חיפוש

כיצד לקדם דף נחיתה באינטרנט?

דף נחיתה, בניגוד לאתר אינטרנט שלם, הינו עמוד אינטרנטי שמטרתו לגרום למבקרים בו לבצע פעולה מסויימת. לפעולה כזאת, נקרא בדרך כלל בשם המרה, והיא יכולה להתבטא בהחלטה של הגולש להשאיר פרטים לצורך יצירת קשר עתידית, להצטרף לקבוצת פייסבוק, להרשם לרשימת תפוצה לקבלת דיוורים במייל ועוד. אז מהם המאפיינים הייחודים של דף נחיתה וכיצד ניתן לקדם דף נחיתה באינטרנט?

 

המאפיינים של דף נחיתה

לדף נחיתה מספר מאפיינים יחודיים, שמטרתם לבדל אותו מעמודי אינטרנט רגילים. אצלנו, חברת איזי פוינט, תוכלו למצוא שירותי בניה והקמה של דפי נחיתה מרהיבים. הנה כמה מן המאפיינים העיקריים של דפי נחיתה:

מדד הדף

 

דף נחיתה הוא לרוב דף עם תוכן ממוקד

בניגוד למאמרים ארוכים שיכולים להתפרסם בכל עמוד אינטרנט רגיל, הרי שהמסרים השיווקיים המשולבים בדפי נחיתה הם ממוקדים, חדים, ואינם מתפזרים. דף נחיתה לרוב לא יכיל קישורים לאתרים חיצוניים, וינסה לספק את כל המידע הדרוש לקבלת החלטה על ידי הלקוח בצורה מתומצתת ועניינית. לרוב, דף נחיתה איכותי יכיל מסר שיווקי אחד, כלומר הצעה לשירות או מוצר ספיציפי. במקרה שבעל העסק רוצה להציע לקהל הלקוחות מספר שירותים, הוא בדרך כלל יקים לכל שירות דף נחיתה ייעודי וממוקד.

 

דף נחיתה מיועד להגדיל את שיעורי ההמרה

המטרה העיקרית של דף נחיתה היא להמיר את הגולש, ולהפוך אותו ממתעניין ללקוח משלם. לרשות דף הנחיתה עומדים כלים רבים על מנת להגדיל את שיעורי ההמרה של הגולש, אולם בסופו של יום, ההצלחה של דף נחיתה נמדדת ביכולת שלו לשכנע כמות גדולה ככל האפשר של גולשים רלוונטיים, לבצע את הפעולה שלשמה הוקם דף הנחיתה.

 

איך משפרים את הביצועים של דף נחיתה באינטרנט?

על מנת שדף נחיתה ישיג ביצועים טובים ברשת האינטרנט, כדאי יהיה לבעל העסק לבצע מספר פעולות בסיסיות על מנת לנטר את הביצועים שלו:

 

שיפור הכותרות והתכנים בדף

אין ספק שדף נחיתה אשר עושה שימוש בתוכן איכותי, אשר מלווה בכותרות קליטות ואיכותיות, ימיר הרבה יותר טוב מדף נחיתה שלא משלב תכנים איכותיים. בסופו של יום, חשוב לזכור שעם ההיצע הגדול של תכנים ברשת האינטרנט, הגולש מבצע סריקה ראשונית של דף הנחיתה לפני שהוא מחליט להמשיך ולקרוא את יתר התוכן. לכן, החשיבות של שימוש בכותרות איכותיות היא גדולה מאוד.

 

הנעה לפעולה

כפי שצוין קודם לכן, מטרתו של דף נחיתה איכותי היא לא רק לספק מידע לגולש, אלא בעיקר להניע אותו לפעולה. הנעה לפעולה מתבצעת באמצעות מגוון של אמצעים טכניים כמו שילוב כפתורים שונים באתר, הטמעת אמצעי קלט כמו טפסים לרישום ועוד.

 

שילוב עדויות של לקוחות מרוצים

אחת השיטות שבהן תוכלו לפעול על מנת להגדיל את שיעורי ההמרה של דף הנחיתה שבניתם, היא לשלב עדויות של לקוחות מרוצים, שכבר התנסו ברכישת המוצר או השירות שאתם מציעים. בצורה כזאת, המסרים השיווקיים שלכם יהפכו לאמינים יותר ומגובים בראיות.

באותו נושא
פרסום בגוגל לשנת 2019

שימוש ב-google ads עשוי להיות אחת מההחלטות הרווחית ביותר לעסק שלכם. זו לא הגזמה, גוגל מחזיקה כמעט 75% מנתח שוק מנועי החיפוש. 3.5 מיליארד פעמים

קרא עוד »