חיפוש

איך למצוא את הביטוחים שלכם באינטרנט

המושג "הר הביטוח" הוא מושג שכל ישראלי מכיר, בין אם באופן בלתי אמצעי ובין אם משמועות ששמע מחברים, קרובים או במקום העבודה. עם זאת, מספר לא קטן של ישראלים עדיין לא עשה את הצדע המתבקש, ועדיין לא חיפש במנועי החיפוש הייחודיים שנוצרו לשם כך כספים שעשויים להיות רשומים על שמו או שהוא אחד המוטבים בפוליסת ביטוח ישנה או שמי שרכש אותה הלך לעולמו. מהו המושג הר הביטוח ומהי בדיוק המשמעות שלו? כיצד ניתן לאתר כספים אבודים במנועי החיפוש הייחודיים? איך אפשר לקבל את הכסף ומה צריך לעשות לשם כך? בשורות להלן נכניס את הקורא לעובי הקורה בנושאים הנזכרים לעיל.

 

הר הביטוח והמשמעות שלו

המונח הר הביטוח נולד אי שם בתחילת העשור הראשון של המאה העשרים ואחת. בתקופה הזאת התברר לממונים על הנושא באוצר, שברישומים של חברות הביטוח השונות הצטברו סכומים העומדים כאבן שאין לה הופכין. הסכומים הללו הצטברו בפוליסות ביטוח שנרכשו על ידי אנשים שהלכו לעולמם ולא הותירו הנחיות ברורות באשר ליורשים המיועדים. בנוסף, נרשמו סכומי כסף נכבדים גם לזכותם של אנשים שרכשו פוליסות ביטוח שונות ועם השנים הפסיקו להעביר את הפרמיות לטובת הפוליסות הללו, תוך שהם מזניחים אותן לחלוטין. סוג נוסף של פוליסות שננטשו, פשוטו כמשמעו, היו פוליסות ששיקפו בעצם כפל ביטוחים – כאשר אדם יחיד רכש פוליסות ביטוח מקבילות עבורו או עבור בני משפחתו למטרות זהות בסכומי כסף משמעותיים. ככל שעברו השנים התברר שהמצב רק הולך ומחמיר מהבחינה הזאת. היה זה אינטרס של המדינה לשחרר כספים אבודים שלא נעשה בהם שימוש ולאפשר לבעלים החוקיים שלהם לנצל אותם כראוי.

 

איתור כספם אבודים באמצעות חיפוש פשוט

במקביל לאירועים שתוארו לעיל, חלה בתקופה האחרונה מהפכה של ממש בתחום המידע. מאגרי מידע נעשו גלויים לכל, ומנגד החיפוש בהם נעשה אפשרי וידידותי מאד. לא צריך להיות דוקטור למחשבים כדי לבצע חיפוש שכל אדם ממוצע יכול לעשות אותו. משרד האור הישראלי הצטרף למהפכת המידע ובנה מנוע חיפוש המאפשר לכל אדם לבצע איתור כפל ביטוחים או פוליסות ביטוח שונות הרשומות על שמו או שהיו רשומות על שמו בעבר. בנוסף, מאפשר מנוע החיפוש למצוא גם פוליסות הרשומות על שם אדם קרוב שהלך לעולמו וניתן למשוך את כספי הפוליסה שהותיר אחריו, עם הצגת המסמכים המתאימים לשם כן – צו קיום ירושה, צוואה או צו קיום צוואה המתייחסת לפוליסה המדוברת. כל מ הצריך לעשות הוא למלא אפ הפרטים הנדרשים והמידע יעמוד לרשות המחפש. חברות שונות המתמחות בנושא, מחפשות מידע עבור לקוחות המבקשים זאת מהן, תמורת עמלה. אם יש לך עניין לבדוק את האופציה לקיומן של פוליסות ביטוח הרשומות על שמך, אתה במקום המתאים ביותר. צור קשר כבר כעת והמומחים שלנו יחזרו אלים בהקדם להמשך התהליך.

מחשב ומחשבון

באותו נושא
חנויות אודיו
איפה אפשר לקנות נגני מוזיקה?

חובבי המוזיקה שבינינו לא יוותרו על המוצר הקומפקטי והנוח לשימוש תוך כדי תנועה: נגן מוזיקה. נגני מוזיקה כבר שנים מהווים אפשרות פופולרית לשמיעת שירים, הרצאות

קרא עוד »