חיפוש

קורס מסחר באיביי

כולם חולמים על עבודה מהבית בזמנים שאנחנו קובעים לעצמינו, או לכל הפחות הכנסה פאסיבית חודשית של לפחות 2,000 ש"ח בחודש. עם המון קורסים, אפשרויות ואמצעים, חשוב שלא תפספסו את אחת הדרכים שהוכחו כיעילות ועובדות – מסחר באיביי. המסחר באיביי מגלגל מאות מליוני דולרים מדי חודש ומציע שלל אפשרויות והזדמנויות. אז איך צוללים ומכירים את איבי כמו שצריך? בעזרת קורס איביי מומלץ.

 

על איביי – בקצרה

איביי הינו אתר למסחר אינטרנטי אשר מאפשר קנייה ומכירה של ציוד ברחבי הארץ והעולם. הפלטפורמה הוקמה בשנת 1995 והפכה לפלטפורמת המסחר האינטרנטית הגדולה ביותר במהלך שנות ה – 2000. כיום שווי השוק של איביי מתקרב ללא פחות מ – 30 מיליארד דולר.

 

סיפורי הצלחה של ישראלים באיביי

ההערכות הן שאיביי הפכה כ 100 אלף ישראלים לבעלי הכנסה פאסיבית מכובדת ואת חלקם אף למליונרים.

אחד האנשים שהיו מוכרים עד לפני מספר שנים היה אלמוג. אלמוג, צעיר בן 20, החליט לפתוח את חנות האיביי הראשונה שלו בשנת 2014. הוא החל את דרכו במכירה של מוצרים זולים ובהדרגה עבר לעולם התכשיטים. במהלך של שנתיים אלמוג בנה 3 חנויות עיקריות אשר השאירו לו רווח של לא פחות מ40,000 שקל בחודש.

לצד אלמוג, ישנם בוגרי קורס מסחר באיביי נוספים אשר הגיעו לסכומים אלה, אשר מעדיפים להשאר אנונימים לעת עתה.

 

מה לומדים בקורס מסחר באיביי

הקורס משלב 2 יסודות חשובים: תאוריה ופרקטיקה.

יסוד התאוריה: על מנת לדעת לסחור באיביי חשוב להכיר את ההיסטוריה של איביי, מושגי מכירה, שיטות מכירה, קריאייטיב והתנהלות כלכלית נכונה.

יסוד הפרקטיקה: אחד היתרונות החשובים בקורס מסחר באיביי הוא לקיחת התאוריה ושילובה באופן מעשי. לומדים   לעומק על  איביי, מכירה והתנהלות ומשתמשים בידע הזה על מנת לפתוח את החנות הראשונה שלכם,  ולמכור!

 

סילבוס קורס מסחר באיביי

להלן הצצה לסילבוס הנלמד בקורס מסחר באיביי:

  1. פתיחת חשבונות מסחר: על מנת ללמוד מסחר, יש תחילה להכין את התשתיות הרלוונטיות. עוד בשלב הראשון בקורס נשלב את הפרקטיקה ונפתח חשבון איביי וכן חשבון פייפאל. במסגרת פתיחת החשבון נלמד צעד צעד, כיצד לפתוח חשבון מתאים, דגשים וחוקים נדרשים וכן התנהלות כספית עם פייפאל.
  2. בחירת נישה: איביי מציע מעל ל מליארד  מוצרים בתחום בתחומים שונים, ועל מנת להצליח באיביי, יש לבחור את  סוג המסחר המתאים לנו בעולם הדרופשיפינג
  3. אפשרויות מסחר: נכיר את אפשרויות המסחר באיביי: מכירה מיידית, מכירה פומבית ועוד.
  4. כיצד לעלות מוצרים לחנות: שיעורים על אופן העלאת תמונות והמלצות לצילום, כותרות מפציצות, טכניקות תמחור והרשימה עוד ארוכה.

רוצים לשמוע עוד על קורס מסחר באיביי? מוזמנים להתייעץ ולקבל את כל המידע הדרוש לכם.

באותו נושא
קורס אוטומציה בכיתות קטנות

חושבים לעשות קורס בתחום האוטומציה ולא לגמרי בטוחים באיזה קורס לבחור? חשוב לכם לא רק לקבל את תעודת הסיום אלא גם ליהנות מתהליך הלמידה עצמו?

קרא עוד »
קורס קידום אתרים

מעוניינים ללמוד כיצד ניתן לקדם את האתר שלכם כך שיגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש? באמצעות חברת בופור, תוכלו לדעת בדיוק כיצד להביא את האתר שלכם

קרא עוד »
קורס קידום אתרים באינטרנט

רבים מעוניינים להבין יותר בתחום של קידום אתרים, אבל מתלבטים בשאלה מה עושים שם בדיוק ומה זה מעניק. לכל הפרטים במאמר הבא.   קורס קידום

קרא עוד »
לימודי קידום אתרים

רבים מעוניינים לרכוש לעצמם מקצוע מניב – ומקצוע כזה הוא קידום אתרים. ממה הלימודים מורכבים? ומה ניתן לעשות בסיום הלימודים? כל הפרטים.   מהו קידום

קרא עוד »
לימוד קידום אתרים

לימוד קידום אתרים ע"י מומחים ניתן כיום עבור כל אחד אשר מעוניין להתמקצע בתחום של קידום אתרים – אחד התחומים הצומחים ביותר בעולם האינטרנט.  

קרא עוד »