חיפוש

מהי הקמת Zendesk אוטומטית ומה ההבדל בינה ולבין ההקמה הישנה?

כל עסק יודע כי הוא חייב לשים דגש עצום על הנושא של שירות לקוחות וזאת ללא קשר לשאלה האם אנו מדברים על עסק קטן או גדול.

שירות הלקוחות הוא הכרחי בכדי לנהל את ההזמנות שלנו בצורה הטובה ביותר שיש, בכדי לטפל בבעיות שיש עם לקוחות ובשביל לשמור על קשר עם לקוחות קיימים או חדשים.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי את שירות הלקוחות אי אפשר לנהל לבד וכי יש צורך בתוכנה ייעודית שתעשה זאת.

כאן נכנסת לתמונה זנדסק שהיא התוכנה המובילה בארץ כיום בתחום של שירותי לקוחות.

עליכם לדעת כי אפשר להקים את זדנסק אוטומטית וכך לחסוך זמן עצום לעומת ההקמה הישנה של זנדסק.

כך אם אתם מקימים אוטומטית את זנדסק אתם יכולים ליהנות ממערכת עובדת תוך כמה ימים וזה יתרון עצום שאי אפשר להכחישו.

 

האם כל חברה יכולה להקים אוטומטית את זנדסק?

עליכם להבין כי יש משמעות לשאלה מי מקים לכם את זנדסק ומי מטפל בנושא זה בשביל להבטיח כי ההקמה תהיה הטובה ביותר שיש. על רקע זה אנו חייבים לציין כי כל חברה יכולה להקים באופן אוטומטי זנדסק בתנאי שיש חברה איכותית המבצעת את ההקמה. עליכם לדעת כי לא כל החברות יודעות להקים באופן אוטומטי את זנדסק וזה אומר כי פעמים רבות החברות שאינן יודעות להפעיל את זנדסק אוטומטית מבזבזות לנו זמן ומשאבים אדירים. לכן אם אתם רוצים להקים את זנדסק עשו זאת רק עם חברה אשר יודעת כיצד להקים אותו באופן אוטומטי וכך תבטיחו כי תהיה לכם את המערכת הטובה בשוק.

 

האם העלות של זנדסק חוסכת לנו כסף?

הקמת Zendesk היא לא משחק ילדים והיא מחייבת מומחיות אדירה שאין לכל חברה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי זנדסק חוסכת לכם כסף רב ולכן העלות שלה לא צריכה להטריד אתכם יתר על המידה. אז מדוע זנדסק חוסכת לנו כסף? מכיוון שהיא חוסכת את הצורך בכוח אדם ומורידה את הצורך בעובדים בצורה דרמטית. לא רק זאת אלא שזנדסק גם מייעלת מאוד את העבודה ומציגה לנו תובנות אדירות לגבי הלקוחות שלנו וכך אף לקוח לא נופל בין הכיסאות וכך אנו יכולים לתת שירות ברמה גבוהה מאוד ושירות ברמה גבוהה מבטיח מכירות גבוהות יותר וזו עוד סיבה מדוע זנדסק כה טובה.

 

מדוע כדאי לבחור את החברה עם המבצעים הטובים ביותר להתקנת זנדסק?

אם אתם בוחרים חברה בשביל התקנת זנדסק כדאי לכם לבחור חברה אשר עושה מבצעים. ברגע שיש מבצע אתם יכולים להיות בטוחים כי תקבלו את השירות הטוב ביותר להתקנת המערכת במחיר מוזל וזה יתרון עצום ולכן מבצעים זה דבר נפלא בעולם התקנות הזנדסק.

 

באותו נושא