חיפוש

איך לשפר את כמות הצפיות ביוטיוב

מה משותף ללוי פיטנס, אלמוג וולף, עידן inde Game,  סטטיק ואייל קיציס? לכולם יש עשרות אלפי צפיות לסרטון ביוטיוב מקהל הבית הישראלי.

כחלק מהתחקור המעמיק שבצענו ביוטיוב עבור הלקוחות שלנו, הגענו למספר נקודות מפתח שבזכותן, ניתן להגיע לאלפי צפיות חדשות ולמנויים חדשים, תוך זמן קצר יחסית.

איך לשפר את כמות הצפיות ביוטיוב – הטיפים שאסור לכם לפספס ב – 2020.

 

טיפים לשיפור כמות הצפיות ביוטיוב

כותרת מפציצה לסרטון

בין אם יש לכם תוכן קיים ובין אם אתם מתכננים להעלות תכנים חדשים בקרוב, הטיפ הראשון יהיה אולי הטיפ הקל והמהיר ביותר שיכול לשפר את כמות הצפיות ביוטיוב.

הטיפ הראשון מדבר על הכותרת שאתם נותנים לסרטון. הכותרת חשובה מאוד משתי סיבות: היא משפיעה על מיקום הסרטון שלכם כשגולש מחפש ביטוי כלשהו והיא משפיעה על ההחלטה של הגולש האם להכנס או לא להכנס לסרטון שלכם.

מה חייב שיהיה בכותרת הסרטון:

  • מילת המפתח שמעניינת אתכם. למשל "אימון בטן", "איך לעשות סלטה", "תכשיט יוקרה", "הובלות באשדוד" ועוד.
  • מילות שמעודדות כניסה לוידיאו: "אסור לכם לפספס את זה", "סרטון חובה", "המדריך המלא" "הסוד נחשף", "המבצע הכי לוהט".

מחשב נייד

 

תמונה ממוזערת (טאמבנייל) מושכת

פרמטר חשוב נוסף שחשוב להתייחס עליו הוא התמונה הממוזערת אשר מוצגת לצד כותרת הסרטון שלכם.

ערוצים רבים, נותנים ליוטיוב לשים תמונה כלשהי בתור דיפולט וזוהי טעות איומה. טעות נוספת, היא פשוט לבחור קטע אקראי כלשהו בסרטון. לתמונה הממוזערת יש כח והשפעה רבה על כמות הצפיות שתקבלו ביוטיוב ולכן השקיעו בתמונה.

בין אם זה דורש לבחור תמונה ספציפית מהוידיאו, ובין אם זה דורש כמה דקות נוספות של עריכה, עיצוב והוספת טקסט. השקיעו בטאמבנייל וזה ישתלם לכם.

 

תגיות

דרך חשובה, שמסייעת למנוע של יוטיוב להבין על מה הסרטון היא שימוש בתגיות בסרטון.

בעת העלאת הסרטון, אתם יכולים לעדכן אילו תגיות, כלומר אילו תחומים רלוונטים וקשורים לסרטון על מנת שהסרטון יופיע בהם. לכן, חשבו וכתבו את כלל התגיות שרלוונטיות לסרטון שלכם.

למשל על הסרטון "נפילות מצחיקות שאסור לפספס" ניתן לשייך תגיות כמו "נפילות", "נפילות מצחיקות" "סרטונים מצחיקים", "פדיחות מצחיקות" ועוד.

 

צרו תוכן מעניין

רוצים יותר צפיות? השקיעו יותר בתוכן שלכם. תדאגו כי התוכן מעניין ורלוונטי מההתחלה ועד הסוף. במיוחד בהתחלה, ודאו כי השניות הראשונות נותנות ערך לצופה ולא מבוזבזות על פתיח או הצגה עצמית. התחילו ממשפט מפציץ ורק אחר כך עברו לפתיח שלכם.

אם אתם מעוניינים ללמוד יותר על יצירת תוכן והגדלת כמות הצפיות ביוטיוב מומלץ להכנס לאתר דיגיטל בוסט.

 

פרסמו סרטונים באופן קבוע

תדאגו להעלות סרטונים באופן שוטף. פעם בשבוע כל שבוע, עדיף מ – 30 סרטונים באותו היום. יצירת המשכיות תביא לשיפור בכמות הצפיות שלכם ביוטיוב.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא