חיפוש

מחקר מילות מפתח לאתר שמוכר טבעות אירוסין – מדריך

בין אם אתם מוכרים טבעות אירוסין בחנותכם, או שמא אתם מוכרים אותן דרך חנות האינטרנט, אתם צריכים שיווק. וכשמדברים על שיווק וקידום אתרים, מדברים על מחקר מילות מפתח. אולי ליתר דיוק – מחקר ביטויי מפתח. אם כך, בואו נדבר על מחקר ביטויי מפתח לחנות טבעות אירוסין.

מחקר מילות מפתח הוא אחד מהשלבים הראשונים שיש לבצע בכדי לקדם מותג, חברה או עסק כזה ואחר. מכירת טבעות אירוסין מתבצעת בימינו גם דרך החנויות הפיזיות ברחוב, אבל גם באמצעות אתרי אינטרנט וחנויות אינטרנטיות לרכישת וקניית טבעות אירוסין. מאחר שיש לכלול גם ביטויי אונליין כאלו ואחרים, המחקר יכלול גם חיפוש של אלו. כמובן, הכוונה היא לכל מיני ביטויי זנב ארוך (תיכף נסביר מה הם בדיוק) כמו: "טבעות אירוסין כמה עולה", או משהו בסגנון: "טבעת אירוסין לבת הזוג מחיר והיכן קונים".

 

עד כמה חשוב לכלול במחקר ביטויי זנב ארוך?

אלו אמנם לא מילות מפתח, הם ביטויי מפתח, אבל אין ספק שהם חשובים במהלך המחקר שלכם. את המחקר יהיה ניתן לערוך ולבצע דרך פלטפורמות שונות, לרבות גם כלים של קידום אתרים. אגב, חלק מהכלים האלו הם חינמיים, אבל על חלק מהכלים של קידום אתם תצטרכו לשלם כסף.

בואו נגיד ככה, אם אתם משתמשים בתוכנת MOZ בכדי לבצע מחקר מילות מפתח, אתם תצטרכו לשלם על כך כסף. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי התמורה הזו שתצטרכו לשלם תהיה שווה את התשלום. בין אם אתם צריכים לקדם תחום עסקי כזה או אחר, דרך כלים כמו MOZ אתם תוכלו לשאוב המון מידע שימושי.

 

מתכנן מילות מפתח של GOOGLE גם אופציה מעולה

אם אתם לא מעוניינים להשתמש בתוכנה כמו MOZ, אתם יכולים להשתמש גם בכלים רשמיים של גוגל. למשל מתכנן מילות מפתח של GOOGLE. הכלים של גוגל בדרך כלל מדויקים למדי, מה שקשה להגיד על הרבה כלים אחרים של קידום אתרים.

בכל אופן, בין אם אתם משתמשים בכלי קידום כזה או אחר, השלב של מחקר מילות מפתח הוא חובה לחלוטין. אתם לא יכולים לוותר על השלב הזה, בטח שלא אם אתם מקדמים תחום כל כך תחרותי כמו רכישת טבעות אירוסין אונליין (או בחנות הפיזית).

 

מחקר מילות מפתח מקיף מוביל לקידום טוב יותר

וטיפ אחרון מאיתנו – תמיד יהיה חשוב לכלול ביטויי זנב ארוך שאנשים בדרך לא לוקחים בחשבון בבואם לקדם עסקים באינטרנט. בסופו של דבר, יהיה חשוב למקד את תשומת הלב גם על ביטויי כמו "טבעת אירוסין קנייה באינטרנט ומחיר".

כמובן שזוהי רק דוגמה אחת ספציפית, ובשביל לאתר את שאר ביטויי החיפוש הרלוונטיים, יהיה כדאי להסתייע בכלים הנכונים. לחילופין, תוכלו גם להסתייע בחברות קידום אתרים מקצועיות דיה. בהצלחה!

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »