חיפוש

כיצד לקדם בגוגל סוכנות רכב

גם סוכנויות רכבים צריכות את השירות של קידום אתרים באינטרנט, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשות החברתיות וכדומה. מעוניינים לדעת כיצד לשווק, לפרסם ולקדם סוכנות רכב באינטרנט? כל הפרטים על קידום ב-2020.

אין כמו התחושה של נסיעה ברכב חדש, למרות שלא מעט אנשים יבואו כעת ויטענו כי רכישת רכב חדש היא החלטה מורכבת. בעוד שהמיסוי על רכבים חדשים הוא לא נמוך בכלל, אנשים רבים עדיין בוחרים לבצע רכישת רכב חדש באינטרנט, במקרים רבים גם בסוכנויות הרכבים עצמן. אם כך, כשמדברים על קידום סוכנות רכב, מדברים גם על קידום באינטרנט, אבל מדברים גם על קידום פיזי באמצעות פרסום בפלטפורמות שונות. בואו נתרכז כרגע בקידום האינטרנטי עבור סוכנויות רכבים. בואו נדבר על קידום סוכנויות רכבים ב-2020 בגוגל, בפלטפורמות החברתיות ועוד.

 

קידום סוכנות רכב באינטרנט ב2020

בכדי לקדם סוכנות רכב באינטרנט, חשוב להבין את אופי הסוכנות. זה בראש ובראשונה. בעוד שמגרשים וסוכנויות רכבים עשויים לעסוק אך ורק במכירה של רכבי עבודה ודיזל, מגרשים אחרים וסוכנויות אחרות של רכבים בכלל ימכרו רכבים משפחתיים. סוכנויות רכבים גדולות כמו קפיטל מוטורס בד"כ יעסקו במכירת רכבים מסוגים מגוונים ביותר.

כמובן שישנם גם סוכנויות רכבים שמוכרות אך ורק רכבי פאר, ג'יפים, רכבי ספורט וכו'. אם זהו המצב, אם כל סוכנות רכבים משווקת רכבים מסוגים, כפועל יוצא מזה, יהיה עלינו לקדם כל סוכנות עבור קהל יעד שונה. מה זה אומר? זה אומר שהקידום משתנה מסוכנות לסוכנות.

 

קידום סוכנות אחת לא דומה תמיד לקידום סוכנות רכב אחרת

בעוד שסוכנות X מוכרת רכבי ספורט ומעוניינת לתת הרבה משקל על קידום בפלטפורמות "צעירות" כמו אינסטגרם, סוכנות Y מוכרת רכבי פאר ומעוניינת לקדם את עצמה בפלטפורמות עסקיות יותר, לא פלטפורמות חברתיות בהכרח.

אין ספק, בכדי לקדם נכון סוכנות רכבים באינטרנט, צריך להבין דבר או שניים לא רק בקידום אתרים. על מקדם האתרים להבין לעומק את התחום של רכבים. במידה ומקדם האתרים שלכם אינו בקיא בעולם הרכב על בוריו, כמובן שהוא יכול ללמוד תוך כדי העשייה.

 

חברת קידום: תשתמש בכלים המדויקים ללמידת תחום הפרסום

אנחנו מזכירים לכם, למקדמי אתרים ישנם כלים דיגיטליים ייעודיים שבעזרתם הם מודדים הצלחות ואי-הצלחות במהלך שיווק באינטרנט. זה בעצם אומר, שגם אם המקדם שלכם אינו לגמרי בקיא בעולם הרכב, הוא ילמד מאוד מהר תוך כדי העבודה איזה סוג פרסום עובד ואיזה סוג קידום לא עובד.

בכל מקרה, בין אם מפרסמים סוכנות רכבים כזאת או אחרת, ישנם כמה "טריקים" בעולם של קידום אתרים שחובה להכיר. אנחנו כמובן לא הולכים לחשוף כאן כל מיני סודות, אבל בגדול, חשוב לדעת ש"תוכן הוא המלך".

 

כתיבת תוכן לסוכנות רכב: מה עוד חשוב לדעת?

במקביל לכתיבת תכנים איכותיים עבור סוכנות הרכבים, יהיה חשוב גם להשתמש בתכנים עבור בניית מערך לינקים מנצח. כשאתרים איכותיים אחרים יפנו גולשים לסוכנות הרכבים, גוגל "יזכה" אתכם בנקודות קידום. אז איך משיגים קישורים איכותיים לסוכנות רכבים?

קודם כל, כדאי לדעת שגוגל מקפיד על רלוונטיות. במילים אחרות, אתם לא יכולים לבקש מאתר של "גיזום עצים" להפנות תנועת גולשים לאתר של סוכנות רכבים. אם תקבלו הפניית קישורים דרך אתרים שהם מגזינים לרכבים, עשיתם טוב. כמו שאמרנו, רלוונטיות.

 

מה עוד חשוב לדעת על קידום סוכנות רכב בגוגל?

בעוד שענייני התוכן יהיו חשובים ביותר, יהיה חשוב גם לוודא עניינים טכניים שונים, בניית אתר איכותי ומהיר, ענייני עיצוב גראפי ועוד. בשורה התחתונה, כמו שמקדמים תחומים אחרים ועסקים אחרים, כך גם מקדמים סוכנויות רכבים באינטרנט.

כמובן, שבכל מקרה, יהיה חובה להקפיד על פרסום איכותי שמכבד את סוכנות הרכב. לדוגמה, חברה גדולה כמו קפיטל מוטורס לא תהיה יכולה להיות מפורסמת דרך כל מיני פלטפורמות שאינן איכותיות. בעוד שבהחלט ישנן פלטפורמות שאינן מומלצות לפרסום עבור סוכנויות רכבים, תמיד יהיו גם פלטפורמות חזקות ומובילות שבהן כדאי יהיה לפרסם. לדוגמה, פלטפורמת פייסבוק עשויה להיות מומלצת במקרים רבים עבור פרסום סוכנויות רכב. בשורה התחתונה, בפייסבוק אפשר לאתר את כל קהלי היעד הכי רחבים. ובנקודה זו חשוב לציין, חברת קידום אתרים מקצועית תהיה מסוגלת לאתר את קהלי היעד של סוכנות הרכב גם דרך פלטפורמות נוספות ומגוונות.

מנוע חיפוש

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »