חיפוש

איך לרכוש משאבות להגדלת האיבר אונליין במספר שלבים פשוטים

אם אי פעם חיפשת משאבות פין – ואנחנו יודעים שעשית זאת – אז אתה יודע שהמבחר הזמין הוא רחב מאוד. כדי להקל על הדברים, הכנו את המדריך הבא עבור כל סוגי המשאבות. כך תוכל לבחור את הסוג המתאים לך ביותר. המשך לקרוא ובסיום המדריך תוכל לרכוש לעצמך אחת.

 

דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שקונים משאבה

ניתן להשתמש במשאבות פין ממגוון סיבות, החל משיפור תפקוד הזקפה ועד הנאה או משחק משותף. וכן, הם משמשים גם להוספת אורך או היקף – באופן זמני – מכיוון שאנשים מסוימים פשוט אוהבים את המראה של פין גדול יותר.

יש לפעול לפי הסיבה שבגללה אתה מעוניין לרכוש את המכשיר כאשר אתה עושה את הקנייה, מכיוון שחלקן מיועדות יותר להנאה, ואחרות נעשות מתוך מחשבה על בריאות הפין.

תקציב זה עוד דבר גדול שכן משאבות יכולות לנוע בין 25 $ לסביבות 500 $, אך לפני שאתה מחליט לקנות את המשאבה הזולה ביותר שנתקלת בה, המומחים שלנו מסכימים כי הבטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. אתה מכניס את הפין שלך אליה, אחרי הכל!

כעת נלמד קצת על הסוגים השונים של המשאבות.

 

משאבות אוויר

רוב משאבות הפין שתיתקל בהן הן משאבות אוויר. הן ידידותיות למשתמש ובדרך כלל גם הרבה יותר ידידותיות מבחינה תקציבית.

האוויר בתא יוצר ואקום אטום המסייע להזרמת דם לפין. ההבדל האמיתי היחיד בין משאבות אוויר ומשאבות מים (עוד על אלה בהמשך) הוא שאין מים בין הפין שלך לתא כדי לרכך.

 

משאבות מים

משאבות מים, הנקראות גם משאבות הידרו, משתמשות בלחץ מים, שאמור ליצור שאיבה אחידה יותר.

החיסרון של משאבות מים הוא, ובכן, המים. ברוב משאבות ההידרו ניתן להשתמש גם מבלי מים, אך אם ברצונך להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהמשאבות הללו, אתה מוגבל לשימוש בתוך אמבטיה או מקלחת, אם אינך רוצה להשפריץ מים בכל מקום.

 

משאבות ידניות

משאבות ידניות מאפשרות לך לשלוט בלחץ בצילינדר באופן ידני, רק עם סחיטת נורה בקצה הצינור. הם נוטים להיות משתלמים יותר כלכלית מסוגים אחרים. ניתן למצוא גם משאבות המופעלות באמצעות סוללות וגם ידנית, לשימוש כפול.

 

משאבות חשמליות

משאבות חשמליות מופעלות באמצעות סוללה – אין צורך בחוטי חשמל או שקעים מפחידים.

כל אחד יכול להשתמש במשאבות הללו, אך הן מועילות במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות כמו דלקת פרקים מכיוון שהם עובדים בלחיצת כפתור – ללא נורה או הדק ללחוץ עליו.

אם המטרה שלך היא אוננות והנאה, מומלץ לבחור במשאבת פין שרוטטת בנוסף ליניקה. עוד הטבה של משאבה עם מקור כוח!

 

איך קונים?

בכל חנות סקס, וספציפית בחנות רד פוינט, תמצאו מגוון של משאבות, כמו גם דילדואים, ויברטורים וכו'.

 

פין

באותו נושא
איך לקדם תרופות טבעיות בגוגל

תחום קידום האתרים הוא אחד מהתחומים היותר מתפתחים בשנים האחרונות. זאת בעקבות ההבנה שמנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש המרכזי בעולם שמושך אליו מיליארדי

קרא עוד »