חיפוש

חמש התקלות הנפוצות ביותר במחשב

השימוש במחשב הפך לכלי עיקרי בעבודתנו בעת הזו. רבים מאיתנו לא יכולים לדמיין את יום העבודה שלהם ללא מחשב. לעיתים, המכונה המופלאה הזאת מפסיקה לעבוד בצורה תקינה ללא כל הודעה מוקדמת, ויוצרת אי בהירות באשר לאפשרות שלנו להיות פרודוקטיביים או לנהל את יום העבודה שלנו. בשורות הבאות נפרט מספר תקלות אופייניות למחשבים, כדי שתוכלו לדעת מול מה אתם מתמודדים כשהמכונה כבר לא פועלת כמו שציפיתם.

 

  • מחסור בזיכרון

הזיכרון הוא חלק חשוב מתוכנו הפנימי של המחשב, במיוחד במחשבים החדשים ובשימושי המחשב המרובים שנעשים במקביל. אנו פועלים במקביל תוך שימוש במספר רב של יישומים ותוכנות, והפעלתם נשענת על יכולות הזיכרון של המחשב. אם אתם מרגישים שלוקח זמן עד שיישומים נטענים עבורכם, או שהם פועלים בצורה איטית, יתכן ולמחשבכם נדרש זיכרון נוסף. טכנאי מחשבים מקצועי יוכל לסייע לכם להוסיף זיכרון למחשב.

 

  • תקלות במסך המחשב

תקלות מחשב הן תקלות נפוצות מאוד ומופיעות בשלל דרכים. מסך מרצד, מסך שחור ומסך אשר המוצג בו לא נראה באופן ברור, הן חלק מהאפשרויות. תחילה, יש לבדוק האם החיבורים למחשב מחוברים באופן תקין. במידה וכן, יתכן ויש קושי הקשור לאיכות או לטיב כרטיס המסך. כך, גם אם טוענים יישום, תוכנה או משחק, והתצוגה באיכות נמוכה, או לא נטענים, כנראה שיש להתקדם לכרטיס מסך חזק יותר.

 

  • יישום הווינדווס נתקע ולא מתחיל לעבוד

מכירים את זה שאתם מנסים להפעיל את המחשב ולמרות שהוא מופעל כבכל פעם, על המסך אתם לא רואים את מערכת ההפעלה כבכל פעם אחרת שאתם מפעילים את המחשב? יכול  מאוד להיות שיש לכם תקלה בטעינת מערכת ההפעלה.

הפתרון לכך יכול להיות לפרמט את המחשב ולהתקין את הווינדווס מחדש, בתנאי שלא מדובר בתקלה שמקורה באחד החלקים הפנימיים של המחשב. טכנאי מחשבים מיומן יסייע לכם לאתר את התקלה ולהחזיר את המחשב לפעילות תקינה.

 

  • מידע נעלם מהמחשב או שלא ניתן לעשות בו שימוש

אם תוכנות ויישומים מוכרים לא נמצאים על המחשב, מבלי שמחקתם אותם, או אם הם לא עובדים בצורה תקינה – יתכן ויש על המחשב וירוס המשבש את פעילותם התקינה. התקנת תוכנת אנטי וירוס חדשה והסרת הווירוס הקיים יחד עם שחזור המידע האבוד, יעשו את העבודה עבורכם.

 

  • מחשב לא נדלק

מנסים להפעיל את המחשב שוב ושוב ללא הצלחה? ראשית, יש לבדוק כי ספק הכוח מחובר למחשב באופן הדוק. פעמים רבות אם מזיזים את המחשב, מתבצע ניתוק של ספק הכוח. אם אין בעיה בחיבור או בחשמל, יכול מאוד להיות שנשרף לכם ספק הכוח. בדרך כלל, העניין מלווה בריח שלא מותיר מקום לספק. ניתן להחליף את ספק הכוח ולהחזיר את המחשב לפעילות תקינה.

חמש התקלות הנפוצות ביותר במחשב

באותו נושא
חנויות אודיו
איפה אפשר לקנות נגני מוזיקה?

חובבי המוזיקה שבינינו לא יוותרו על המוצר הקומפקטי והנוח לשימוש תוך כדי תנועה: נגן מוזיקה. נגני מוזיקה כבר שנים מהווים אפשרות פופולרית לשמיעת שירים, הרצאות

קרא עוד »