חיפוש

טיפים לבניית אתר השוואת מחירים

החלטתם להקים אתר להשוואת מחירים. עיצבתם לוגו, מצאתם שם קליט, החלטתם באלו מוצרים להתמקד ויצאתם לדרך.

אבל כדי להצליח באמת, צריכים שכמה שיותר גולשים יכנסו לאתר. וזה כבר קצת קשה יותר מרק לבנות אתר. אז איך תוכלו לבנות אתר אינטרנט כזה שיהיה קל לקדם אותו באינטרנט, ואיך עושים את זה בדיוק?

 

מיתוג אישי ומקצועי

השלב הראשון בהקמת האתר הוא לבנות את המותג שלכם.

אנשים נוטים לתת אמון באתר שהם מזהים את השם שלו או את הלוגו שלו ממקומות אחרים, וחוששים מאתר שנראה חדש ולא הכי מוכר. לכן אתם צריכים לבסס את השם שלכם כבר מהיום הראשון: עם שם קליט שיגרום לאנשים לזכור אותכם, ולחבר את מה שאתם עושים באתר לשם שלכם.

עיצוב מקצועי והרמוני לאתר גם הוא חשוב. על הלוגו להיות קשור לשם המותג שלכם או למה שקורה באתר, והעיצוב חייב להיות אחיד ונעים בעין. כך למשל כדאי לבחור צבע אחד (או שניים לכל היותר) שיהיה הדומיננטי באתר ויצור מראה אחיד ואלגנטי לעין המשתמש.

 

עדכון תוכן על בסיס שבועי

אולי יותר מכל אתר אחר, אתר השוואת מחירים חייב להיות מעודכן כל הזמן. אם לקוח נכנס אליכם והדילים שאתם מספרים עליהם כבר לא רלוונטיים, אפשר לסגור את הסיפור.

זה נכון גם מהכיוון ההפוך, לקוח שהגיע אליכם ולא מצא הצעת מחיר שקיימת אצל חברה אחרת, יזכור שהאתר שלכם לא מאוד עזר לו ולא יחזור אליו בעתיד.

תוכן עדכני חיוני גם כדי להישאר מדורגים גבוה בחיפוש בגוגל. אם מישהו מחפש למשל ספקי אינטרנט מומלצים בגוגל ובדיוק קיימת הצעה חמה וחדשה של בזק, קיימת סבירות גבוהה יותר שתופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות אם האתר שלכם עדכני וכתב תוכן על הדיל החדש.

 

שימוש במילות מפתח ויצירת תוכן ממוקד

אחד הטיפים החשובים ביותר לקידום אתרים באינטרנט הוא שימוש במילות מפתח שהלקוחות שלכם עשויים להשתמש בהם במהלך החיפוש. אם הצלחתם לפגוע במילות החיפוש של הלקוח העתידי שלכם – הסיכויים שהוא יגיע אליכם עולים משמעותית.

שם המשחק הוא לנסות להיכנס לראש של הלקוח, ולחשוב מה הוא עשוי לכתוב במהלך החיפוש. אחרי שמוצאים את המילים הללו כל שנשאר לעשות הוא להזכיר אותם בצורה חוזרת בתכנים שיש באתר.

 

שיווק בדואר אלקטרוני ופרסום באינטרנט

תנו ללקוחות שלכם סיבות להישאר איתכם בקשר ולחזור אליכם. הציעו להם לקבל עדכון שבועי של המבצעים החדשים באתר.

רשימת תפוצה שגדלה עם הזמן תעזור לכם ליצור את מעגל הגולשים שלכם ולבסס את המותג שיצרתם. גם קידום ממומן באינטרנט עשוי לדחוף את האתר שלכם קדימה. לכן אל תהססו לעשות שימוש באמצעים כמו Google Ads או פרסום ממומן בפייסבוק – זה בהחלט שווה את זה.

 

מאזניים בודקות כסף

באותו נושא
שורת חיפוש
יתרונות לבניית אתר לעסק קטן

אנחנו נמצאים בשלב בחיים שהכל אונליין. אנשים מחפשים לחסוך זמן וכסף, ולקוחות שמתעניינים במוצר כלשהו תמיד יחפשו אותו בגוגל לפני שהם ילכו לקנות אותו ולכן,

קרא עוד »
מכשירים דיגיטליים
איך לבנות אתר שקל לשנות

אתר אינטרנט הפך להיות רבה יותר בעל ערך ב- 10 השנים האחרונות. עם הדיגיטציה שעובר העולם המערבי בפרט ושאר העולם בכלל, הכל נעשה דרך אתרי

קרא עוד »