלולרי.

מגן איכותי

מגן מקורי – כמה באמת הוא עדיף

אחרי שהבנו שאין מכשיר סלולרי שאין כיסוי הגנה, וגם יצרניות המכשירים הבינו את אותו הדבר בדיוק, ובראשם של החברות להבין את הפוטנציאל העסקי עמדה מי אם לא אחרת מאשר חברת אפל.

חברת אפל התחיל בייצור מגן לאייפון מקורי שהיא אותו מגן סיליקון בדיוק כמו כל האחרים, רק שהפעם הוא נושא עליו את לוגו החברה (ועולה גם פי 5 מהמגן הממוצע).

אבל השאלה העיקרית היא עד כמה באמת המגן המקורי של חברות הסלולר עדיף על מגנים אחרים.

יש כמה סיבות בעד ונגד ההשקעה הכספית במגן מקורי.

עיצוב :

אפל כמו אפל, גם המגן שלה מעוצב בדיוק לפי האופי של המכשירים הסלולריים שלה, קו עיצובי מינימליסטי ונקי, בלי יותר מידי צבעים נועזים המשתלבים יחד.

מבחינת העיצוב אפשר להגיד שניתן למצוא היום עוד המון כיסויים לאייפון עם אותו סגנון עיצוב בדיוק, אז באמת אפל עשתה כאן משהו שלא ראינו ? את זה אני משאיר לכם להחליט.

מחיר :

המחיר של המגן המקורי הוא יקר מאוד ביחס למגינים הבסיסים אותם אנו מכירים, אם המחיר הממוצע של מגן איכותי עומד על כ – 50 ₪, המחיר של מגן מקורי מבית אפל עומד על 250 ₪ ומעלה, כלומר פי 5 ממגן בסיסי ולא פחות איכותי.

אם באמת חשוב לכם נושא המחיר, היום האתרים הסיניים מציעים לכם מגוון גדול של מגנים לכל מכשיר סלולרי במחירים שהרבה מאוד מקומות בארץ יתקשו להתחרות בהם.

באותו נושא
חנויות אודיו
איפה אפשר לקנות נגני מוזיקה?

חובבי המוזיקה שבינינו לא יוותרו על המוצר הקומפקטי והנוח לשימוש תוך כדי תנועה: נגן מוזיקה. נגני מוזיקה כבר שנים מהווים אפשרות פופולרית לשמיעת שירים, הרצאות

קרא עוד »