חיפוש

מופע אמן חושים לאירועים עסקיים

אירוע עסקי יכול להיות דבר מאוד מאתגר, ההתמודדות עם סוגיות כמו איפה לקיים את האירוע, איזו חברת קייטרינג להזמין ואיזה תוכן יתאים לקהל היעד, הן רק חלק מהשאלות עליהן צריך לענות לעצמו מפיק האירוע. בחברות גדולות ורוויות תקציבים מגיעים לרגע שבו מתנחלת התחושה שהעובדים והלקוחות כבר ראו וקבלו הכל ומפלס הלחץ הולך ומתעצם. 

על מנת לפתור לפחות את סוגיית התוכן בצורה אופטימלית, אני מבקש להציע אמן חושים כתוכן הליבה באירוע. הסיבה שאני ממליץ על כך מתבססת על שני אלמנטים שמתרחשים באירוע – קבלת הפנים והמופע המרכזי. לשני אלה גם יחד נותן אמן החושים פתרון מצוין ולא אגזים אם אומר אף בלתי נשכח.

 

מתחם קבלת הפנים

קבלות הפנים המוכרות לקהל האורחים מבוססות ברוב המקרים על מוזיקת רקע נעימה, קוקטיל מזון ומשקה ומפגש חברתי בין אנשים. הדרך לשבור את ההרגל הזה היא באמצעות אמן חושים שיפתיע את האורחים בקסמים מדהימים שיקרו ממש מתחת לאפם וישמרו בזיכרונם לא מעט זמן. אמן החושים יכול להגיע לקבוצת אנשים שמדברים זה עם זה כאילו הוא אחד מהאורחים וברגע הנכון להדהים אותם בקסם של הזזת חפצים, קסם קלפים או כל קסם אחר שמבוצע אחד על אחד. מדובר באטרקציה שמשנה חוויה, מייצרת תדהמה ומעלה חיוך בו זמנית. אין לי ספק שמבחינת האורחים זו תיזכר כקבלת פנים מיוחדת ושונה מאלה שחוו קודם לכן באירועים קודמים.

 

אירוע עסקי עוסק בחיבור בין אנשים

מהי הדרך המומלצת באמצעותה ניתן לייצר אירוע מושלם שבסיומו מרגישים האורחים שהכירו אנשים חדשים וחוו עמם בזמן קצר חוויות ייחודיות?

 

אני יודע מה עשיתם בקיץ האחרון

אמן חושים לאירועים עסקיים יקדיש חלק נכבד מהמופע שלו לעבודה עם קהל האורחים בקטע של אני יודע עליכם הרבה מאוד פרטים שרק אתם יכולים לדעת על עצמכם. מתנדבים שונים מהקהל יעלו לבמה ואמן החושים יגלה על כל אחד פרטים שייחודיים לו. הוא יעשה זאת באמצעות קריאת מחשבות, קריאת שפת גוף והמון עבודה בעיניים ומניפולציות מנטאליות. מדובר ברגעים מפתיעים, מצחיקים, כאלה שנצרבים בזיכרון מכיוון שהמוח לא מצליח להבין כיצד קורים הדברים כפי שהם קורים.

 

עוד נגיעה קטנה

חלק אחר במופע של אמן החושים יהיה החלק שבו הוא מזמין שניים שלושה מתנדבים מקהל האורחים. יחד אתם הוא מביים סיטואציות בהן נוצר שיתוף פעולה בלתי מוסבר בין המתנדבים, ממש טלפתי, ממרחק, באמצעות נגיעה פיזית שלא באמת הייתה. כלומר, סוג של מניפולציה שבה אדם אחד בטוח שאדם אחר נגע בו למרות שזה כלל לא קרה. סיטואציות אלה מלבד העובדה שהן מייצרות פליאה גדולה בקרב הצופים, מצחיקות עד דמעות את הקהל ואת המשתתפים על הבמה.

 

אמן חושים שהוא דמות

בטרם תכנסו לחיפוש אחר אמן חושים אני מבקש לציין מספר תכונות שעליכם לוודא שקיימות באופיו של אמן החושים –

  1. כריזמה – היו בטוחים שהאמן שאתם עומדים להזמין הוא אדם עם כריזמה מתפרצת. מכיוון שאמן חושים עובד עם הקהל בחלק נכבד של המופע עליו להיות אדם עם כריזמה שנשמעת ונראית למרחקים, על מנת שיצליח לסחוף מתנדבים לבמה ויגרום להם לבצע את המשימות מהן הוא מכין מטעמים בימתיים מפתיעים ומצחיקים.
  2. יכולת אלתור – כדי לעבוד עם קהל חשוב שאמן החושים יהיה בעל יכולת אלתור משובחת.
  3. בעל דמות ייחודית – חשוב שתחפשו אמן שהמראה שלו מייצר תחושה של אדם מיסטי מכיוון שמופע חושים הנו בעל תדמית כזאת.
  4. כוס יין
באותו נושא
חנויות אודיו
איפה אפשר לקנות נגני מוזיקה?

חובבי המוזיקה שבינינו לא יוותרו על המוצר הקומפקטי והנוח לשימוש תוך כדי תנועה: נגן מוזיקה. נגני מוזיקה כבר שנים מהווים אפשרות פופולרית לשמיעת שירים, הרצאות

קרא עוד »