חיפוש

איך לקדם את העסק שלך ב- 3 צעדים פשוטים

קידום העסק הינו הליך מורכב שגורם לתסכול רב בקרב בעלי עסקים. אלה רוצים להגיע לקהל היעד שלהם תוך זמן קצר, אך הם לא תמיד יודעים איך לעשות זאת. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג את הצעדים הפשוטים שיובילו לתוצאה הרצויה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם עסק מצליח.

 

הצעד הראשון: תציעו ניוזלטר לגולשים

לצערנו, יש לא מעט עסקים "תקועים" שמחכים שמישהו יחלץ אותם מהבוץ. אם אתם נמצאים במצב שכזה, כדאי שתדעו שהצעד הראשון שישנה את המצב הוא שליחת ניוזלטר חינמי. בחרנו לפתוח את המדריך באפשרות זו, כדי שתוכלו לראות שאתם יכלים להביא לשינוי הדרוש, מבלי להוציא שקל. כל שעליכם לעשות זה ליידע את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שתעבירו אליו בהמשך מידע בעל ערך ממשי. לאחר מכן, תצטרכו לספק תוכן איכותי שימשוך את קהל היעד לאתר בשנית. כאשר המטרה הסופית היא לגרום לו לבצע רכישה של השירותים או המוצרים שמוצעים באתר.

הצעד הראשון תציעו ניוזלטר לגולשים

הצעד השני: תהפכו את האתר לאפליקציה

הידעתם? רוב הפעילות ברשת נעשית דרך מכשירי הסלולר. עובדה זו מוצגת בפניכם בתחילת הפסקה, כדי להדגיש את החשיבות בהחזקת אפליקציה. שכן, זו נחשבת לנוחה לשימוש מהסיבות הבאות:

  1. מאפשרת לגשת בקלות לתוכנות שקיימות במכשיר.
  2. לעיתים ניתן להשתמש בה ללא חיבור לרשת.

בפסקה הבאה נציג בפניכם את הדרך המהירה והטובה ביותר שתאפשר להפוך את האתר לאפליקציה שימושית. נמליץ לקרוא את תוכנה בעיון, כדי שתדעו מהו בית תוכנה ומה חשוב לדעת אודותיו.

 

נשמע לכם מורכב? כך תקימו אפליקציה בקלות

הקמת אפליקציה שתופיע בתוצאות החיפוש של חנות אפליקציות מצריכה פנייה לבית תוכנה. מדובר בחברה שמכירה בהליכי ההמרה של אתר לאפליקציה. זו תתאם תחילה שיחת ייעוץ שתאפשר להכיר את העסק שלכם מקרוב. לאחר מכן, עובדיה יבצעו עיצוב מדויק שיאפשר ללקוחותיכם ליהנות מגלישה נוחה ובטוחה.

נשמע לכם מורכב כך תקימו אפליקציה בקלות 

הצעד השלישי והאחרון: תבצעו סקרים באופן קבוע

קידום העסק שלכם מצריך קבלת מידע רלוונטי מצד הגולשים שביקרו באתר. לכן, נמליץ לשלוח לגולשים סקר קצר שנוגע לחוויית הגלישה באתר. חשוב לציין שהסקר צריך להישלח רגע לפני שהלקוח עוזב את האתר. לקוחות רבים שמחים על ההזדמנות להביע את דעתם, כך שהם עשויים לשתף אתכם בחווייתם. חשוב שלא להתעלם מהמידע שנמסר מצד הגולשים, אלא להכיר בו ולבדוק איך ניתן לשפר את חוויית הגלישה בהתאם לרצונות והדעות שלהם.

 

השורה התחתונה

כל בעל עסק יכול לקדם את האתר שלו בקלות, תוך יישום של 3 הצעדים שהוצגו לעיל. תחילה, יש להציע ניוזלטר לגולשים, לאחר מכן ניתן להפוך את האתר הקיים לאפליקציה (כדי להגיע לקהל יעד נרחב) ובסוף, אפשר לבצע סקרים שיציגו בפניכם את חוות הדעת האותנטית של הגולשים. בשלב זה אתם מכירים באינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק ליישם וליהנות מהתוצאה.

איך לקדם את העסק שלך ב- 3 צעדים פשוטים

באותו נושא