חיפוש

איך חווית משתמש משפיעה על קידום אורגני?

חווית משתמש הוא אחד התחומים הצומחים ביותר מעידן האינטרנטי, וכל בעל עסק מחויב לבצע התאמות נדרשות וזאת על מנת לספק את החוויה הטובה ביותר בעבור הלקוח וכתוצאה מכך גם להגדיל את המכירות.

 

מחשב פתוח עם וורדפרס

 

חווית משתמש – אופרציה שונה לחלוטין

חווית משתמש בעידן האינטרנטי היא ללא ספק אבן דרך משמעותית ביותר לצורך הגדלת ההכנסות של האתר. הסיבה לכך היא שמחקרים רבים אשר נעשו בנושא הראו באופן חד משמעי כי חווית משתמש היא החשובה ביותר, זאת משום שהוא מעוניין לבצע רכישה של מוצר/שירות באופן נוח, קל ומהיר. במידה והוא נתקל בקשיים במהלך השהייה באתר הוא עלול לנטוש ולהפסיק את הרכישה, מה שגורם בסופו של דבר גם לירידה שלו בדירוג במנוע החיפוש של גוגל. מדוע? להלן ההסבר.

חווית משתמש והקשר לקידום אורגני

על מנת להגדיל את החשיפה וכתוצאה מכך גם את ההכנסות ישנה חשיבות רבה להקמה של בניית אתר מקצועי ומעוצב. ע"פ המומחים של חברת מדיה ווב, אשר מתמחה בבניית אתרים ועיצוב אתרים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה ישנה חשיבות רבה לביצוע של קידום אתרים אורגני. קידום אתרים אורגני הוא למעשה סדרה ארוכה של פעולות אשר כל מטרתן היא להוביל את האתר לראש תוצאות החיפוש של גוגל. אחד הפרמטרים אשר קובעים את מיקומו של האתר היא חווית המשתמש – גוגל פיתחה אלגוריתם מיוחד אשר יודע לזהות כמה זמן נמצא הגולש באתר, ובהתאמה לכך האם ביצע המרה מגולש לרוכש. במידה והגולש עזב את האתר, גוגל תדע לדעת בדיוק כמה זמן הוא שהה ובמידה והוא שהה זמן קצר, דירוג האתר ירד. על כן, ישנה חשיבות לביצוע של קידום אתרים אולם יש לוודא כי חווית המשתמש של הגולש היא הטובה והיעילה ביותר, וזאת בהלימה לקידום האורגני.

פעולות לביצוע

על כן, על מנת לבצע קידום אורגני איכותי אשר נמצא בהלימה עם חווית המשתמש ישנה חשיבות רבה לבניית אתרים בוורדפרס, זאת משום שניתן באמצעות הפלטפורמה הזו לעצב את האתר בהתאמה אישית – כאשר עיצוב הוא ללא ספק פרמטר חשוב לחוויית המשתמש. בנוסף, פרמטר חשוב הוא בבניית אתר רספונסיבי אשר ניתן יהיה לפתוח אותו מכל מקום, זאת משום שכיום רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות המכשיר הנייד או הטאבלט, ועל כן על מנת לתת להם חווית משתמש יוצאת מגדר הרגיל. בנוסף, אתר רספונסיבי איננו נועד רק בעבור חווית המשתמש אלא מדובר גם בתנאי סף של גוגל, ולכן על מנת לגרום לקידום אורגני מיטבי חשוב מאוד שאתר יהיה מותאם באופן מדויק לפתיחה מכל מכשיר. מעוניינים לקבל מידע נוסף? צוות המומחים של חברת מדיה ווב ישמח לעמוד לשירותכם במספר 072-3922780 או בעמודת צור קשר לקבלת פרטים נוספים.

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »