חיפוש

כל היתרונות בניקוי תוצאות חיפוש שליליות

שמתם לב שלאחרונה העסק שלכם מופיע בהקשרים שליליים בגוגל? כשעושים חיפוש עם שם העסק שלכם רואים, לפני הכול, חוות דעת שליליות שאינן מבוססות? אם כך, הסירו דאגה מלבכם, כי יש מה לעשות בנידון.

 

למה כל כך חשוב להתמודד עם התוצאות השליליו

בדרך כלל כאשר מגלים תוצאות חיפוש שליליות זה ברור שיש גם תוצאות חיוביות, כך שאתם עלולים לטעות ולחשוב שאין משמעות כל כך גדולה דווקא לתוצאות השליליות. עם זאת, חשוב שתבינו שזה כלל לא מדויק. בפועל תוצאות שליליות עלולות לפגוע בצורה קשה ואפילו בלתי הפיכה בעסק שאתם מנהלים ולכן ניקוי תוצאות חיפוש שליליות זה משהו שבהחלט כדאי להשקיע בו. למה להסכים לכך שכל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יחשפו לאותן מילים רעות ולאותן חוות דעת שליליות אם הן לא מבוססות ואם הן גובלות בהוצאת דיבה? על ידי ניקוי כל אותן תוצאות חיפוש שליליות תוכלו לשלוט במצב ולהחזיר אותו לקדמותו, אז למה אתם מחכים?

 

איך אפשר לנקות תוצאות שליליות?

הבעיה הרבה פעמים היא שבעלי העסקים לא יודעים איך אפשר להעלים את אותן תוצאות שליליות. יש לתוצאות הללו כוח הרסני, כי לא רק שהלקוחות הפוטנציאליים עלולים לקרוא אותן, אלא הם גם עלולים להפיץ אותן לאחרים. לכן לא רק שחשוב להגיב, אלא גם רצוי לעשות את זה כמה שיותר מהר. הדרך הראשונה היא פשוט לפנות אל מי שמנהל את האתר שבו הופיעו האזכורים השליליים ולבקש ממנו להסיר אותם. כמובן שלא תמיד תקבלו תשובה חיובית אך בדרך כלל שווה לנסות. האפשרות השנייה היא לפנות ישירות לגוגל, בדרך המקובלת, ולבקש ממנו להסיר את התוצאות השליליות. בשני המקרים חשוב להגיש את הבקשה בדרך המקובלת כי אחרת עלול להיות שיתעלמו מכם.

 

משתמשים בדרכים חיוביות כדי להסיר את הרע

זה לא משנה אם כבר ניסיתם לפעול בדרכים שונות כדי להסיר את התוצאות השליליות או לא, כי מה שבטוח זה שתוכלו גם פשוט להעצים את הדרכים החיוביות. כלומר, אם אתם יכולים להשקיע בבנייה ובניהול המוניטין של העסק שלכם באינטרנט, למה שלא תעשו זאת? למעשה בצורה כזאת אתם דוחקים את האזכורים השליליים למקומות ירודים יותר בגוגל, ומה שקורה עם הזמן זה שהגולש נחשף יותר ויותר לאזכורים החיוביים. מה שכן, רגע לפני שאתם מנסים לעשות את זה לבד, כדאי שתדעו שמדובר על עבודה לכל דבר. זה אומר שצריך ידע כדי לנהל מוניטין בגוגל, צריך גישה אל הכלים המתאימים וצריך גם לא מעט זמן. אם זו נשמעת לכם כמו משימה בלתי אפשרית, כדאי שתדעו שיש היום לא מעט חברות מקצועיות שעוסקות בתחום הזה ויכולות לסייע. לכן שווה לפנות אל חברה מובילה ולהפקיד בידיה את הנושא, כי אין דבר חשוב יותר מאשר המוניטין שלכם בגוגל.

נקודת חיפוש

באותו נושא
עבודה משותפת
5 יתרונות לעבודה שיתופית

עבודה שיתופית היא אבן היסוד של כל פרויקט גדול ובטח ובטח בתחום הנדסת בניה. לשמחתנו, כיום קיימים בשוק פלטפורמות טכנולוגיים רבות שחוללו מהפכה בדרך שבה

קרא עוד »
ניהול מוניטין

בעידן האינטרנטי כיום בעל עסק אשר לא מבצע ניהול מוניטין ע"י חברה מקצועית עלול לחוות נזקים משמעותיים לעסק, זאת בשל אי הבנה של כללי המשחק

קרא עוד »