חיפוש

4 דרכים לשפר את תפוקת כוח האדם בחברה

אם אתם מנהלים חברה ולא מרוצים מרמות התפוקה של כוח האדם שלכם, חשוב מאוד שתדעו שיש מה לעשות. לעיתים באמצעות עריכת מספר שינויים קלים בתנאי ההעסקה שאתם מספקים לעובדים שלכם, תוכלו להשיג גידול רחב היקף ברמות התפוקה של העובדים שלכם ואף להנות מעלייה באיכות הכוללת של העבודה. הכתבה הבאה תסביר לכם על ארבעה דרכים אשר יסיעו לכם להעלות את רמות התפוקה של העובדים שלכם על מנת שתוכלו להשיג את היעדים שתמיד חלמתם עליהם.

 

דרך ראשונה: דאגה לסביבת עבודה נוחה יותר

לעיתים, הסיבה שהעובדים עובדים לאט מידי ומספקים תוצרים בקצב נמוך קשורה לקשיים וחוסר התאמה מספקת של סביבת העבודה שלהם. כמעסיקים חשוב שתדאגו כי סביבת העבודה של העובדים שלכם תהיה נוחה, מרווחת, מאווררת ומוארת במידה מספקת.

אם אחד או יותר מהמאפיינים הללו חסרים לעובדים שלכם, תוכלו לפתור זאת באופן נקודתי על ידי:

  • התקנת אמצעי תאורה נוספים וחלוקת אמצעי תאורה לתגבור כגון פנסי לד על חיבור USB.
  • החלפת מזגנים, התקנת מאווררי תקרה וחלוקה של מאווררי יד נטענים עם חיבור USB.
  • חלוקת קריידלים, כבלים מאריכים לשקעי USB.

כמו כן, דאגו ליצור לעובדים אשר עובדים מביתם את כל האמצעים הנדרשים להם על מנת שגם כאשר הם עובדים מהמשרג הביתי שלהם הם יוכלו להגיע לרמות הספק גבוהות. לשם כך ציידו אותם ב:

  • עכברים איכותיים למחשב
  • מקלדת הרחבה של ספרות למקלדת המחשב הנייד
  • מצלמות אינטרנט עם מיקרופון מובנה באיכות FULL HD

 

דרך שנייה: קיום הפסקות מהנות יותר

הסיבה לכך שהפסקות הם חלק הכרחי בכל יום עבודה לא נובעת רק מקיומם של חוקים סוציאליים שונים אשר מחייבים את המעסיקים לספק לעובדיהם ימי עבודה, הפסקות הן הכרחיות על מנת שהעובדים ינוחו ויצברו משאבים לקראת האתגרים והמשימות השונות הצפויות להם במהלך ההמשך של יום העבודה.

מסיבה זאת כאשר מעסיק לוקח אחריות ודואג שהעובדים שלו אכן ינצלו את ההפסקות שלהם לצורך מנוחה והתרגעות, הוא למעשה מרוויח מכך שהעובדים שלו חוזרים מההפסקה נמרצים יותר ורעננים יותר.

אם אתם רוצים לסייע לעובדים שלכם, ספקו להם אוזניות, רמקולים ניידים צבעוניים ומעוצבים ועודדו אותם לנצל את ההפסקות שלהם עד תום.

 

דרך שלישית אספקת אמצעים לפריקת מתח

ספקו לעובדים שלכם ספינרים וקוביות פידג'ט בשלל עיצובים מעניינים ובעזרתם הם יוכלו לפרוק את המתח והלחץ שלהם ולהגביר את רמות הריכוז שלהם. ההשפעה על רמות התוצרת שלהם תהיה ניכרת במהרה.

 

דרך רביעית שמירה על בריאות העובדים

קיום אורח חיים בריא חשוב לא רק בכדי לזכות באריכות ימים או בכדי לשמור על מראה צעיר ורענן, שמירה על אורח חיים בריא תשפר בצורה ניכרת את היכולות הקוגניטיביות של העובדים שלכם ותשפר את התוצרים אותם הם יפיקו.

עודדו אותם להתעמל, לאכול בריא וחלקו להם בקבוקי נירוסטה במגוון דוגמאות ועיצובים מדליקים אשר יסייעו להם לשמור על עצמם ולשפר את איכות החיים שלהם.

אם אתם רוצים לשמוע על עוד רעיונות שיסייעו לכם להגביר את התפוקה של העובדים שלכם, היכנסו לאתר של MA-BALI והתרשמו מהמגוון הרחב של המתנות והפינוקים אשר ישמחו כל עובד.

 

איש דיגיטל

באותו נושא