חיפוש

יתרונות לבניית אתר לעסק קטן

אנחנו נמצאים בשלב בחיים שהכל אונליין.

אנשים מחפשים לחסוך זמן וכסף, ולקוחות שמתעניינים במוצר כלשהו תמיד יחפשו אותו בגוגל לפני שהם ילכו לקנות אותו ולכן, חשוב שיהיה לכם אתר שמציע

את כל מה שהלקוחות מחפשים.

בין אם זה שעות הפעילות של העסק, משלוחים והחזרות ובין אם שאלות נפוצות שעולות ללקוחות המבקשים לבצע רכישה.

אז מהם היתרונות בבניית אתר ולמה זה כל כך מומלץ?

 

חיסכון בזמן ובכסף

כשאתם בעלי עסק ואין לכם אתר אתם כל הזמן תקבלו פניות וטלפונים עם שאלות, תצטרכו להעסיק עובדים במיוחד בשביל זה ולא תהיו פנויים בלפתח ולקדם את העסק.

כאשר יש לעסק שלכם אתר תוכלו לכתוב את כל השאלות שיש עליהן תשובות באתר וכך תחסכו מהלקוחות להתקשר אליכם ולשאול – הרי כל התשובות יהיו כתובות באתר, בעזרתו תוכלו לחסוך בזמן ולחסוך בכסף.

 

אתר מייצג את העסק שלך

כשיהיה לעסק שלך אתר הלקוחות יוכלו להבין איזה עסק עומד מולם. לדוגמה – אם אתה בעל עסק של מוצרים טבעיים, הלקוחות המתעניינים שנכנסים לאתר שלך יוכלו לראות אילו חומרים אתה מכניס למוצרים שלך, על אילו עקרונות אתה עומד ואילו דברים חשובים לך על מנת שהמוצרים שלך יהיו כמה שיותר טבעיים. אם כל מה שאתה מייצג זה בדיוק מה שהלקוחות מחפשים ומתחברים אליו, הם ירכשו ממך בזכות מה שהאתר מציע.

 

אתר מייצג אמינות

כשיש לעסק שלכם אתר, הלקוחות יכולים לראות שמדובר בעסק אמין. שיש שירות לקוחות, שיש לאן לפנות אם ישנה בעיה, אם ישנן ביקורות חיוביות או שליליות.  כשיש אתר הלקוחות יכולים לראות שיש מישהו שעומד מאחוריו, שמדובר במשהו רציני ועם בסיס.

נסו רגע להיות במקום של הלקוח – האם הייתם רוכשים מוצר ממקום שאין לו שום אתר שמראה על קיומו? אם התשובה היא לא, זו בדיוק הסיבה למה לבנות אתר לעסק שלכם

 

הלקוחות מחפשים אותך לפני שאתה מחפש את הלקוחות

הלקוחות מחפשים אותך גם כשאתה בכלל לא יודע על כך, והחיפוש צריך להשאיר עליהם רושם חיובי. בדרך כלל כשלקוחות יחפשו מוצר כלשהו לרכישה הם יחפשו בכמה אתרים שונים במקביל. האתר שלך צריך להיות מלא בהמלצות מלקוחות מרוצים, כשיש המון המלצות לגבי אתר מסוים סביר להניח שהלקוח יקנה במקום שבו ישנן הכי הרבה המלצות, ולכן האפשרות שהוא יבחר בעסק שלך תהיה הגבוהה מבין השאר.

 

זמינות

לכל עסק יש שעות פעילות, אבל לא כל לקוח יבקש לקבל מידע דווקא בשעות הפעילות.

לקוחות שמתפנים רק בסוף היום כשהעסק לא עובד יכולים לקבל את המידע שהם מבקשים באתר שלכם ללא כל צורך של מענה אנושי. מבחינתם הם קיבלו את התשובה לשאלה שהם חיפשו ומכם זה לא ידרוש להעסיק עובד לשעות מאוחרות.

 

שמירה על קשר עם הלקוחות

בעזרת האתר תוכלו לעדכן את הלקוחות במבצעים חדשים, במיקומכם החדש במידה ועברתם מקום, בשעות הפעילות אם השתנו.

בנוסף תוכלו להשאיר טופס ליצירת קשר שהלקוח יוכל למלא במידה ואינו יכול לדבר טלפונית ולקבל את המענה המתאים.

ברגע שתחליטו לעשות את הצעד הזה, בחרו בחברה של בניית אתרים לעסקים קטנים שאתם הכי מתחברים אליה. תוכלו להסתכל במשרד פרסום ירדן דיגיטל ולהתרשם מכל מה שיש לו להציע.

בהצלחה!

 

אתר מותאם

באותו נושא
מכשירים דיגיטליים
איך לבנות אתר שקל לשנות

אתר אינטרנט הפך להיות רבה יותר בעל ערך ב- 10 השנים האחרונות. עם הדיגיטציה שעובר העולם המערבי בפרט ושאר העולם בכלל, הכל נעשה דרך אתרי

קרא עוד »
טיפים לבניית אתר השוואת מחירים

החלטתם להקים אתר להשוואת מחירים. עיצבתם לוגו, מצאתם שם קליט, החלטתם באלו מוצרים להתמקד ויצאתם לדרך. אבל כדי להצליח באמת, צריכים שכמה שיותר גולשים יכנסו

קרא עוד »