חיפוש

קידום אתרים אשקלון

בשנים האחרונות, מאז עלייתה של גוגל ומנוע החיפוש שלה עשרות מיליוני אנשים בכל רחבי העולם מבצעים חיפוש אודות שירות/מוצר אותו הם מבקשים לקבל. לאור העלייה המטאורית בכמות החיפושים, גוגל החליטה לבצע עדכונים ושינויים באלגוריתם של מנוע החיפוש.

 

אשקלון - קידום אתרים באינטרנט

 

קידום אתרים באמצעות גוגל

מטרתה העיקרית של ענקית החיפוש גוגל היא להפוך את מנוע החיפוש שלה ליעיל יותר כך שתוצאות החיפוש המוצגות בפני הגולש יהיו הרלוונטיות ביותר עבורו. לכן, מקדמי אתרים מקצועיים אשר בקיאים בתחום יודעים לבצע את השינויים הנדרשים בהתאם לחידושים, וזאת על מנת להעלות את הדירוג של האתר לראש תוצאות החיפוש. השינוי המשמעותי ביותר אשר התרחש בשנים האחרונות מוכוון בעיקר כלפי עסקים קטנים ובינונים, זאת משום שכיום מנוע החיפוש של גוגל עובד ע"פ אלגוריתם חכם אשר מאפשר לבצע את החיפוש באמצעות חיפוש לוקאלי.

 

מהו חיפוש לוקאלי?

כידוע, מאז עלייתו של מנוע החיפוש של גוגל התחרות בתחומים רבים הפכה לקשה ותחרותית הרבה יותר, זאת משום שישנם שפע עצום של אתרים בכל תחום כך שהגולשים הפכו למעשה לחסרי סבלנות הרבה יותר, זאת משום שהם אינם רוצים לבזבז את הזמן שלהם על חיפושים שלא רלוונטיים לעיר המגורים שלהם או לאזור בו הם מחפשים לרכוש מוצר/שירות. ממחקרים שביצעה גוגל עולה כי הגולשים כיום מחפשים "חווית גלישה" ולכן, הדגש כיום בתחום של קידום אתרים הוא ביצירת תוכן מעניין, אשר יעורר רגש וצורך בקרב הגולשים לביצוע פעולה, ובכך לגרום לכך לביצוע המרה מגולש לרוכש. לכן, החליטה גוגל להפעיל אלגוריתם אשר יודע לענות על השאלה ע"פ חיפוש לוקאלי, וכיום קידום אתרים לוקאלי היא שיטת קידום וודאית ואפקטיבית זאת לאור העובדה שהיא מכניסה לאתר הפניות איכותיות ומדויקות. הדבר נכון במיוחד לעסקים קטנים ובינונים, אשר אינם עובדים בפריסה ארצית ולכן ניתן כיום לבצע קידום אתרים באשקלון לדוגמא עבור בית עסק לממכר תבלינים, כך שאם גולש יקליד "פיצה באשקלון" בית העסק שאליו עושים קידום אתרים יופיע בראש תוצאות החיפוש. לכן, יש כאן אפקט הפוך: מצד אחד יקטן כמות ההופעות והחיפושים, אבל איכות הפניות תהיה גבוהה הרבה יותר. מדובר למעשה בשיטה חדשנית ביותר אשר באמצעותה בתי עסק קטנים ובינונים אשר ממקומיים בעיר ספציפית יכולים להוסיף לעמוד העסק שלהם את המיקום + תמונה, וכך האלגוריתם של גוגל יידע להפנות את הגולשים בדיוק לבית העסק הספציפי הזה, דבר שיגרום לכך שבמקום שיתקבלו אלפי תוצאות שלרוב יהיו מיותרות, יתקבל במנוע החיפוש של גוגל שורה של בעלי עסקים אשר ממוקמים באזור אותו. מדובר בפרמטר קריטי וחיוני מאוד עבור בעלי עסקים, זאת משום שגוגל פרסמה לאחרונה כי רוב הגולשים מבצעים את החיפוש שלהם ע"פ שם המוצר/השירות אותו הם מבקשים והעיר, ולכן יש לבצע את ההתאמות הנדרשות.

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »