חיפוש

הכל על ימי גיבוש למורים

המורים אחראים לחינוך ילדינו וזו עבודה שיכולה להיות תובענית ומתגמלת כאחד. כדי להבטיח שהמורים יוכלו לתת את המיטב לכיתותיהם, חשוב לספק להם ימים קבועים של כיף וגיבוש. ימים אלו יכולים לספק הפסקה נחוצה מאוד מדרישות הכיתה, ובמקביל לסייע למורים לשפר את כישוריהם ולהישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בחינוך.

 

למה ימי גיבוש נחוצים

ימי גיבוש למורים הם הזדמנות להירגע ולנוח לאחר הלחץ של שנת הלימודים. זה עשוי לכלול יום על החוף, פיקניק בפארק, או אפילו הרפתקה בחדר בריחה. הימים האלה עוסקים ביציאה מחוץ לכיתה ובהנאה מהזמן עם עמיתים, ואם מתאפשר – תוך פעילות מעניינת ומגבשת. ניתן לנצל את הימים הללו גם כדי להכיר אחד את השני טוב יותר ולבנות את המורל של הצוות.

 

יום גיבוש או הכשרה? מה ההבדל?

ימי הכשרה יכולים לספק למורים הזדמנות ללמוד מיומנויות חדשות, כמו שימוש בטכנולוגיה בכיתה או עריכת מחקר. ניתן לקיים ימים אלו במגוון מסגרות, מכיתה ועד חדר ישיבות. לא משנה מה המסגרת, ימים אלה עוסקים במתן הזדמנות למורים ללמוד מיומנויות חדשות שישפרו את פרקטיקת ההוראה שלהם.

אז מה מומלץ?

האפשרות המומלצת ביותר הנה סדנאות בישול בצוות. סדנאות אלו הן דרך מצוינת למורים ללמוד כיצד לבשל ארוחות בריאות ומזינות תוך גיבוש ושיפור הכימיה ובמורל של הצוות. סדנאות בישול למורים מומלצות שכן הן יכולות לעזור למורים לפתח מגוון רחב של מיומנויות. לא רק שהמורים יכולים ללמוד לבשל ארוחות טעימות ובריאות, אלא שהם יכולים גם ללמוד מיומנויות כמו תכנון ארוחות, תקציב וניהול זמן.

 

למה דווקא סדנת בישול?

כאמור, בסדנת הבישול יוכלו המורים לרכוש מיומנויות רבות. מיומנויות אלו יכולות להועיל הן בכיתה והן מחוצה לה, ויכולות לעזור למורים לנהל טוב יותר את הזמן והמשאבים שלהם. בנוסף, סדנאות בישול יכולות לספק למורים הזדמנות להתחבר לקולוגות, שכן מורים רבים נהנים לבשל יחד.

לבסוף, סדנאות בישול יכולות לעזור לטפח סביבה בית ספרית בריאה יותר, המורים בבית ספרכם יכולים ללמוד להכין וליהנות מארוחות מזינות.

5 טיפים לארגון יום גיבוש

  1. ארגן פעילויות מהנות ומלמדות כאחד – משחקים הכוללים פתרון בעיות, תחרויות טריוויה ותרגילים לבניית צוות יכולים לעזור למורים ליצור קשר זה עם זה תוך כדי למידה של משהו חדש.
  2. לספק מזון ושתייה – מגוון חטיפים וכיבוד זמינים למורים ישאיר אותם באנרגיה ומוכנים להשתתף בפעילויות.
  3. חלקו פרסים – הכרה במורים על עבודתם הקשה ומסירותם וחלוקת פרסים היא דרך מצוינת להפגין הערכה. הכינו פרסים שמכירים במורים על היצירתיות, המאמץ וההתלהבות שלהם.
  4. אפשרו זמן מנוחה – יום כיף צריך להיות בדיוק זה – כיף! הקפידו לקבוע הפסקות ופעילויות המאפשרות למורים להירגע וליהנות.
  5. קבלו משוב – שאלו את המורים ממה הם הכי נהנו ביום הכיף ומה הם היו רוצים לראות בפעם הבאה. משוב זה יכול לעזור לך לתכנן אירועים עתידיים שיהיו אפילו יותר מוצלחים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, לא משנה איזה סוג יום גיבוש תבחרו למורים, ימים אלה של כיף והדרכה יעזרו להבטיח שהמורים יוכלו לתת את המיטב לתלמידיהם. בין אם זה יום בחוף הים, יום הדרכה או סדנת בישול, ימים אלו עוסקים במתן הזדמנות למורים להירגע, ללמוד מיומנויות חדשות ולבנות את המורל של הצוות.

ימי הכשרה למורים

באותו נושא
חנויות אודיו
איפה אפשר לקנות נגני מוזיקה?

חובבי המוזיקה שבינינו לא יוותרו על המוצר הקומפקטי והנוח לשימוש תוך כדי תנועה: נגן מוזיקה. נגני מוזיקה כבר שנים מהווים אפשרות פופולרית לשמיעת שירים, הרצאות

קרא עוד »