חיפוש

לומדים בכיף! הכל על סדנאות טיקטוק המומלצות ברשת

טיקטוק היא רשת חברתית מבוססת וידאו ונחשבת לכלי שיווק עוצמתי מאוד, בעיקר בגלל כמות המשתמשים האדירה והמגוונת בה. בטיקטוק קיימים לקוחות פוטנציאליים כמעט עבור כל סוג של עסק. לכן, מיומנות של שימוש בטיקטוק ושיווק באמצעותו הם כלי חשוב עבור מי שעוסק בשיווק ובפרסום וכמובן, גם עבור כל בעל עסק שמעוניין למקסם את השיווק שלו באינטרנט. כדי להכיר את הטיקטוק ואת היכולות שלו שתוכלו לרתום לטובתכם, כדאי להיעזר במומחים ואותם לא קשה למצוא, אבל איך תבחרו את סדנת הטיקטוק שתתאים לכם מבין השפע הקיים בעולם המקוון?

 

מה זאת סדנא?

בניגוד לקורסים רגילים, סדנא וכמובן שבכלל זה גם סדנאות טיקטוק משלבת בין לימוד תיאורטי לבין התנסות מעשית. בניגוד לקורסים, סדנא היא בדרך כלל גם קצרת מועד משום שהיא מתמקדת בנושא ספציפי. אלה הן בדרך כלל גם הסדנאות שמומלצות ביותר ברשת.

משתמשים מעדיפים בדרך כלל לשלב התנסות כאשר מדובר בלימוד של מיומנות כלשהי, בעיקר בהיכרות ושימוש עם אפליקציה של רשת חברתית חדשה, שפועלת אחרת מהרשתות שקדמו לה. סדנא שעוסקת בשיווק עסקים בטיקטוק יכולה להיות סדנא בסיסית וקצרה ויכולה גם להיות סדנא של יום שלם או של מספר מפגשים – הכל בהתאמה למשתתפים ולתכנים של הסדנא.

סדנאות טיקטוק

למה טיקטוק?

אחרי שפייסבוק לימדה אותנו לשתף תכנים, טוויטר לימדה אותנו לקצר את המסר ובאינסטגרם למדנו להבין את הכוח של תמונה יחידה, הגיע טיקטוק ולימד אותנו גם שקטע וידאו קצר יכול להעביר הרבה מידע, לשלב בין תכנים ויזואליים ותכנים מושמעים ובעיקר לפנות לקהל יעד גדול ומפולח היטב.

בעקבות טיקטוק, ברבות מהרשתות החברתיות נוספה האפשרות לפרסם גם קטע וידאו אבל לטיקטוק יש גם תכונות ייחודיות משלה, ראשית הפיד האינטואיטיבי של טיקטוק מאפשר קליטת תוכן רב וכן מצמיע שפע רב של יכולות אינטראקציה של הגולשים עם התוכן – בצורת סקרים, שאלונים, לייקים, תגובות, מענה ושיתוף ובעיקר, טיקטוק פועל באמצעות אלגוריתם חדשני שמסוגל לבחור עבורכם תכנים שיתאימו לכם ויעניינו אתכם.

 

סוגי סדנאות טיקטוק

אם תחפשו ברשת, תמצאו סוגים רבים של סדנאות טיקטוק. בין הסדנאות השונות תמצאו סדנאות שמיועדות לאנשי שיווק ועוסקות ביכולות השיווקיות המפתיעות והמתוחכמות של טיקטוק.

רוב הארגונים שמעבירים סדנאות טיקטוק מציעים סדנאות שמותאמות לרמות ידע וניסיון שונות – ישנן סדנאות שמתחילות בבסיס ומלמדות על טיקטוק, החל מהמראה של האפליקציה והאופן בו ניתן להשתמש בה וישנן סדנאות שמיועדות למי שמכיר את טיקטוק ורוצה ללמוד כיצד ניתן לגייס את היכולות שלה לצרכים שיווקיים. גם עבור העוסקים בתחום יש כמובן סדנאות העשרה שבהן לומדים על הכלים המוכרים פחות של טיקטוק ועל היכולות השיווקיות יוצאות הדופן בה כמו מעקב אחרי טרנדים או יצירת קמפיינים ומעקב אחר הביצועים שלהם.

סדנאות טיקטוק

באותו נושא
חנויות אודיו
איפה אפשר לקנות נגני מוזיקה?

חובבי המוזיקה שבינינו לא יוותרו על המוצר הקומפקטי והנוח לשימוש תוך כדי תנועה: נגן מוזיקה. נגני מוזיקה כבר שנים מהווים אפשרות פופולרית לשמיעת שירים, הרצאות

קרא עוד »
מערכת CRM
מה היא מערכת CRM?

CRM הם ראשי תיבות של ניהול קשרי לקוחות. זוהי מערכת המשמשת עסקים לניהול קשרי לקוחות ואת האינטראקציות בין הלקוחות לעסק. המטרה של מערכת CRM היא

קרא עוד »