חיפוש

4 הכלים שבונה האתרים שלך חייב להשתמש בהם

לא כל אדם שפותח עסק יודע איך לבנות אתר לעסק שלו. לשם כך יש חברות התמתחות בבניית אתרים, ויודעות מהם הכלים החשובים ביותר שצריכים להיות באתר על מנת שהוא יגרום לעסק להיות רווחי ועם קהל לקוחות גדול. במאמר הבא הבאנו בפניכם את 4 הכלים החשובים ביותר שבונה אתרים משתמש בהם כדי לקדם את העסק שלכם.

 

קידום אורגני

כל חברה שמתעסקת בתהליך בניית אתרים, יודעת שאחת הפעולות החשובות לעסק היא קידום האתר בצורה אורגנית, או בשמו האחר – SEO. קידום אתרים אורגני הוא אופטימזציה למנוע החיפוש. כלומר, סדרת פעולות שעושים באתר עצמו ומחוצה לו, כדי לגרום לאתר להופיע בראש דף התוצאות של מנוע החיפוש. מדוע צריך קידום ממומן? משום שאתרים שמופיעים בראש דף התוצאות, לרוב הם האתרים אליהם נכנסים רוב הגולשים. קידום אורגני ישתמש בביטויים רלוונטיים לעסק כדי לגרום לו לקפוץ לראשית דף התוצאות. בדרך זו, האתר יקבל כניסה של גולשים בדרך קבע ללא הצורך לשלם לגוגל.

 

תכונות האתר

התכונות שיבנו את האתר שלכם, או בשמם האחר –  פיצ'רים, הם הבסיס עליו עומד האתר ותוכנו. בונה אתרים מקצועי, ידע לשים לכם באתר את הפיצ'רים שמתאימים ביותר לצרכים של העסק שלכם. יש המון פיצ'רים בשוק, וחשוב לבחור את אלו שיטיבו הכי הרבה עם העסק שלכם. הוספה של יותר מידי פיצ'רים, תגרום לעומס באתר וכך הגלישה בו תהיה איטית יותר, דבר שעלול לעייף את הלקוחות שגולשים באתר. פיצ'רים באתר יכולים להיות מקום למילוי טפסים, השארת כתובת מייל, גיבוי אוטומטי, השתלת נגן מוזיקה, חיפוש באתר, טפסים ליצירת קשר ועוד.

 

מיתוג העסק

אתר העסק יכלול בתוכו את כל הנכסים הדיגיטליים שלכם, שיחד יוצרים את מותג העסק השלם. מקצועיות האתר, התוכן שבו, הלוגו והשפה ברשתות החברתיות – כולם יחד יוצרים את ההוויה של המותג שלכם. למעשה, כל אלו מהווים את הערך המוסף שהעסק שלכם נותן. בעת בניית האתר, חשוב לשים דגש על כל הנכסים הדיגיטליים ולראות מה המקום הנכון לשים כל אחד מהם באתר, בדרך כזו שתשווק אותו בצורה הנכונה. בבניית האתר, העיצוב שלו הוא אחד הדברים החשובים ביותר. השפה העיצובית של האתר והלוגו של העסק צריכים להיות בולטים מספיק ומשתלבים היטב באתר בצורה כזו שתמשוך את הלקוחות.

 

עיצוב אתר העסק

בעידן של היום, רוב השיווק של העסק קורה דרך האינטרנט. לכן, כל עסק בעל אתר, חייב שהאתר שלו יהיה מעוצב בצורה כזו שתשרת אותו ותגרום ללקוחות רבים לזרום אל האתר. עיצוב אתר בצורה איכותית ונכונה מהבחינה הויזואלית, הממשקית והתוכנית – הוא הכרחי לטובת קידום העסק. בונה אתרים טוב, ידע איך לעצב את האתר העסקי שלכם ולגרום לו להיות חלון הראווה של העסק שלכם.

 

לסיכום

בונה אתרים חכם ומקצועי ידע להשתמש בכל הכלים הנחוצים כדי לגרום לעסק שלכם להראות הכי טוב. החל בעיצוב האתר, ועד הפיצ'רים שמצויים בו.

מסכים

 

באותו נושא