חיפוש

כיצד לקדם בגוגל סוכנות אופנועים

בעבר הלא רחוק, מספר סוכנויות האופנועים שהיו פזורות בארץ לא היה רב, לכל אחת מהן הייתה נישה משלה (אזור גיאוגרפי, ייבואן ספציפי או קהל יעד מסוים). אך כיום, כמו עם רוב תחומי המסחר בעולם, גם בתחום האופנועים קיים מבחר רב מאוד של סוכנויות, רובן מתחרות על אותו פלח שוק ועל אותם לקוחות.

רוכב אופנוע, כמו גם כל לקוח בתחום אחר, אשר רוצה לרכוש מוצר חדש יפנה קודם כל, לחיפוש של גוגל. לכן, כדי להצליח למשוך אליכם רוכשים חדשים עליכם לתחזק אתר אינטרנט, מושך, רלוונטי וגם מקודם. אז איך עושים את זה נכון?

החשיבות שבקידום האתר שלכם

בשביל להבין איך עושים את זה, בואו קודם נבין למה זה נדרש? האלגוריתמים של גוגל בוחרים את הרלוונטיות של האתרים השונים לכל חיפוש באמצעות דירוג שהם מעניקים לאותו אתר. ניתן ללמוד וללמד על הנושא הזה קורסים שלמים (למשל קורס של קידום אתרים). מה שחשוב לנו להבין, הינה העובדה שאנחנו יכולים לקדם את האתר שלנו באופן אקטיבי כך שהוא יופיע בתחילת הרשימה בעת החיפוש.

המילים החשובות

הטיפ לדעתי החשוב ביותר הוא "השתמשו במילות מפתח רלוונטיות ובמינון הנכון". כשאדם מחפש אחר מידע בגוגל הוא מתמצת את כל החיפוש שלו לכדי מספר מילים. החיפוש יכול להיות כללי, למשל "קסדה מומלצת", "מיגון מומלץ לנשים" או "איך לבחור אופנוע ראשון". מנגד החיפוש יכול להיות ממוקדים יותר למשל "קסדות bell לאופנועים".

במידה ומילות החיפוש יופיעו בעמודים השונים של האתר שלכם, גוגל ידרג את האתר בצורה טובה יותר והלקוח יעריך שהוא מצא אתר העונה לדרישותיו ולכן יכנס דווקא אליו.

כדי לדעת מהן המילים הרלוונטיות ביותר לתחום שלכם ניתן לעשות מחקר בנושא. השתמשו בכלים כמו: Google Keyword Planner, Wordstream ו-Ubersuggest.

הכל עניין של מינון

שימו לב, למינון ולדרך בה אתם משתמשים במילות המפתח. אם כל משפט שני שלכם יכיל את צמד המילים "סוכנות אופנועים", האלגורתמים של גוגל יעריכו שמדובר על קידום אגרסיבי ועל תוכן לא רלוונטי ולכן יורידו את הדירוג שלכם. נוסף לכך, גם הלקוח שלכם לא יתייחס ברצינות לאתר שלכם במקרה כזה.

נסו להכניס את מילות המפתח בצורה המתאימה לתוכן באתר ובמינון של מספר פעמיים בטקסט בלבד. שימו לב, הכנסה של מילות המפתח לכותרות המשנה או לפסקאות הראשונות בתוכן יכולה דווקא להועיל.

מאמרים

מלבד פרסום הסוכנות שלכם, הכניסו לאתר שלכם תוכן רלוונטי לרוכבים. תוכן מהסוג יכול להיות מאמרים על מוצרים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך או חוקים חדשים. דאגו שכתיבת המאמר תהיה איכותית, רלוונטית ומעניינת לקורא שלכם. דאגו להכניס קישורים רלוונטיים בתוך הטקסט, בין אם לאתרים אחרים (לצורך רפרנס) או לתוך עמודים אחרים באתר שלכם (לצורך קידום אותו שירות או מוצר).

בעל המקצוע המתאים

קיימים טיפים ושיטות רבות נוספות לקידום האתר שלכם. אומנם זה תחום שניתן ללמוד יחסית בקלות ואת רוב העבודה לבצע לבד. אך שימו לב, שישנן חברות רבות שמתמחות בדיוק בתחום קידום האתרים וכתיבת תוכן מקצועי.

ניתן להיעזר בשירותים של חברות אלו באופן מלא, לחלק מתהליך הקידום או לצורך ייעוץ בלבד.

למידע נוסף על מצברים ותחום האופנועים והרכב הכנסו לאתר מצבר בלינק הבא

אופנוע שחור ויפה
באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »