חיפוש

האם כדאי לפרסם בפייסבוק?

רבים מאיתנו תוהים אם וכיצד לפרסם בפייסבוק והאם זה בכלל שווה את זה.

הרי יש לכם את העסק שלכם, יש לכם דף בפייסבוק שכבר רץ ואתם מקבלים כמה לייקים בודדים על הפוסטים שלכם מחברים ושיתופים – ותכל,ס אם תבקשו מהחברים שלכם ומהבני משפחה שלכם הם אולי ישתפו את העמוד שלכם בקיר שלהם.

אבל זה רחוק מלהיות מספיק.

כי אם תקבלו עכשיו מאה לייקים על הפוסט שלכם או חמש מאות צפיות לסרטון שלכם, אתם לא תעשו כמעט שום אימפקט על חיי הקהילה שלכם במקרה הטוב, ובמקרה הרע פייסבוק יזהה את זה שאתם שולחים לינקים לעמוד שלכם לכל החברים שלכם בצורה מאסיבית ויסמן אתכם כספאם.

אז מה הפתרון הכי מתאים עבורכם?

לשלם לפייסבוק לקדם את האתר שלכם ואת העסק שלכם הוא הפתרון האופטימלי עבור העסק שלכם במידה ואתם מעוניינים להגדיל את המכירות שלכם ולתפוס נתח מהשוק הענק שנמצא ברשתות החברתיות (ומי לא רוצה זאת…?).

פייסבוק משתמשת במערכת FACEBOOK ADS אשר נותנת לגולשים ולמשתמשים לפרסם תוך מיקוד המרטה של קהל היעד ובכך מאפשרת לכם לווסת מצד אחד גם לאיזה אוכלוסייה המודעות שלכם יופנו וגם מקנה לכם שליטה מלאה על כמה כסף תוציאו על הפרסום ועל החשיפה.

כמו שכמובן כבר הבנתם אבל –  יותר השקעה ויותר תקציב  = חשיפה רחבה יותר.

לפרסם בפייסבוק

למי כדאי לי לחשוף את עצמי?

היתרון העצום במנוע הפרסום והקידום של פייסבוק הוא האפשרות לפלח את קהל היעד כך שנוכל להתמקד בדיוק באנשים שרלוונטיים לעסק שלנו.

ניתן לפלח את השוק לא רק לפי הגיל של המשתמשים או המין שלהם אלא גם לפי שאילתות הרבה יותר ממוקדות כמו עמודים מסוימים או קבוצות שהם חברים בהם (ואפילו בתוך אותן קבוצות אפשר להתמקד רק באלה שפעילים באותן קבוצות או לחילופין דווקא באלו שאינם פעילים).

באופן שכזה חברה שמוכרת ציוד טיולים תוכל להתמקד בצעירים אשר חברים בקבוצות של טיולים בפייסבוק ותוכל לנסות למכור את מכנסי הטיולים לגברים רק לגברים ובאופן דומה את הכובע המיוחד לנשים רק לקהל היעד המצומצם הזה ובכך לא לבזבז חשיפה מיותרת.

הימנעות מחשיפה מיותרת שעולה לכם כסף אבל לא מניבה לכם דבר

אם לסכם את היתרון של פרסום בפייסבוק במשפט אחד זה המשפט הנ"ל.

היזכרו בעצמכם רגע, מתי לאחרונה צפיתם בטלוויזיה והופיעה פרסומת שהייתה לא רלוונטית עבורכם בשום צורה. תנו לנו לנחש אפילו יותר מפרסומת אחת היא פרסומת שכזו. אם אתם סטודנטים צעירים פרסומת לטיטולים לא תגרום לכם לרוץ ולקנות טיטולים ובכיוון השני סבתות מבוגרות לא צריכות פרסומות על דילים לפאנג'ויה באילת.

בשונה מתאגידים ענקיים שמפרסמים בצורה עיוורת לכל מי שנחשף פייסבוק מאפשר לכם לעשות שיווק דיגיטלי בפייסבוק בצורה יעילה.

 

באותו נושא
קבוצה בפייסבוק – להקים או לא?

אחת הפלטרפורמות החזקות והמוכרות ביותר היום לשיווק ופרסום היא פייסבוק. החברה מעמידה בפני עסקים מגוון כלים עבור פרסום בפייסבוק ושיווק, כמו עמוד עסקי בפייסבוק, קבוצות

קרא עוד »