חיפוש

המחשב תקוע? הנה כמה פתרונות קסם שכדאי להכיר

תקלות במחשב הן תקלות נפוצות מאוד אשר עשויות להתרחש בכל שלב, ולרוב בזמן שאתם הכי צריכים את המחשב. במדריך הבא נציג כמה פתרונות קסם אותם כדאי להכיר, כך שתוכלו לחזור לשגרה במהרה.

 

תקלות במחשב: כיצד תתקנו את המחשב בעצמכם?  

המחשב שלנו מהווה ללא ספק חלק בלתי נפרד משגרת החיים, בין אם אנו משתמשים בו למטרות עבודה או פנאי. יחד עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם המחשב ייחווה תקלות אשר ישפיעו על תהליך העבודה ומשום כך חשוב מאוד להכיר את הטכניקות הפשוטות אשר יכולות לאפשר לכם לחזור לשגרה באופן מהיר וקל. להלן כמה פתרונות קסם בעבור מחשבים תקועים:

  • הסרה של קבצים: אנו נוטים לאגור על המחשב שלנו לא מעט מידע, תמונות וכמובן קבצים. לעיתים המחשב יהיה איטי בשל עומס על המערכת, ולכן מומלץ לבצע אחת לשבוע הסרה של קבצים בהם אין לנו צורך, וכן אחסון של הקבצים באמצעות ענן. מדובר בפתרון קסם אשר יאפשר לכם להתנהל באופן נוח יותר בעת העבודה על המחשב, וזאת כתוצאה מהסרה של קבצים "כבדים" אשר גורמים להאטה במחשב.
  • הסרת וירוסים: מכירים את התיבה הקטנה אשר קופצת לכם מדי פעם בצבע שחור? ובכן, מדובר בתוכנת הגנת אש אשר מתריעה מפני וירוסים. על אף כי רבים מאיתנו נוטים להתעלם מההתראה, היא חיונית. וירוס אשר תוקף את המחשב עשוי לגרום להאטה משמעותית עד לכדי השבתה, ועל כן מומלץ לאשר לתוכנה לבצע הסרה של קבצים אשר חשודים כוירוס, כך שהמחשב שלכם יעבוד כשורה.
  • אתחול מחדש: מחשב אשר פועל במשך שעות וימים רבים עשוי לחוות תקלות, כאשר הנפוצה ביותר היא כמובן מחשב תקוע. על מנת שתוכלו לאתחל מחדש את המחשב מומלץ לסגור אותו למספר דקות, ורק לאחר מכן להדליק מחדש. בנוסף, הקפידו לכבות את המחשב לפחות פעם השבוע, ולא להשאיר אותו דולק למשך כל שעות היממה.
  • ניקוי סל אשפה: סל האשפה במחשב הוא גורם מעכב מאוד של העלאת המחשב וההתנהלות השוטפת של המחשב, ולכן חשוב לבצע ניקוי מלא של סל האשפה – לפחות פעם ביומיים. כך תוכלו למנוע עיכוב או תקלות במחשב אשר מקורן הוא בסל האשפה של המחשב.
  • יצירת קשר עם טכנאי מחשבים ברמת גן: ישנם לא מעט מקרים בהם תצטרכו ליצור קשר עם טכנאי, ולא לבצע את התיקון בעצמכם. לעיתים מדובר בתקלות מורכבות אשר אותן ניתן לפתור רק באמצעות אנשי מקצוע אשר מומחים בתחום המחשב, ולכן מדובר בהשקעה כספית אפקטיבית אשר תניב בעבורכם לא רק שקט נפשי אלא גם אופציה לשדרוג של מהירות המחשב והעלאת הקבצים, בשל תיקון של טכנאי וכן התקנה של תוכנות מתקדמות למחשב.

מחשב תקוע

באותו נושא