חיפוש

האם מרכזיות IP בענן מתאימות לעסקים קטנים או גדולים?

ההתקדמות הטכנולוגית לא דילגה על הטלפוניה והביאה להתפתחות ניכרת בתחום. שכן, כיום יש מרכזיה בענן שהופכת כל עסק פשוט למתקדם ביותר. מדריך זה יצא לבדוק מהי מרכזיית IP  בענן, כדי לבחון אם זו מתאימה לעסקים קטנים או גדולים. הישארו כאן ותגלו את התשובה לשאלה המסקרנת תוך רגעים בודדים.

 

מרכזיית IP  בענן  – מה זה אומר?

נפתח תחילה בהסבר קצר אודות המרכזייה הווירטואלית שאינה מעמיסה על המשרד שלכם, משום שהיא "יושבת" על ענן. כך שבעצם, נחסך מכם להקים מערך תקשורת פיזי באחד מחדרי המשרד. אם לא די בכך, נחסך מכם כסף רב שעשוי היה לבוא לידי ביטוי עבור תחזוקה שוטפת של מכשירים פיזיים שעשויים להתגלות כתקולים.

הבעיות הללו נשארו בעבר, מכיוון שהיום הכול מתבצע מרחוק, ללא צורך במכשור. עכשיו אתם מכירים בפן הטכני, כך שניתן להציג בפניכם את הפעולות שניתן לבצע תוך שימוש במרכזייה המתקדמת:

  • חיבור טלפונים
  • חיבור למחשבים ניידים ונייחים
  • ניהול העבודה מכל מקום
  • חיבור למערכות מתקדמות (לדוגמא, CRM) וכו'

מֶרכָּזִיָה

המרכזייה מתאימה לעסקים קטנים

לא נלאה בפרטים ונציין מיד שהשימוש במרכזיית IP על ענן מתאים לעסקים קטנים. שכן, קיומה של מרכזיה בבית עסק קטן מאפשרת ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • חסכון במשאבים לניהול התשתית
  • גמישות בכל הנוגע למיקום והגישה למגוון של כתובות IP

 

עסקים גדולים נהנים יותר

אל תטעו לחשוב שעסקים קטנים הם היחידים שיכולים לעשות שימוש במרכזיית IP בענן. שכן, זו מתאימה גם לעסקים גדולים שצריכים את יתרון האבטחה והתאימות שבא לידי ביטוי בעת השימוש במרכזייה זו. נסביר שלעסקים גדולים יש דרישות אבטחה מחמירות במיוחד.

כך שהשימוש במרכזיית IP בענן, מאפשר לשמור על ביטוח העסק, משום שזו כוללת תכונות אבטחה מתקדמות. בנוסף לכך, המרכזייה ידועה כבעלת קנה מידה עולמי. שכן, היא יכולה לספק גישה לכתובות IP בישראל ומחוצה לה. מדובר ביתרון משמעותי שמתאים במיוחד לבעלי עסקים גדולים.

 

בחרתם להתקין את המרכזייה המתקדמת? כך תעשו זאת

ההתקנה של מרכזיית IP בענן אינה עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמצריך טיפול מקצועי בכל הנוגע לחדר התקשורת הקיים במשרדכם. לאחר מכן, ניתן יהיה להקים את המרכזייה שלכם על גבי ענן ולאפשר לעסק להתקדם. בהזדמנות זו נמליץ לכם לפנות לחברה מוסמכת בתחום שמספקת שירותי התקנה ותמיכה, כדי שיהיה מי שיסייע לכם בעת הצורך.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן להתקדם למרכזייה על ענן

מרכזיות IP בענן מתאימות לעסקים גדולים וקטנים כאחד. שכן, אלה מאפשרות לעסק להתנהל על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על אבטחה מרבית. בשלב זה אתם מכירים בעובדות חשובות אלה, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה שמתמחה בתחום ולבצע את ההתקנה.

עסקים גדולים

באותו נושא