חיפוש

יש לך עסק? אלו המתנות שתוכל לתת לעובדים שלך לחג

כבעלי עסק חשוב לנו לתת מקום בטוח לעובדים שלנו. אנחנו רוצים שהם יאהבו את מקום העבודה שלהם וגם בנוסף שהם ירגישו כי מעריכים אותם ואת העבודה שהם עושים. לשם כך, חשוב לחשוב על דרך יצירתית שתוכל לשמח אותם. התקופות הכי טובות כדי לעשות זאת הן בחגים. אנחנו ניתן לך כמה רעיונות למתנות נחמדות שתוכל לתת לעובדים שלך לחג.

 

מטען נייד ממותג

המתנה הראשונה שאנחנו נדבר עליה היא מטען נייד ממותג. בעולם המהיר של היום, אנו תלויים במכשירים האלקטרוניים שלנו. כאשר הסוללה של הטלפון שלנו מתרוקנת בזמנים לא נוחים, אנו נתקעים בלי גישה לפונקציות חיוניות. מטען נייד מספק פתרון נוח לבעיה זו באמצעות אפשרות לטעון את המכשירים שלנו בעת הנסיעה, בעבודה או פשוט כאשר אנחנו נמצאים בחוץ.

מטען נייד ממותג לטלפונים ניידים

צידנית

עוד מתנה שווה שתוכלו לחשוב עליה היא צידנית. צידנית היא פתרון נהדר לשמירה על תזונה בריאה ומאוזנת בזמן שהיא נמצאת בחוץ. כך העובדים שלך יוכלו להנות מאיזה פיקניק או טיול בטבע עם הקרובים אליהם בלי לחשוב פעמיים על עניין האוכל. בנוסף, צידנית מאפשרת להם לחסוך כסף על קניות אוכל בחוץ. כמו כן, צידנית מסייעת לשמור על הסביבה ולהפחית את השימוש באריזות חד פעמיות.

 

תיק גב למחשב

מתנה שימושית מאוד – תיק גב למחשב. אנו תלויים במחשבים ניידים לביצוע מגוון רחב של משימות, החל מעבודה ועד לעניינים אישיים כמו לדוגמא תכנון טיול. תיק גב למחשב מספק פתרון נוח ויעיל לשימוש יומיומי וגם מאפשר לנו לשאת את המחשב שלנו בצורה נוחה ובטוחה. חשוב לדעת כי תיק הגב מיועד להגנה על המחשב מפני נזקים חיצוניים ולשמירה עליו מפני שריטות, נפילות ופגיעות אחרות שעלולות לקרות במהלך הנסיעה או השימוש היומיומי.

 

מארז אמבטייה מפנק

העובדים שלך עובדים קשה במהלך כל השנה, מגיע להם להתפנק כמו שצריך! מארז אמבטייה מפנק מציע חוויה ייחודית של רגעי פינוק והתרגשות וגם מאפשר ליהנות מרגעי נינוחות ושלווה בזמן המקלחת. כך העובדים שלך יוכלו לקחת סוף סוף זמן לעצמם. זמן שהם לא יחשבו על שום דבר. לא על עבודה ולא על מטלות שנשארו להם לעשות. הם יוכלו להנות מהרגע הנוכחי. מה יותר טוב מזה?

 

רמקול נייד

פריט שחשוב שיהיה לכל אדם – רמקול נייד. אנו נהנים ממוזיקה, פודקאסטים, סרטים ועוד באמצעות המכשירים האלקטרוניים שלנו. רמקול איכותי מספק חווית שמע משופרת ומרשימה, שמשדרת את הצלילים באיכות גבוהה – שזה יהיה בבית או בחוץ. כך בעצם העובדים שלך יוכלו להנות ממוזיקה טובה – מה שיכול להשפיע לטובה על מצב הרוח שלהם!

 

לסיכום

החגים מתקרבים ואתה חושב מה לקנות לעובדים שלך. מטען נייד ממותג, צידנית, תיק גב למחשב, מארז אמבטיה מפנק וגם רמקול נייד הן אופציות נהדרות למתנות שוות שהעובדים שלך ישמחו לקבל. תמיד נחמד להתחיל את החג עם חיוך על הפנים!

מטען נייד ממותג לטלפונים ניידים

באותו נושא
שירותי מחשוב לעסקים
6 שירותי מחשוב חשובים לעסק

בעידן הדיגיטלי של היום, רתימת הכוח של שירותי המחשוב חיוני לעסקים כדי לייעל את התפעול, לשפר את היעילות ולהקל על הצמיחה. ממחשוב ענן ועד אבטחת

קרא עוד »