חיפוש

האם קידום אורגני מספיק בשנת 2020?

אין ספק, לכל מקום אליו נפנה את מבטנו אנו ניתקל בתחרותיות עזה. כיום, בשנת 2019 ונגיעה מ-2020, קידום אורגני לא תמיד מספיק בכדי למנף את העסק. אז מה עוד כדאי לעשות בכדי לצלוח את ים התחרות בכל תחום, ענף ונישה?

אם היינו לוקחים רכבת בזמן לשנות ה-90, כנראה שלא היינו מצליחים לחזות עידן כל כך דיגיטלי. בימינו, האינטרנט מהווה את מקור המידע הגדול ביותר, והוא אפילו מקור בר סמכות עבור אנשים במקרים רבים. אם אתם מעוניינים לבצע קידום אתרים נכון בשנת 2019, אתם צריכים להתחשב בשלל פרמטרים שונים, המרכיבים תמונה שלמה של קידום אתרים מקצועי. חברה לקידום אתרים תמיד תשתמש בשלל תוכיות ואמצעים טכנולוגיים, וזאת בכדי לבצע את כל הבדיקות הרלוונטיות לקידום דף העסק שלכם.

אתר מקודם

קידום ממומן או קידום אורגני? היכן מתחילים?

באשר לשאלה, האם קידום אתרים מספיק? התשובה היא לא זהה עבור כל עסק ותחום. ישנם תחומים מאוד תחרותיים, כמו למשל תחום של סוויטות או צימרים בצפון. אם אתם מעוניינים לקדם את עסקכם בתחומים אלו, אתם חייבים לבצע שלל פעולות קידום אתרים, כולל קמפיינים ממומנים.

פרסום ממומן בגוגל הוא פתרון מצוין עבור קידום אגרסיבי, והוא מתאים מאוד עבור קידום של מוצרים חדשים שיש להכניס לשוק. יחד עם זאת, האפקט של קמפיין ממומן בגוגל ייעלם ברגע שתפסיקו אותו. מאידך, קידום אתרים אורגני ישאיר אתכם על המפה, יסייע לכם בבניית בסיס חזק וכדומה.

תחרות רבה מחייבת פעולות שיווק חכמות

כיום, כמעט ואין תחום או ענף שאינם מצריכים גם קמפיינים ממומנים. נכון, לא תמיד יש צורך לפרסם במשך כל השנה, אך כדאי להגדיר מראש תקופות בהן תפרסמן באמצעות שיווק ממומן. פרסום בגוגל מתבצע על ידי מקדמי אתרים מומלצים, חברות קידום אתרים ועוד.

אין ספק שלאחר קריאת חומר עיוני רב, גם אתם תוכלו לקבל יותר מחצי מושג על עולם זה של קידום אתרים, אך מקצוענים אמיתיים יוכלו לקחת את הדף העסקי שלכם למחוזות גבוהים יותר (ברוב המקרים). במקרים מסוימים, אנשים ממהרים "להריץ" קמפיין ממומן בגוגל, מה שעשוי להתברר כטעות גדולה.

האם קידום אתרים לא מקצועי יכול לגרום לנזק?

כמובן שבדרך כלל ניתן לתקן כל מיני טעויות בשיקול הדעת, אך כדאי לזכור שאם תשווקו את אתרכם לפני שבניתם בסיס אורגני חזק, יכול להיות שאתם גם תגרמו לנזק בדירוגים שלכם במנועי החיפוש. לא פעם, גוגל עשויים להעניש בדירוגים, מה שיוביל את הדף שלכם לצנוע במורדות תוצאות החיפוש.

בשורה התחתונה? לא כדאי אף פעם למהר ולבצע פרסום ממומן בגוגל, אך אין ספק שבעיתוי הנכון, שיווק ממומן עשוי לחולל פלאים ולגרום לעסק לנסוק במהרה. בכל מקרה, קידום אורגני הוא תמיד הכרחי וקודם לקידום ממומן. ברוב המוחלט של המקרים, קידום ממומן מתבצע רק לאחר קידום אורגני חזק.

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »