חיפוש

קידום אתרים באנגלית

מעבר לכך שהשפה האנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, היא גם השפה האוניברסלית של עולם האינטרנט ובעיקר של קידום אתרים.

 

קידום אתרים באנגלית

מתייחס למעשה לאופציה של קידום האתר עבור קהל עצום של גולשים, זאת בעקבות ביצוע של מספר פעולות של קידום אתרים באנגלית אשר בכוחן לשנות את העסק לחלוטין. כלומר, גם עסקים קטנים יכולים לקדם את העסק שלהם באנגלית ובכך להגדיל באופן משמעותי את קהל הלקוחות שלהם וכתוצאה מכך גם את ההכנסות המתקבלות כתוצאה מקידום האתר באופן הזה.

 

קידום אתרים בשפה האנגלית

 

מה השוני בין קידום אתרים בשפה העברית לבין השפה האנגלית?

חשוב להבחין בין השוני אשר קיים בין קידום אתרים אורגני בשפה העברית, לבין קידום אתרים באנגלית, והיא נעוצה בעיקר בעניין התחרותי. למעשה, כאשר בוחנים את כמות האתרים באנגלית לעומת כמות האתרים בעברית  ניתן למצוא פערים עצומים בין השניים. על כן, התחרות בקידום אתר באנגלית גדולה ומשמעותית הרבה יותר ודורשת טכניקות חדשניות וביצוע מחקר מעמיק וזאת על מנת לעמוד בתחרות העזה. על כן, משום שישנה כמות בלתי נתפסת של אתרים באנגלית במנועי החיפוש, עבודת קידום האתר באנגלית היא קשה יותר, ארוכה, ולרוב גם יקרה יותר. אבל, אי אפשר להתעלם מכך שכמות החיפושים אשר מתבצעים במנוע החיפוש של גוגל לעומת אתרים בעברית היא גדולה פי כמה עשרות אלפי מונים, כך שהקהל הפוטנציאלי גדול הרבה יותר  באופן משמעותי. לכן, היתרון הגדול של קידום אתרים באנגלית בהשוואה לקידום אתרים בעברית הוא שבאנגלית אין את הבעיה של אותיות הקישור. למעשה, מנוע החיפוש של גוגל איננו יודע לזהות את ההקשר בין מילה עם אותיות קישור לאותה מילה ללא אותיות הקישור. באנגלית הבעיה הזאת לא קיימת, מכוון שבאנגלית משתמשים במילות קישור שאינן נצמדות למילים עצמן, מה שמקל על עבודת קידום האתר באנגלית. כמו כן, בעברית קיימת בעייתיות רבה עם נושא הכתיב החסר והמלא. באנגלית, שוב, בעיה זו לא קיימת. כמו כן, חשוב לדעת כי קידום אתרים במדינות אשר דוברות את השפה דורש השגה של דומיין מקומי, אשר מכיל את מילת המפתח הרצויה ואשר מאוחסן על שרת מדינת היעד. מדובר בפעולה אשר איננה פשוטה כלל וכלל, ונדרש לשם כך איש מקצוע אשר יודע לקדם את האתר בשפה האנגלית תוך שימוש בטכניקות כאלו אשר דורשות ידע מקצועי לא מועט. בנוסף,  כתיבת התוכן באנגלית צריכה להתבצע בהתאם לקהל היעד החדש, ולכן מדובר בתהליך אשר אורך זמן ארוך יותר מאשר קידום אתרים בשפה העברית, ונדרשת סבלנות רבה הן מצד בעל העסק והן מצד מקדם האתר וזאת על מנת לוודא כי בסוף התהליך האתר אכן ימוקם בראש תוצאות החיפוש הן בישראל והן ביעדים בהם דוברים את השפה האנגלית בכל רחבי העולם.

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »