חיפוש

הקשר בין אינסטגרם לבין הצלחה עסקית

אינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למנוע פרסום ושיווק יוצא דופן. מה הקשר בין הרשת החברתית לבין הצלחה עסקית כבירה? על כך ובהרחבה – במאמר הבא.

 

אינסטגרם – אפיק פרסומי ושיווקי רב עוצמה

אינסטגרם הושקה בשנת 2010  ומאז חוללה מהפכה של ממש. למעשה, ע"פ נתונים אשר התפרסמו רק בשנה האחרונה, קצב הצמיחה של אינסטגרם עולה בעשרות אחוזים, ולכן מדובר באפיק פרסומי ושיווקי אשר מאפשר להשיג הצלחה עסקית חסרת תקדים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי חברות וארגונים מהעולם כמו גם בישראל הבינו את הכוח של הרשת החברתית על צעירים ומבוגרים, ולכן החברות יוצרות קמפיינים אשר מופצים באמצעות הרשת החברתית כמו גם שיתופי פעולה עם אושיות אינסטגרם לצורך קידום מוצרים או שירותים, בהיקפים אשר נאמדים במיליונים מדי שנה. קיילי ג'נר, האחות המפורסמת של משפחת קארדשיין נחשבת לאחת מאושיות הרשת הגדולות בעולם, והיא מקבלת על כל סטורי אותו היא מעלה לפרופיל האישי שלה סכום אשר מגיע (תחזיקו חזק) – 1,000,000$. על אף כי מדובר במקרה חריג במעט מבחינת הסכומים, קיילי ג'נר אינה היחידה שמרוויחה סכומי כסף גדולים. גם בישראל ישנם עשרות משפיעני רשת אשר מקבלים בעבור כל פרסום בין 5,000-15,000 ₪, ולעיתים אף יותר, בהתאם לכמות העוקבים והלייקים. משום כך, ישנו קשר אדוק בין אינסטגרם לבין הצלחה עסקית יוצאת דופן, אותה גם אתם תוכלו לקבל, בהתאם לטיפים אותם נציג.

רשת חברתית

כיצד תוכלו להפוך את העמוד הפרטי שלכם להצלחה עסקית משגשגת?

על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מהצלחה עסקית באמצעות הפלטפורמה של אינסטגרם, עליכם ראשית כל ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בקידום באינסטגרם. למעשה, חברה כזו יכולה להציע סל של שירותים אשר יקפיצו את הפרופיל שלכם כמה שלבים קדימה – החל מקידום ממומן של פוסטים וסטוריז אותם תעלו לרשת ועד קניית עוקבים לאינסטגרם אשר תאפשר לכם לקבל נוכחות חזקה יותר, כחלק מן העובדה כי הבסיס ליצירת שיתופי פעולה עסקיים מבוססת בראש ובראשונה על מספר העוקבים שלכם. ככל שמספר העוקבים יהיה גבוהה יותר, כך תוכלו לבסס את שמכם. בנוסף, אושיית אינסטגרם מחויב לנהל קשר ישיר עם העוקבים, ולכן העלאת תכנים באופן קבוע כמו גם שיתופי פעולה עם אושיות אינסטגרם תאפשר לכם להזניק את הקריירה החדשה שלכם אשר נעשית באמצעות הרשת החברתית המובילה בעולם.

 

האם כל אחד יכול להפוך לאושיית אינסטגרם?

אם בעבר אושיות אינסטגרם היו רק מפורסמים, כיום אושיות הרשת הגדולות בעולם כמו גם בישראל מגיעים מכל חתך האוכלוסייה: החל מפעוטות ועד למשפחות אשר מציגות את חייהם באופן שוטף באמצעות הפלטפורמה. לכן, כל אחד יכול באמצעות חברה מקצועית כמו חברת socialboost לנצל את ההזדמנות ולהצטרף לעידן עסקי חדשני אשר מאפשר להרוויח סכומי כסף גבוהים.

באותו נושא
קניית לייקים באינסטגרם

מאז הושקה אינסטגרם לפני כשמונה שנים, הפכה אינסטגרם לפלטפורמה המרכזית והחשובה ביותר בעולם, והיא עוקפת את פייסבוק בהיקפי החשיפה בעשרות אחוזים. אינסטגרם – פלטפורמה חשובה

קרא עוד »