חיפוש

ניהול אתרי אינטרנט – איך המקצוענים עושים את זה?

מדי יום, אלפי בעלי עסקים ברחבי הארץ, נהנים משיחות טלפון, פניות ומכירות שהגיעו אליהם דרך אתר האינטרנט שלהם.

לכן, אין פלא כי התחרות בין בעלי העסקים באינטרנט הולכת וגדלה, ויש צורך בידע ובמיומנות על מנת לדאוג כי האתר שלך יהיה הטוב מכולם.

 

ישנן מספר דרכים להפוך אתר אינטרנט מאתר בינוני למצוין. אחת הדרכים המובילות היא ניהול אתרי אינטרנט.

במסגרת שירות ניהול אתרי אינטרנט, חברת מקצועית בעלת ידע רב בתחום האתרים, תעניק לך מגוון שירותים על מנת לשמור ואף לשפר את האתר שלך.

בנייה נכונה של אתר

 

ניהול אתרי אינטרנט – מה המקצוענים עושים

על מנת להבדיל בין חברה מקצועית לבין חברה חובבנית, הכנו עבורך, מספר נקודות שיעזרו לך לזהות כי מדובר במקצוענים:

  1. אמינות מעל הכל – הפרמטר הבסיסי והראשון על מנת לזהות מקצוען הוא קודם כל אמינות. הכוונה באמינות היא, שאתה יכול לסמוך על החברה שהיא תעמוד בהבטחות שלך, תעדכן אותך בהצלחות אך גם בטעויות. חברה אמינה, תעשה הכל כדי לתת לך את השירות ששילמת עליו.
  2. לקוחות מוכרים – חברת ניהול אתרי אינטרנט, צוברת לקוחות בזכות המקצועיות שלו. לכן, אם אתה מעוניין לקבל את שירותיה של חברה מקצועית, בדוק האם יש לה לקוחות קודמים, האם יש לה פידבקים טובים והאם חלק מהלקוחות שלה בעלי צליל מוכר.
  3. מנהלים את התוכן בצורה איכותית – המקצוענים בניהול אתרי אינטרנט, לא סתם יוסיפו תוכן – הם יעשו זאת בצורה איכותית, ויש הבדל. בעידן בו המידע הינו יקר ערך, האתר שלך נמדד על פי איכות התוכן. על כן, חברה מקצועית שתעניק לך תוכן איכותי, תוכל להפוך את האתר שלך בעל ערך רב בעיני הגולשים בו.
  4. עומדים בזמנים – במסגרת ניהול אתרי אינטרנט, תוכל לעבוד עם החברה על בסיס מכסת שעות. המקצוענים שבין חברות הניהול, יעניקו לך בדיוק את השעות שמגיעות לך, ויעמדו בזמנים עליהם סיכמתם.

 

ניהול אתרי אינטרנט – מה החובבנים עושים

על מנת להבדיל בין חברה מקצועית לבין חברה חובבנית, כדאי גם לזהות את הדפוסים המשותפים לחברות חובבניות. הינה מספר דפוסים:

  1. הבטחות לחוד וביצועים לחוד – לחברות חובבניות יש נטיה להבטיח הבטחות מכאן ועד הודעה חדשה, אך ברגע האמת להתחמק מהן ולא לספק את התוצאות. לכן, חשוב בזמן בחינת החברה, להכנס לפרטים ולהבין כיצד תראה העבודה.
  2. לא מציגים לך הוכחות – לחובבנים בדרך כלל, לא יהיו הוכחות להצלחות קודמות וללקוחות מרוצים. לכן, בקש לשוחח עם אחד הלקוחות על מנת לקבל יותר מידע ולשמוע פרטים נוספים על השירות הניתן.
  3. מספקים לך תוכן חסר משמעות – ניהול חובבני יכניס לאתר שלך תוכן שלא נותן ערך לגולש. תוכל לזהות בקלות, על ידי קריאה של התכנים החדשים שחברת הניהול מכניסה לאתר שלך, או ללקוחות הקודמים שלה.
באותו נושא