חיפוש

טיפים להפיכת התוכן באתר שלך לויראלי

אם פעם התשובה לשאלה "מה תרצו לעשות כשתהיו גדולים" היתה מורכבת מאפשרויות כמו רופאים, טייסים, רקדנים ועוד, הרי שהיום התשובה הרווחת לשאלו הזו היא – להיות מפורסם. בין אם אלו כוכבי רשת ובין אם אלו אתרים בנושאים מגוונים, כולם היום רוצים להגיע אל הפריצה הגדולה שתאפשר להם להתפרסם ולהפוך לשם דבר. בדיוק בשביל זה הכנו בשבילכם כמה טיפים להפיכת התוכן באתר שלך לויראלי, אז קדימה – בואו נתחיל!

 

האמת חזקה יותר מהכל

עוד לפני שנדבר על טיפים להפיכת התוכן באתר שלך לויראלי, חשוב להכיר את העניין הזה – האמת של אדם היא יותר חזקה מהכל. ברגע שתשלבו באתר שלכם תכנים אמיתיים, שמעוררים אתכם ונוגעים בכם, הדבר יורגש באופן אוטומטי גם אצל הגולשים שלכם. זיהוי אמת הוא דבר שקל מאוד לעשות, וכשמישהו מתחזק אתר מלא בזיופים – הדבר הזה מורגש מאוד. כתבו תוכן שאתם מתחברים אליו, השקיעו באתר שמעניין אתכם – והנה לכם הטיפ הראשון מבין טיפים להפיכת התוכן באתר שלך לויראלי.

 

טיפים להפיכת התוכן באתר שלך לויראלי

כשמדברים על טיפים להפיכת התוכן באתר שלך לויראלי, חשוב לדעת ש"זמני השיפוט" של הגולשים התקצרו פלאים. אם פעם היינו משקיעים בלקרוא תוכן לעומק ולהקדיש כמה דקות למחשבה על האם הוא מעניין או לא, הרי שהיום תוך שניות בודדות הגולשים מחליטים אם האתר שווה את הגלישה שלהם או שאפשר לעבור צ'יק צ'ק לדבר הבא.

כדי לצלוח את מבחן השניות הבודדות האלו, השקיעו מחשבה רבה על כל נושא הויז'ואל והכותרות באתר שלכם. ויז'ואל מסקרן שימשוך את העין יגדיל את סיכויי ההישארות של גולשים באתר שלכם, וכותרות מדליקות שמתחברות לתוכן האתר שלכם יעוררו סקרנות בקרב הגולשים.

 

קטעי מידע קצרים – אפקט גדול

בהמשך לטיפ הקודם, צריך לקחת בחשבון שגם תוכן מעניין לא יכול להיות מעמיס וארוך מדי, כי זה פשוט יעייף את הגולשים שלכם. זקקו את התוכן שלכם לנקודות החשובות ביותר, ואם מזדמן לכם לערוך אותו בצורת "רשימת מכולת", עשו זאת! ברגע שגולשים נתקלים במספור נושאים ורשימות הכל נהיה להם יותר מסודר בעין והסיכוי שהם ימשיכו לגלוש ולקרוא גדל. אז ממש כמו שכתבנו, קטעי מידע קצרים יכולים לעשות אפקט גדול שאתם בהחלט רוצים להנות ממנו.

 

אי אפשר בלי קידום

רוצים להפוך לויראלים? מעולה, רק כדאי לדעת שאתם ממש לא לבד. היום כדי להתברג למעלה תוצאות החיפוש של גוגל כדאי ומומלץ להשקיע גם בתהליכי קידום. בין אם זה קידום אורגני ובין אם זה קידום ממומן, קידום אתרים בגוגל הוא חובה ויגדיל פי כמה את הסיכוי שהתוכן שלכם יהפוך לויראלי.

לא יודעים לעשות זאת בעצמכם? חברות רבות של קידום אתרים קיימות בדיוק בשביל לעשות את העבודה בשבילכם וכדי שתוכלו להנות מהתוצאות. בהצלחה!

תואר בקידום

באותו נושא