חיפוש

רוצים להגדיל מכירות בעסק? הכירו את קורס המכירות לארגונים וחברות

כל בעל עסק, גדול או קטן, אשר מוכר מוצרים או שירותים כלשהם, יודע שרק על ידי צוות מכירות חזק ושאפתן יהיה ניתן להגדיל את היקף המכירות של החברה. מחלקת מכירות בכל חברה היא מחלקה שנשחקת מהר מאוד בגלל אופי העבודה האינטנסיבי כאשר על הנציגים לעמול די הרבה זמן כדי לקדם את המכירה עד לסגירתה הסופית.

לכן, הרבה מאוד ארגונים, חברות שונות, מכל התחומים והמגזרים הפנימו, שעליהם להביא מידי פעם, גוף חיצוני להעברת מידע מעודכן על שיטות מכירה מתקדמות שיעזרו לצוותי המכירה וירעננו את מה שהם כבר יודעים לעשות הכי טוב.

 

תחום המכירות בכל גווניה

מחלקת מכירות של חברה יכולה להכיל צוותי מכירת שטח מכל התחומים כמו חנויות בגדים, יועצות יופי, מכירת שירותים רפואיים ועוד או מכירות טלפוניות, טלמרקטינג, כאשר המשותף לכל אלו הוא הרצון לסגור כמה שיותר מכירות וכמה שיותר מהר כדי להמשיך ללקוח הבא.

אמנם, בימים של היום, אנשים מבצעים קניות אונליין בסכומים מאוד גדולים גם מבלי שאיש מכירות יציע להם משהו אך יחד עם זה, בסוף אין כמו קשר אנושי, אדם אנושי שמדבר אתך בטלפון או נמצא ממש מולך ומוכר לך משהו בין אם זה איפור או שירות על מכונת כביסה לחמש שנים, החשוב הוא הקשר האישי.

אם כן אופי עבודת המכירות בכל גווניה היא מאוד קשה ולא כל אחד יכול לעשות אותה לכן, פעם בכמה זמן בעלי חברות מזמינות לחברתם חברה שמעבירה קורס מכירות שיכול לעזור ולהועיל לצוות הקיים תוך שהם מלמדים אותם שיטות ונותנים להם כלים להגדלת המכירות האישיות שלהם.

להגדיל את המכירות בעסק שלך

לימודים על ידי המחשה מעשית תמיד תהיה יעילה יותר

נכון שצוות המכירות בכל חברה כבר יודעת את העבודה אבל כאשר מביאים חברה מבחוץ שתיתן את הזווית ראיה שלה על עולם המכירות, את שיטות הנעה לפעולה שלה ותמחיש זאת על ידי סימולציות במסגרת של קורס מכירות, אין ספק שגם לצוות הקיים זה יעשה טוב.

למעשה, כל כינוס של מחלקה כזאת או אחרת בחברה יכולה לעשות לאותו הצוות רק טוב שכן הם מרווחים עוד כלים לימודיים, הם מרווחים מעט אתנחתא מהעבודה על חשבון יום העבודה וכמובן הם מרווחים קצת גיבוש כי בקורסים מסוג הזה יש הרה מאוד המחשה מעשית שמובילה להרבה צחוקים ולאווירה טובה.

 

לסיכום

העולם ממשיך להתקדם הלאה לכיוון אונליין, הכל קורה כאן ועכשיו והכל מבוצע באפליקציות או שירותים אינטרנטיים, אבל יש אנשים שעדיין מחפשים את הצד האנושי, שרוצים שנציג מכירה יתקשר אליהם ויציע להם שירותים או מוצרים כלשהם, שייתן להם הסבר ואחריות בעל פה ולכן מידי פעם מאוד חשוב לקיים סדנאות או ימי לימודי ייעודים למחלקת מכירות.

באותו נושא