חיפוש

בידורית קריוקי – איך נמדדת בידורית איכותית ומה הפרמטרים לפני שבוחרים בידורית?

בידורית קריוקי ביתית הפכה לאחד מהמוצרים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות ויש לכך לא מעט סיבות טובות. בידורית קריוקי טובה מכילה באריזה נגישה וייחודית שימושים רבים ומגוונים. אם בעבר סאונד עוצמתי ואיכותי היה נחלתם של אלו המחזיקים בציוד יוקרתי, היום המצב שונה בתכלית וכל בית בישראל יכול להרשות לעצמו בידורית קריוקי איכותית. אבל איך בוחרים ומודדים בידורית איכותית? בואו לגלות.

 

מה זה בידורית קריוקי?

בידורית קריוקי היא מוצר חדשני וייחודי המכיל בתוכו שימושים רבים למטרות מגוונות. מסיבות קריוקי ביתיות, הקרנות ביתיות, אירועים קטנים כגדולים ועוד, כל אלו ועוד רבים אחרים מהווים שימושים נפוצים לבידורית קריוקי. מבחינת רכיבים טכניים, בידורית קריוקי בסיסית מכילה בתוכה רמקולים, מיקרופון וחיבורים שונים. המפרט הטכני משתנה ללא היכר בין בידורית אחת לאחרת ועל כן ההמלצה הראשונה שלנו היא בראש ובראשונה להבין מה הם הצרכים והציפיות שלכם מהבידורית קריוקי – כך תוכלו לבחור בהתאם.

 

מה הם הגורמים החשובים ואיך אפשר לבחור נכון?

ובכן, עקב הביקוש הגובר לבידוריות קריוקי ישנו מבחר רחב בשוק של בידוריות, למבחר הגדול יתרונות ברורים אך הוא גם יכול לבלבל ולגרום לבחירות שגויות. כאמור, כדי לבחור נכון תצטרכו להתייחס למספר גורמים ולהבין מראש מה הם הצרכים הספציפיים שלכם. במידה ויעודה של הבידורית יהיה מסיבת קריוקי צנועה עם מעט משתתפים, ייתכן ובידורית קריוקי בסיסית תעשה את העבודה, מנגד אם אתם מתכננים לקיים חגיגות תכופות מרובות משתתפים, כנראה שבידורית קריוקי משודרגת תהיה הבחירה הנכונה. כעת, נפרט באשר לגורמים אליהם צריך להתייחס לפני שבוחרים בידורית קריוקי:

 

  • מיקרופונים

הרכיב העיקרי שמבדיל בין בידורית קריוקי לבין שאר מערכות ההגברה הביתיות הוא המיקרופון. רוב בידוריות הקריוקי אשר נשכרות היום בשוק מכילות בתוכן לפחות מיקרופון אלחוטי אחד, לעיתים שניים. בהתאם למגוון הרחב של הבידוריות, ישנו גם מבחר רחב של מיקרופונים בעלי איכות שמע שונה בתכלית. זמרים חובבים ככל הנראה לא יבחינו בניואנסים הקטנים, אבל מי שעוסק בשירה או לחלופין לוקח את התחביב ברצינות, יבחין בהבדלים בין סוגי המיקרופון. חשוב להבין איפה אתה מצויים בסקאלה הזאת ועד כמה חשובה לכם איכות השמע בהיבט של המיקרופון.

 

  • תוספות

בידוריות הקריוקי המשודרגות מגיעות עם מגוון תוספות ואמצעי שליטה טכנולוגיים. כאשר אתם בוחרים בידורית, בדקו את המפרט הטכני ובדקו אם קיימות התוספות להן אתם זקוקים, לדוגמה חיבור בלוטות' וחיבורי USB. כמו כן, כדאי לשים לב שלא קיימות תוספות מיותרות אשר יביאו לעסקה יקרה יותר.

 

  • סאונד

לאיכות של הסאונד יש מרכיב של טעם אישי ויש מרכיב אובייקטיבי. ההמלצה שלנו היא במידת האפשר לנסות לשמוע את איכות הסאונד שהבידורית יכולה להפיק, כך תוכלו לבחור בצורה הטובה ביותר בהתאם לטעם האישי שלכם.

מערכת קולנוע

 

באותו נושא