חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על הנתח ההולך וגדל שתופס הפרסום הדיגטלי לעומת המדיה הישנה ואיך זה משפיע על המפרסמים

בעשור האחרון אנו יכולים לראות מגמה הולכת וגוברת של העברת הפרסום מהמדיה הישנה, למדיה הדיגיטלית. מדוע? המומחים של חברת מסה מדיה מסבירים.

פרסום דיגיטלי – נתח הולך וגדל

בשנים האחרונות ניתן לראות באופן ברור כי היקפי החשיפה של הצרכנים במדיה המסורתית יורדים בצורה משמעותית, זאת לאור העובדה כי דור ה Y וה Z אשר גדלו עם מסכים מעוניינים לקבל את המידע שלהם באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית והדיגיטלית. יתרה מכך, גם קהלים מבוגרים יחסית אשר צרכו את המידע שלהם באמצעות המדיה המסורתית כדוגמת עיתונים, רדיו ומודעות מבינים כי הדרך הקלה והטובה ביותר לקבל מידע היא דרך הפלטפורמה הדיגיטלית, ועל כן בעלי עסקים כמו גם חברות וארגונים מבינים כי אם הם רוצים לפנות לנתח לקוחות מדויק, עליהם להסיט את תקציבי הפרסום מהמדיה המסורתית לטובת המדיה הדיגיטלית, זאת לאור שורת היתרונות. מהם? להלן הפרטים.

נתוני אינטרנט

יתרונות בשימוש בפלטפורמה הדיגיטלית לעומת המסורתית

הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשר לבעלי עסקים לקבל חשיפה טובה יותר ומדויקת יותר, כמו גם במחיר שהוא זול משמעותי מאשר המדיה המסורתית. הסיבה לכך היא פיתוח של אמצעים טכנולוגים רבי עוצמה אשר מאפשרים לבצע פילוח מדויק של קהל הלקוחות, כמו גם מיקוד של המסרים השיווקיים באמצעות ביצוע קידום אתרים, קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל, כמו גם פעולות נוספות ומתקדמות אשר כולן נועדו לבצע פעולה של המרה – מגולש לרוכש. חשוב לזכור כי הפלטפורמה הדיגיטלית היא פלטפורמה חדשה יחסית, אשר נתונה לאין ספור שינויים ועדכונים, כאשר ע"פ המומחים של חברת מסה מדיה, הפיתוחים השונים מאפשרים גם לבעלי עסקים להיכנס לתחרות מול מתחרים גדולים מהם, ובהצלחה יתרה, וזאת בתנאי שהם אכן עובדים עם חברה מקצועית לתחום, כמו חברת מסה מדיה.

כיצד הפרסום הדיגיטלי משפיע על המפרסמים?

למעשה, ניתן לראות כי הפרסום הדיגיטלי לא משפיע על עסקים קטנים ובינונים, אלא גם בארגונים וחברות גדולים אשר מסיטים את תקציב הפרסום הישן מהעיתונים אל עבר הפלטפורמה הדיגיטלית, זאת מתוך הבנה כי השליטה על הפרסום היא טובה יותר, כמו גם קבלת אינדיקציה מדויקת לגבי היקפי החשיפה, כך שניתן לשלוט על התקציב בצורה שקופה וברורה. על כן, בעשור האחרון חל שינוי משמעותי בהיקפי הפרסום אשר עברו מהפלטפורמה המסורתית לדיגיטלית, בהתאמה להיקפי החשיפה אשר פחתו באופן משמעותי באפיק המסורתי המוכר.

פרסום ושיווק דיגיטלי – באמצעות מסה מדיה

חברת מסה מדיה נחשבת כיום לסוכנות הדיגיטל המובילה בישראל, זאת בזכות צוות אמין ומקצועי אשר מורכב מטובי המומחים בתחום. באמצעות צוות החברה תוכלו לקבל מעטפת פרסומית ושיווקית אשר מותאמת בדיוק לצרכים של בית העסק. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://www.masamedia.co.il.

באותו נושא