חיפוש

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים – תקשורת עם הלקוח בלחיצת כפתור

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אמצעי המאפשר לכם להעביר את הפרטים שלכם ומידע על העסק שלכם, מבלי להחזיק בתיק ערימה של כרטיסי קרטון מודפסים. אם בעבר בעלי עסקים היו חייבים להחזיק בכמויות של כרטיסי ביקור מודפסים, ללא יכולת לשנות בהם פרטים (רק למחוק בטיפקס ולהוסיף בכתב יד), אם בעבר אנשים נהגו להחזיק בארנק כרטיסי ביקור שונים מנותני שירות שונים, הרי שהיום אין צורך בכל אלה. אז מה עוד הופך כרטיס ביקור דיגיטלי לפריט חובה לכל בעל עסק.

 

 

11 דברים שכדאי לדעת על כרטיס ביקור דיגיטלי:

  • כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם להעביר את המידע ללקוחות – ישירות לטלפון החכם, או למחשב שלהם.
  • הכרטיס הדיגיטלי מאפשר שינוי והוספה של פרטים – כל הזמן ובקלות. הוא לעולם אינו נגמר ולא מצריך מכם לחזור לבית הדפוס, להוציא עוד סכומי כסף ולדעת שבמקרים רבים – הכרטיס היקר שלכם נזרק לפח.
  • את הכרטיס הדיגיטלי אי אפשר לשכוח בבית, הוא תמיד אתכם – מוכן להעברה.
  • כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לנייד שלכם לשמור את פרטי הלקוח – ברגע ששלחתם לו את כרטיס הביקור.
  • הכרטיס הדיגיטלי אינו מוגבל במקום ואפשר להכניס לתוכו את כל אמצעי ההתקשרות הרלוונטיים לעסק שלכם: טלפון, מייל, אינסטגרם, כתובת ועוד אפשרויות התקשרות.
  • מאפשר קישור לניווט ישיר לבית העסק דרך וויז.
  • מאפשר ללקוח לשמור אותי אוטומטית כאיש קשר בנייד שלו.
  • אפשר לשתף את הכרטיס הדיגיטלי בכל פלטפורמות תקשורת נוחה ללקוח.
  • אפשר לשלוח את הכרטיס הדיגיטלי ללקוח עוד לפני שפגשתם אותו.
  • כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, מאפשר גם הוספה של מאפיינים נוספים כמו לחצני התקשרות ושיתוף מהירים, המאפשרים שליחה מהירה ואוטומטית של הכרטיס בלחיצת כפתור.
  • טפסים דיגיטליים – תוספת אפשרית לכרטיס החכם, המאפשרת לכם אמצעי תקשורת קל ונוח עם הלקוחות לצורך שליחת טפסים לחתימה – ייפוי כוח, פתיחת לקוח, כתב הסמכה טפסי שירות. כל זה בתוך מערכת מאובטחת לקבלת הטופס החתום על ידי הלקוח.

לסיכום – כרטיס ביקור דיגיטלי חכם משפר את איכות החיים

שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי הופך את התקשורת עם הלקוחות למשימה נוחה וקלה. מאפשר לכם לשתף את פרטי הקשר שלכם בקלות ובכל פורמט שמתאים לכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי wise (כרטיס חכם) מאפשר לכם, בנוסף על כל האפשרויות המופיעות למעלה, גם בחירה של תכנית מותאמת אישית לסוג העסק ולתקציב שלכם, אפשרויות עיצוב מגוונות ובלתי מוגבלות, שינוי ועדכון של פרטי כרטיס ללא הגבלה ואפילו קישורים להמלצות בפייסבוק, בגוגל, או בכל פלטפורמה אחרת. צוות התמיכה שלנו פעיל 24/7 ומוכן למתן שירות, ייעוץ ומענה לשאלות.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולהתחיל ליצור את הכרטיס שלכם, או לשלוח לנו מייל ל- [email protected]

באותו נושא
מה אפשר לעשות עם פוטושופ

פוטושופ היא תוכנת עריכה גרפית אשר נחשבת לתוכנה המתקדמת והנפוצה ביותר לצורך עיצוב ועריכה. במדריך הבא נציג לכם את כל מה שאפשר לעשות עם פוטושופ,

קרא עוד »
סוגי המיתוג לשנת 2020

עולם המיתוג הוא עולם שמתחדש כל הזמן ומרגע לרגע. כן, כשאנחנו אומרים כל הזמן ומרגע לרגע אנחנו מתכוונים שלפעמים מדובר על הפרש של ימים ספורים

קרא עוד »
מיתוג עו"ד

בעולם עסקי תחרותי כמו עולם עריכת הדין לנושאי מיתוג עו"ד יש חשיבות עצומה, ככל שהמוניטין של עורך הדין יגדל יותר אנשים יפנו אליו כדי לשכור

קרא עוד »
כך תעצבו לוגו מודרני ב2019

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אז כמה מילים שווה לוגו? בימינו, לוגו מוצלח יכול לקבוע את הצלחת העסק והמותג שהוא מייצג. הלוגו אמור לספר במבט

קרא עוד »
גרפיקה ממוחשבת לימודים

לימודי גרפיקה ממוחשבת מחייבים סביבת לימוד דינאמית, ועל כן הדרך הטובה ביותר בה תוכלו ללמוד גרפיקה היא באמצעות פנייה למכללה מקצועית אשר מתמחה בלימודים מקוונים.

קרא עוד »