חיפוש

"סליחה, אני לא מדבר נחשית" – הכל על שפת הפייתון

בעולם התכנות, רמת ההיכרות שלכם עם שפת תכנות זה מה שקובע במידה רבה את היכולת שלכם להיות מתכנתים טובים. אחת השפות הפופולריות ביותר בעולם התכנות היום היא שפת פייתון, ויש לכך מספר סיבות. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע על השפה הזו, ומדוע היא יכולה להיות שער הכניסה שלכם לעולם ההייטק, גם אם אין לכם עדיין ידע משמעותי בתחום.

 

שפת תכנות

תכנות הוא תחום שבו אנחנו פוקדים על המחשב לבצע פעולה מסוימת. לאו העובדה שהמחשב הוא לא בנאדם, חשוב להכתיב לו את הפקודות הללו בשפה ברורה, כיון שכל אי הבנה הכי קטנה פשוט לא תאפשר לתוכנים לרוץ כמו שאנחנו רוצים. השפה שבה אנחנו מדברים עם המחשב נקראת שפת תכנות, וכיום יש בעולם הרבה מאוד שפות תכנות.

 

פייתון

שפת פייתון שנקראת על שם המונטי פייתון, בשל העובדה שמפתח השפה העריץ את ההרכב הזה, היא שפת תכנות פופולרית מאוד. השפה הזו משמשת כיום בחברות רבות בתור שפת תכנות מרכזית, והיכרות איתה מאפשרת לכם להשתלב בצורה טובה בעולם ההייטק. גם אם הידע שלכם בשפה לא גדול במיוחד, בעזרת קורס פייתון של נאיה קולג' תוכלו להכיר אותה היטב.

 

למה דווקא פייתון

הסיבה המרכזית שאנחנו ממליצים לכם ללכת דווקא על פייתון הוא בשל העובדה שמדובר על שפת תכנות שנוחה מאוד ללמידה. בפייתון ישנן ספריות רבות שמוכנות לכם, ואתם לא צריכים לייצר אותן באופן מיוחד, דבר שלא קיים בהרבה שפות אחרות. בנוסף, הכתיבה בפייתון נוחה בשל העובדה שהמחשב עצמו כבר מתריע בפניכם בשלב הכתיבה על טעויות שאותן עשיתם בכתיבת הקוד.

חשוב להבין שהעובדה שמדובר על שפה יחסית קלה ללמידה, לא אומרת שהיא שפה פחות יעילה. בפייתון ניתן לתכנת בצורה נרחבת, והיא לא נופלת בתוצאה הסופית שהיא מאפשרת לנו לקבל מאף שפה אחרת.

 

תפוצה רחבה

בעולם ההייטק, כל חברה בוחרת מהי השפה שבה היא מעדיפה שהמתכנתים שלה יעבדו. לא מעט חברות ברחבי העולם בוחרות בשפת פייתון בתור שפת התכנות שלהן.

לאור זאת, אם אתם רוצים קורס שיאפשר לכם להשתלב מיד בסיומו בחברות המרכזיות ביותר של עולם ההייטק בישראל או בעולם, קורס פייתון בהחלט עונה על הצורך הזה, כך שאתם למעשה יכולים להנות מכל היתרונות של השפה, בלי לפחד שלא תמצאו עבודה בסיומו של הקורס.

 

לסיכום

היכרות מעמיקה עם שפת תכנות היא מה שמאפשר לנו לתקשר עם המחשב ולגרום לו לבצע את התוכנית שאנחנו רוצים. שפת פייתון היא שפת תכנות, שנחשבת שפה פשוטה ללמידה מצד אחד, אך כזו שגם מאפשרת לנו לתכנת ברמה גבוהה מאוד. אם גם אתם רוצים להחזיק בידע רלוונטי בתחום התכנות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להירשם לקורס פייתון בנאיה קולג'.

מסכים

 

באותו נושא