חיפוש

כל כמה זמן מומלץ לפרסם כתבות באתרים חזקים אונליין

לא פעם אנחנו שומעים דעות שונות שנוגעות להליך פרסום של כתבות באתרים חזקים. יש מי שטוענים שצריך לפרסם כתבות באתרים כאלו לעיתים רחוקות, בעוד אחרים טוענים שלדעתם, צריך לפרסם בתדירות גבוהה. כדי להגיע למסקנה בנושא הזה, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין עם מי שמכירים את התחום מקרוב. בשורות הבאות נציג בפניכם את התשובות שקיבלנו בנושא. הישארו אתנו ותגלו מהי התשובה הנכונה לשאלה המתבקשת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, היה חשוב לנו לשמוע את דעתם של מומחים בתחום. אלו שחיים אותו באופן יום יומי. במקום לפנות אל חברות הפרסום, פנינו אל המפרסמים עצמם. שכן, הם יודעים להגיד לנו הכי טוב כל כמה זמן כדאי לפרסם כתבות באתרים חזקים אונליין. הגיעו אלינו 3 מנהלים בכירים של עסקים שאתם מכירים. שאלנו אותם את השאלה שמופיעה בתחילת המדריך והגענו למסקנה ברורה בנושא. שכן, כולם ענו את אותה תשובה רק במילים אחרות.

 

נו, אז מה התשובה? כל כמה זמן מומלץ לפרסם כתבות באתרים חזקים אונליין?

התשובה שאליה הגענו בסופו של דבר מתחלקת ל – 3 חלקים. קודם כל יש את התשובה הכללית שבעצם אומרת שצריך לפרסם כתבות באתרים חזקים בתדירות גבוהה (ולא אחת לזמן מה כפי שצוין בתחילת המדריך). הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שבכל פעם שהם מבצעים הליך של פרסום כתבות באתרים עם בסט לינקס בתדירות גבוהה, הם רואים תוצאות מיידיות. רוצים לדעת מהן 3 התשובות הנוספות בנושא? קראו את הפסקה הבאה ותגלו.

 

כל כמה זמן מומלץ לפרסם? הנה 3 התשובות בנושא

בעל עסק יכול לבחור את הזמן המומלץ לפרסום בהתאם לפרמטרים שונים. כך שיש תשובה שונה לכל מצב שהוא. כל אחד בעצם צריך לבדוק תחילה באיזה פרסום מדובר, האם מדובר בקמפיין של מוצר חדש? מוצר קיים? או אולי קמפיין יח"צ שמטרתו לפרסם את החברה באופן חיובי. בכל אחד מהמקרים הללו צריך להתאים את זמן הפרסום בהתאם לתשובות הבאות:

  • כמה פעמים ביום
  • פעם יום
  • שלוש פעמים בשבוע

 

למה צריך לפרסם בתדירות גבוהה?

חשוב מאוד לפרסם בתדירות גבוהה את הכתבות באתרים החזקים אונליין כדי שתוכלו להישאר במודעות. כתבה אחת שמופיעה בפני הגולש יכולה לעניין אותו לרגע אחד ומיד לאחר מכן הוא ימשיך הלאה לעניינים אחרים. לעומת זאת, אם הוא יתקל במספר כתבות שונות שנוגעות לאותו נושא, הדבר עשוי להישאר במחשבה שלו, הוא יתעניין על זה ואף ידבר על כך עם אחרים וזו בדיוק התוצאה שאתם מייחלים לה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שעליכם לפרסם כתבות באתרים חזקים אונליין בתדירות הגבוהה ביותר. שכן, כך יתאפשר לכם להיות במרכז ולהביא לשיח ער אודות הנושא שאותו אתם רוצים לפרסם בציבור.

שיווק באמצעות תוכן

 

באותו נושא