חיפוש

קידום אתרים לסטנדאפיסטים – 5 טיפים

אם אתם סטנדאפיסטים או משווקים צעירים שרוצים לקדם עסק של סטנדאפיסט, הגעתם למקום מקום הנכון.

סטנד אפ בארץ הוא תחום מאוד תחרותי לכן לקידום אתר העוסק בסטנד אפ יש להכיר את התחרות הקיימת באינטרנט ואת השיטות הנפוצות לקידום אתרים באופן כללי.

נדבר כאן על קישוריות, חוזק דומיין, מילות מפתח, מה מביא תנועה לאתר ואיך ניתן לקדם כל אתר באורח האפקטיבי ביותר שניתן:

 

שני עקרונות בסיסיים לקידום אתר

  • לינקים המקשרים בחזרה לאתר שלי
  • מילות מפתח

שני האלמנטים הקריטיים ביותר שייקבעו את דירוג האתר שלי בחיפוש בגוגל היא כמות ואיכות הלינקים מאתרים אחרים המקשרים בחזרה לאתר שלי ומילות המפתח שאני מטרגט ומפזר באתר שלי.

 

מילות מפתח – סטנדאפיסטים

אם אני ארצה שיימצאו את האתר שלי דרך גוגל, אצטרך שהאתר שלי יכיל מילים שאני מעריך שמשתמשים מכניסים למנוע החיפוש כאשר הם מחפשים סטנדאפיסט.

ניתן למשל להשתמש בגוגל אנליטיקס אוkeyword Surfer  בשביל לעשות את מחקר השוק בנוגע למילות מפתח שמחפשים הרבה וניתן להשתמש בהם לאתרנו.

יש לקחת בחשבון שיהיה קשה להתחרות על מילות מפתח פשוטות או כאלו שמביאות לפעולה כמו "סטנדאפיסט לאירוע" ולכן רצוי לא להתחרות על מילות המפתח הפופולריות ביותר ושיהיו ארוכות יחסית (2-3 מילים)

 

קישוריות – סטנדאפיסטים

גוגל נותן דירוג גבוהה לאתרים המקבלים רפרנסים (באמצעות קישורים) מאתרים אחרים. כמות קישורים היא לא הגורם היחיד, אלא חוזק הדומיין של האתר (ניתן לראות דירוג דומיין משוער באמצעות 'Moz Bar'), משמע מידת הפופולריות ואמינות האתר המקשר בחזרה אל האתר שלנו.

לכן אם למשל נמצא בלוג פופולרי על סטנד אפים ונצליח להשיג אצלו ריאיון או ביקורת שבסופו של דבר תקשר בחזרה אל האתר שלנו, ככה נצליח לקדם את דירוג האתר שלנו בחיפוש בגוגל.

 

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב

ניתן לקדם את עסק הסטנדאפ שלכם באמצעות דפי פייסבוק, בלוג בפייסבוק, פרופיל אינסטגרם, ערוץ יוטיוב עם תכנים של סטנדאפ. אם תקימו עמודים עם תוכן משעשע ומצחיק בהקשר של סטנדאפ תוכלו לצבור פופולריות ובסופו של דבר לקשר עוקבים ומשתמשים בחזרה אל אתרכם.

מכיוון שהאתר או העסק הוא סטנדאפ, זה לא אמור להיות מסובך למצוא חומר להעלות לרשתות החברתיות בשביל בסופו של דבר להעביר טראפיק בחזרה אל אתרכם.

קידום אתרים הוא תחום אינסופי ומה שנכתב כאן הוא רק הבסיס האלמנטרי ביותר. עכשיו שאתם מבינים אמנם איך זה עובד פחות או יותר אתם יכולים להמשיך לחקור ולקרוא על תחום קידום האתרים או להתחיל להתנסות בעצמכם:

לראות מה התחרות, אילו מילים מחפשים בגוגל בהקשר של סטנדאפיסטים, לפתוח עמוד פייסבוק באינסטגרם לעסק שלי ולהתחיל להעלות תכנים איכותיים לאתר שלי ועמודים ברשתות החברתיות שפתחתי.

הדרך הטובה ביותר ללמוד קידום האתרים היא להתחיל ולהתקדם לאורך למידה ומחקר מעמיק. שיהיה בהצלחה!

 

גראף קידום

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »