חיפוש

שיווק עורכי דין משרד הביטחון – מספר טיפים

בעוד שחלק מתחומי העיסוק מצריכים שיווק מאוד ממוקד ומדויק, חלק אחר מתחומי העיסוק יאפשר שיווק יותר מתירני וחופשי.

בואו נדבר לרגע על שיווק עורכי דין באינטרנט, כיצד נעשה זאת? וביותר ספציפי קצת, כיצד נשווק עורכי דין משרד הביטחון באינטרנט?

בימינו הטכנולוגיים שמרגישים עתידניים כבר, כל תחום עסקי מצריך שיווק מסוים באינטרנט. יחד עם זאת, ישנם תחומים מסוימים אשר החוק מטיל מגבלות על האופן שבו ניתן לפרסם ולשווק אותם. למשל, עורכי דין. לידיעתכם, פרסום ושיווק עורכי דין עומד כנגד כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין בישראל. ובכל זאת, האם ישנן דרכים לפרסם ולשווק עורכי דין מבלי לעבור על כללי האתיקה? אכן כן, בואו נסביר כיצד זה עובד ועל מה חשוב לשים את הדגש המקצועי הנכון. יחד עם זאת, יהיה חשוב לדבר גם על הדברים שאסור לעשות בעת שמשווקים עורך דין באינטרנט.

 

דגשים חשובים שכדאי להכיר כשמשווקים עורכי דין באינטרנט

אם אתם מעוניינים לשווק עורך דין משרד הביטחון באינטרנט, יהיה חשוב לעשות זאת נכון ובהתאם לכללי האתיקה של לשכת עורכי הדין. כנראה שהכי חשוב, קודם כל יהיה חשוב לדעת במה עורך הדין שאתם משווקים עוסק.

יתרה מזאת, יהיה כדאי לחקור מעט על הרקורד שלו בבתי המשפט. לאחר שתעמיקו מעט בעבר המקצועי של עורך הדין שאתם משווקים, תוכלו להבליט את חוזקותיו השונות בעת שיווקו. לרוב, עורך דין משרד הביטחון עוסק בדינים שונים, לרבות פציעות בצבא ורשלנות רפואית. מעבר לדינים אלו, עורך דין משרד הביטחון יכול גם לסייע לכם במקרים של עריקה מצה"ל, נפקדות ועוד.

 

מה אני חייב לדעת כשאני משווק עורך דין משרד הביטחון?

בבואכם לשווק את עורך הדין באינטרנט, יהיה חשוב מאוד לא לציין באופן ברור את השמות של עורכי הדין. שימו לב, באופן עקרוני, כללי האתיקה של עורכי הדין מתנגשים עם פרסום ושיווק. בארה"ב למשל, אין את העניין הזה, שם אתם תראו עורכי דין שמשווקים את עצמם על גבי אוטובוסים, שלטי חוצות, בטלוויזיה, ברדיו ובכל מקום שרק אפשר.

בישראל נהוג לרכוש כבוד רב למקצוע עריכת הדין, מה שמתנגש עם שיווק ופרסום. על פי כללי האתיקה, עורך דין לא אמור לשווק את עצמו, זה למעשה מוזיל את המקצוע של עריכת הדין. על אותו משקל, עורך דין בדרך כלל לא אמור לגייס לקוחות, הלקוחות אמורים לפנות אליו. אלו טיפים שכדאי לזכור כשאתם משווקים עורכי דין באינטרנט. ולא פחות חשוב, קחו בחשבון שהשיווק מומלץ רק בחלק מהפלטפורמות השונות. למשל, פלטפורמת לינקדין היא פלטפורמה מעולה עבור יצירת קשרים וקונקשנים בין עורכי דין. אינסטגרם? כנראה שקצת פחות. ובכן, פחות עבור רוב עורכי הדין כנראה. אם נניח עורך דין מסוים עוסק בתביעות של עולם הבידור, גם אינסטגרם עשויה להיות פלטפורמה רלוונטית לשיווקו.

 

ספר חוקים

באותו נושא