חיפוש

מהי התועלת בשירותי ענן לעסקים?

אם כבר קרה לכם מצב בו נפל המחשב באמצע הקלדת מסמך חשוב, או שמא מישהו בטעות מחק לכם קבצים חשובים, ואז גם את סל המחזור, אתם כבר מבינים את שברון הלב שבאיבוד מסמכים חשובים ואת התסכול במחשבה על השחזור שלהם.

אז אולי תופתעו לגלות שיש דרך להימנע מזה! אפשר להתחיל להשתמש בממשקים לא נוחים כמו גוגל דרייב כדי לגבות בזמן אמת את המסמכים החשובים שלכם אך האופציה המשתלמת יותר היא שירותי ענן לעסקים . ישנם מספר חברות שעסק איכותי אינו יכול להסתדר בלעדיהם כמו חברת שיווק דיגיטלי אך שירותי הענן לעסקים נוגעים בפינה חמה בלב של כולנו, הזמן שלנו.

בסופו של דבר כשאנחנו מאבדים עבודה אנחנו אחראיים לספק אותה מחדש, ואין יותר מבאס מלעבוד אקסטרה בגלל חוסר בגיבוי. ולכן נוצרו שירותי הענן לעסקים, אבל מה הוא שירות הענן לעסקים ומה היא התועלת בו? הבה נגלה.

 

מה הם שירותי ענן עסקי?

שירותי ענן לעסקים הם שירותים הניתנים לעסקים גדולים וקטנים כאחד, החל מחברות סטארט אפ ענקיות או משרדי הייטק קטנטנים. השירותים זמינים ללקוח בעזרת שרת ענן מרוחק, ולא בדרך הקלאסית של שרת באתר .

הפתרון הנפלא הזה מנוהל על ידי צד ג' ומספק למשתמש גישה לשירותי מחשוב חשובים . שירותי הענן לעסקים מספקים יתרונות רבים למשתמש מהפחתת העלויות, ייעול עבודה וניהול IT קל יותר.

 

למי נועד שירותי ענן לעסקים?

כמו שאמרנו בפסקה לעיל, אין עסק שלא יועיל משירותי ענן חיצוניים. את שירותי הענן לעסקים אפשר להעניק גם למשרד של 3 אנשים וגם למשרד של 30 אנשים, ושניהם יפיקו ממנו תועלת. ראש הארגון יוכל לישון בשקט כשידע שהמידע של העסק שלו מאובטח כראוי בענן, שהשרתים שומרים על המידע שמא יאבד ושהוא לא צריך לפזר כספים בין אנשי IT, שרתים פנימיים, מאבטחי מידע וכו.

 

יתרונות שירותי ענן לעסקים

  • נפח אחסון משתנה – כאשר נפח האחסון ורסטילי, הוא מאפשר לעסק לגדול בקצב מטאורי מבלי לדאוג לגבי נפח האחסון שלו. בשירותי ענן לעסקים תוכלו לקבוע את גודל נפח האחסון שלכם ותוכלו להגדיל או להקטין אותו בהתאם לצרכים שלכם.
  • גיבוי ושחזור – היתרון הנוסף בשירותי ענן לעסקים הוא שהמערכת מאפשרת גיבוי מהיר במיוחד של מסמכים, ושחזור מסמכים אבודים בקלות ובמהירות.
  • קווי תקשורת – קווי התקשורת המהירים מסוגלים לספק למשתמש חוויה כמעט זהה לחוויית העבודה מול רשת מקומית.
  • אבטחת מידע – מערכות אבטחת מידע הן אולי היתרון הגדול ביותר ברשימה שלנו. במציאות הטכנולוגית בה אנחנו חיים האקר אחד משועמם יכול בהינף הקשה על המקלדת להחריב את כל מה שעבדנו עליו במשך שנים. על כן זה קריטי כל כך שיהיו לכם שירותי אבטחת מידע ברמה גבוהה במיוחד.

שירותי ענן לעסקים

באותו נושא