חיפוש

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני באמצעות מנוע החיפוש של גוגל היא הכלי השיווקי הטוב ביותר שיש כיום בתחום של קידום אתרים. אז מה זה בכלל קידום אתרים אורגני ומה היתרונות שלו?

 

קידום אתרים אורגני – מהו?

קידום אתרים אורגני (SEO) הוא השיטה השיווקית הטובה ביותר כיום להגדלת הכניסות וההכנסות באתר, זאת על ידי מיקום האתר בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש. מדובר בתהליך שמטרתו היא לשפר את מיקום האתר בתוצאות הרגילות של מנוע החיפוש, כך שהאתר יבלוט ויקבל חשיפה. חשוב לדעת כי בקידום אורגני אין תשלום לגוגל, זאת בניגוד לשיטת קידום אתרים ממומן בו מתבצע תשלום לגוגל על כל הקלקה אשר מתבצעת בכניסה לאתר. קידום אורגני הוא תהליך ארוך באופן יחסי, ודרושה לו סבלנות וביצוע התאמות רבות. מאחר ומדובר בתחום מורכב, קידום אתרים אורגני בגוגל דורש התמקצעות רבה וניסיון כמו גם עבודה ע"פ כללי האתיקה של גוגל. על כן, מדובר בשילוב של טכניקה וטכנולוגיה מתקדמת אשר הופכת את השיטה הזאת לכלי פרסומי ראשון במעלה אשר בכוחו להזניק את העסק לראש תוצאות החיפוש ובכך להגדיל את החשיפה וכמובן את ההכנסות. מדובר למעשה בתהליך שיפור מתמיד ומתמשך אשר בכוחו לתת ערך גבוה עבור עסקים, הן בהיבט של כמות התנועה לאתר והן בהיבט של חיזוק המוניטין ברשת.

 

קידום אתרים אורגני

 

מהם השלבים שיש לבצע על מנת לבצע קידום אורגני בגוגל?

  • ביצוע אופטימיזציה לאתר – על מנת לבצע קידום אתרים אורגני בגוגל יש לבצע אופטימיזציה של האתר, בין אם הוא אתר חדש או בין אם מדובר באתר אשר צריך לעבור שדרוג. מדובר בתנאי סף של גוגל, כאשר הדרישה ע"פ תקנון האתיקה שלה הוא שיהיה נוח לפתוח את האתר מכל מקום ומכל מכשיר. ממחקרים שביצעה גוגל בשנים האחרונות עולה כי רוב הגולשים מבצעים את החיפושים שלהם באמצעות מנוע החיפוש באמצעות המכשיר הנייד שלהם, ולכן חובה להתאים את האתר בהתאם. במידה והאתר איננו מותאם, גוגל תדרג אותו במיקומים נמוכים ובכך נפגעת העבודה של קידום האתר.
  • תוכן שיווקי – מאחר ומדובר לרוב בתחום מאוד תחרותי באינטרנט, יש צורך להתבלט. הכלי הטוב ביותר להתבלט ולבצע את עבודת קידום האתר בגוגל באופן הטוב ביותר היא באמצעות כתיבה של תוכן שיווקי מעניין ומקורי, אשר יהיה תוכן טוב יותר מאשר המתחרים, כך שהוא יהיה גם מעניין וגם מוגש באופן חווייתי, ידידותי ועם ויזואליה איכותיות וזאת על מנת לגרום לכך שהגולש יישאר זמן רב באתר. בנקודה זו חשוב לדעת כי למעשה גוגל יודעת באמצעות אלגוריתם מיוחד לזהות כמה זמן שוהה הגולש באתר, כך שככל שהוא נשאר יותר עולים הסיכויים לביצוע רגישה. על כן, תוכן וויזואליה הם כלים מהותיים וחשובים ביותר בעבודת קידום האתר בגוגל.

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »