חיפוש

קידום אתרים  

היום אם אתם מציעים משהו לציבור הרחב, לא משנה מה זה יהיה, אתם צריכים אתר אינטרנט. השלב הבא לאחר פתיחת האתר הוא שאנשים ייכנסו אליו. לשם כך, ניתן להיעזר באדם שהוא מומחה לקידום אתרי אינטרנט, וזה יכול לסייע מאוד אם אין לכם ידע מוקדם בתחום. אם אתם רוצים להגדיל את הידע שלכם בנוסף לסיוע או במקומו, אז תתחילו לחשוב מעכשיו והלאה על גולשים באינטרנט כלקוחות עתידיים פוטנציאלים, וזו כבר נקודת מוצא טובה. אותם גולשים, ייכנסו לאתר שלכן, יצרכו את התוכן ויעבירו אותו הלאה. לכן, יש לקחת את העניין ברצינות רבה ולחשוב על קידום אתרים כבר בשלבים מוקדמים, ובשביל זה אנחנו כאן.

 

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים נקרא גם SEO ( Search Engine Optimization). קידום אתרים למעשה מבצע אופטימיזציה והתאמה בין רצון הגולשים לבין האתר שלכם וכך מעלה את הכניסות לאתר. הוא עושה זאת בכך שבאמצעות הבנה ופעולות שונות, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש המנועי החיפוש, שהעיקרי הוא כמובן גוגל, וכך יהיה נגיש יותר עבור גולשים.

 

כמה טיפים לקדם את האתר שלכם בצורה מוצלחת

גוגל מתחשבת בכמה פרמטרים כאשר היא קובעת את דירוג האתרים בתוצאות החיפוש השונות, לא ניתן לדעת מה החשיבות המדויקת של כל פרמטר. אמנם יש חוסר וודאות בנושא אך לאור המטרה הכללית של גוגל – שהיא הרי שגולשים יקבלו את התוצאות המתאימות ביותר לחיפוש שלהם, ניתן לדעת בערך מה לעשות.

  1. רלוונטיות ואמינות – ראשית, תדאגו לבנות אתר שיהיה רלוונטי לתחום בו הוא עוסק. בהמשך לזה, חשוב שהמידע יהיה רלוונטי ואמין. הרי כמובן שאם גוגל תגיע למסקנה שהאתר שלכם לא אמין, היא לא תקדם אותו. כמו כן, נסו ליצור תוכן באתר שלכם שיהיה מעניין ושיחדש משהו לגולשים ומשכך – יתפוס את תשומת הלב שלהם.
  2. נוחות – חשוב שהאתר והתוכן המצוי בו יהיה נגיש לקוראים. מבחינת הנוחות, יש לקח תבחשבון שיש כמה דברים שמשפיעים על הגולשים ועל הזמן והאופן בו הם יגלשו באתר שלכם. למשל, לעיצוב האתר שלכם חשיבות רבה – אם האתר שלכם יהיה נגיש, עם תמונות, ונוח – כנראה שגולשים יישארו בו זמן רב יותר. כמו כן, הניווט באתר הוא חשוב מאוד. לכן, השקיעו בתפריט הניווט – יפנה לקישורים הנכונים ויהיה נוח למשתמש. בנוסף, נמצא שמיקום תפריט הניווט בחלקו העליון או בצד של האתר שלכם זהו המיקום היעיל ביותר.
  3. חשבו על מה הגולשים הייעודיים של האתר שלכם מחפשים בשורת החיפוש. ראשית, בצעו מחקר עצמאי של מילות חיפוש פופולאריות בתחום שלכם. בנוסף, זכרו שאנשים בדרך כלל מחפשים את השירות אותו הם רוצים ולא את שם העסק.
  4. היום, אתר שלא מותאם גם לשימוש בנייד הוא לא רלוונטי. כנראה שההתאמה למובייל באה לידי ביטוי גם במנועי החיפוש. לכן, כדי להנגיש את האתר שלכם לאוכלוסייה רבה יותר, תדאגו שהוא יהיה נוח ונגיש גם לכניסה מהמובייל.

המון בהצלחה!

קידום אתרים

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »