חיפוש

קידום אתרים blackhat

קידום אתרים הוא סמל למהפכה בעולם השיווק. כשהתחרות על קמפיינים ממונים רק ממשיכה לעלות, יותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל הטמון בחיפוש האורגני בגוגל. הינה כל מה שאתם חייבים לדעת על קידום אתרים blackhat ועל קידום אתרים ברמה גבוהה.

למה הפוטנציאל כל כך גדול?

הפוטנציאל בקידום אתרים אורגני ניכר מאוד, שכן מדובר במקום בו האנשים מחפשים שירות ותוכן ולא נחפשים לכך בניגוד לרצונם. על כן רבים מחפשים דרכים שלפעמים נחשבות לא כשרות להתקדם. דבר הנקרא קידום BLACKHAT.

נסביר את ההבדל:

  • תוכן ממומן – חושף את הגולש בזמנים בו הוא אינו מעוניין ברכישה וכשהוא לאו דווקא מעוניין לרכוש. בנוסף, שירות אשר מופיע בממון בגוגל הרבה פעמים נתפס בעיני הגולש כלא אמין.
  • תוכן אורגני- חושף את הגולש כאשר הגולש מעוניין ומוכן לקרוא, להשקיע ולצרוך את המוצר. האתרים שעולים בתוצאות הראשונות באורני נתפסות בעיני הגולש כרלוונטיות, חשובות ואמינות.

כלומר, אתר שעולה במקום גבוה באורגני ממותג בעיני הגולש כאתר אמין שניתן לסמוך עליו. אנשים רבים סומכים על גוגל שידרג את האתרים בצורה הנכונה ועל כן אם אתם במקומות הראשונים סימן שאתם טובים.

סיבה נוספת לכך שהפוטנציאל כה גדול בתחום קידום אתרים בגוגל הוא בשל האפשרויות הרבות שנפתחות לכם: אתם יכולים להשקיע בכמות גדולה או מצומצת של מילות מפתח, אתם יכולים לקדם יותר מאתר אחד, אתם יכולים לבחור אם לשלם או לא לשלם על קידום האתרים ועוד.

אתר מקודם

קידום אתרים אורגני ב 2020 – איך עושים את זה

על מנת לממש את הפוטנציאל הקיים בקידום אתרים אורגני ב 2020 חשוב לדעת לעשות זאת נכון וגם לקחת בחשבון איך לעשות בניית אתרים לשנת 2020. כשיותר ויותר אנשים קוראים לעצמם מומחים לקידום אתרים ובניית אתרים, יש מספר מצומצם של אנשים בשוק הישראלי שאכן זכאים לתואר "מומחים".

הינה מספר טיפים כדי לעשות קידום white:

  • תנו למומחה לעשות את זה – אמנם זה נשמע כמו עוד המלצה כמו בכל תחום ועם זאת, יש מאות הוכחות בשטח להבדל בין אדם שמקדם את העסק בעצמו לבין חברת קידום או איש קידום מקצועי אשר מקדם לכם את האתר. נכון, אתם יכולים לעשות זאת לבד, אבל ההשקעה הנדרשת ממכם היא גבוה. קידום על ידי מומחה יחסוך לכם כאב ראש, זמן רב ובעיקר – יוכל לסייע לכם בקבלת תוצאות בזמן מהיר וטוב יותר.
  • היו יצירתיים – קיימת תחרות היום בעולם האורגני. אל תתקבעו על דרך קידום אחת ומצאו דרכים יצירתיות לקדם את האתר שלכם. קידום יצירתי יכול להתבטא בכך שאתם מכוונים על מילות מפתח שלאו דווקא מוכרות ופופולאריות, בכך שאתם יוצרים תוכן מקורי כדוגמת תמונות ווידיאו, ובכך שהאתר שלכם משדר ליגה אחרת משל המתחרים.
  • היו סבלניים – לקוחות רבים של חברות קידום, מצפים לראות תוצאות לאחר מספר ימים. ולמרות שלפעמים זה קורה, במרבית המקרים זה דורש סבלנות. תנו לזה זמן והתוצאות יגיעו..

הינה מספר טיפים כדי לעשות קידום blackhat:

בחרו נישות שאין חוקיות בגוגל כביכול (כגון הימורים), השיגו לינקים בצורה לא חוקית, בצעו קידום שלילי (כזה שפוגע במתחרים) וחפשו חוקים לעקוף את גוגל.

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »