חיפוש

ידידותי למשתמש: כלים מומלצים לעיצוב גרפי

תחום העיצוב הגרפי, הוא כבר מזמן לא לציירים ואמני עילית בלבד.

בימינו, בעזרת כלים הזמינים לכולם, אתם יכולים ליצור עיצובים בעזרת תבניות מגוונות לצרכים אישיים ועסקיים כאחד.

בין אם אתם גרפיקאים מתחילים, וביi אם הקשר ביניכם לבין עיצוב מקרי בהחלט.

 

העטיפה משנה?

כן!

באופן חד משמעי, היום התדמית שיצרתם לעצמכם או למוצר שלכם קובעת הכל. בין אם אתם עצמאיים והמטרה היא גיוס לקוחות, ובין אם אתם שכירים והמטרה היא להתקדם בתעשייה – אתם חייבים לשווק את עצמכם טוב!

רושם ראשוני מתגבש מהר מאוד, אם לדייק הוא מתגבש תוך 17 שניות מרגע החשיפה. את הדעה שמתגבשת במבט הראשון, בדרך כלל קשה מאוד לשנות, לכן עלינו לוודא שמלכתחילה שאנחנו מעבירים את הרושם הנכון.

 

מאגרי תמונות

הרבה פעמים נרצה להשתמש בתמונות לעיצוב או למצגת שאנחנו מכינים ונצטרך למצוא תמונות רלוונטיות.

רובנו משתמשים בדרך כלל בגוגל תמונות ובאינסטגרם, אך במקרה ואנו עושים שימוש בתמונה למטרה פרסומים או שיווקית, זה עלול להיות בעייתי. אמנם  המקורות האלו קיימים, אך לא בהכרח אנחנו יכולים להשתמש בהם מבחינה חוקית.

ניתן, לצורך העניין לחפש תמונות בגוגל, אך כדי לא להיקלע להליכים משפטיים במקרה של הפרת זכויות יוצרים, צריך להגדיר תחילה את ההרשאות של התמונות שאנו מעוניינים למצוא.

לטובת כך יש מאגרי תמונות ייעודיים, כמו: Pexels, Unsplash, Pixabay.

 

Canva

קנבה היא פלטפורמה מומלצת, חינמית וידידותית למשתמש, התבניות המגוונות מאפשרות עיצוב מקצועי ונוח באמצעות שינויים מעטים יחסית. בקנבה יש כוללות מעיצובי לוגו ואינפוגרפיקות לעזרים יומיומיים כגון מצגות וגרפים.

למה לי? תבניות מוכנות מראש. מעיצובים לרשתות חברתיות ועד עזרים מקצועיים לעסקים, כמו כרטיסי ביקור ותפריטים למסעדות.

 

Pixlr Editor

יכול להיות שהשם ישמע לכם מוכר מכיוון שפיקסלר היא אפליקציה מוכרת לעריכת תמונות – ליטוש, ריטוש, שינוי רקעים וכיוצא בזאת. מה שאולי לא ידעתם, שפיקסלר מציעה ממשק מאוד נוח לעריכה גם אונליין, ללא הורדה של התוכנה למחשב.

למה לי? כי היא יותר קלה מפוטושופ, והיא חינמית.

 

 

טיפ חשוב לכל עיצוב

חשוב לזכור ש לפעמים LESS IS MORE ואין צורך להעמיס. ראשית כשמעמיסים יותר מידי, זה פשוט נראה חובבני ויוצר תדמית הפוכה מזו שרציתם ליצור. ושנית זה מכביד על העיניים וחוסר האסתטיות מקשה על קליטת המסר במחיר שקהל היעד עשוי לוותר על קריאתו.

 

לסיכום

אם מצאתם את עצמכם מגיעים לתוצאות שמרצות אתכם, בעזרת התוכנות החינמיות, באופן יעיל ובמהירות מה טוב, אבל בשורה תחתונה זמן = כסף.

לכן אם מצאתם את עצמכם מתברברים ומבזבזים על זה יותר מידי זמן, מומלץ לפנות למעצבים מקצועיים, דוגמת Shiri Sahfir על מנת לייעל את הזמן החשוב שלכם, ואולי במקום לנצל את הזמן כראוי בלי לשבור את הראש.

 

איש עובד

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא