חיפוש

איך להגביר את החשיפה של סרטוני הטיקטוק שלכם

הפופולריות של טיקטוק עולה במהירות, וכיום היא מונה יותר ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם.

לכן מתבקש לשאול – כיצד נוכל לנצל את כוחה של הפלטפורמה?

בין אם אתם מנסים לקדם אג'נדה אישית, את העסק שלכם, או להפוך למשפיעני רשת, הטיפים הבאים להגברת החשיפה של סרטוני הטיקטוק – הם בשבילכם.

 

הכירו את קהל היעד שלכם והתאימו אליו את התוכן שאתם יוצרים

כדי להפוך לפופולריים בקרב קהל היעד שלכם, רצוי להבין מי הוא קהל היעד, ומה מעניין אותו. בעת הגדרת קהל היעד, מקובל להעריך את הגיל של קהל היעד, מדינה, שפה, ותחומי עניין. שילוב הגורמים הללו יעזרו לכם לגבש את והשפה בהם תרצו לפרסם את התוכן שלכם, את סוג הסרטונים, ואת שעות הפרסום.

אם עמוד הטיקטוק שלכם משמש לקידום העסק שלכם, ראוי שהסרטונים המתפרסמים בו יהיו מיועדים למשיכת הלקוחות הפוטנציאליים שלו. אם אתם מעוניינים להפוך למשפיעני רשת, צפו באנשים שעמודי האינסטגרם שלהם מצאו חן בעיניכם, ונסו לשאוב השראה לתכנים אשר ימשכו את עיניהם של העוקבים אותם אתם רוצים.

 

יחס אישי הוא סוד המשחק

באמצעות תקשורת אישית באופן תכוף, תוכלו לבנות מערכת יחסים טובה עם העוקבים שלכם. טיקטוק מביאה לידיכם אפשרויות רבות באמצעותן תוכלו לשמר את התקשורת עם העוקבים. נסו להשיב לתגובותיהם של העוקבים שלכם ולייצר שיח גם באמצעות תגובות בכתב, וגם באמצעות סרטון. ערכו גם סרטוני ״שאלות תשובות״ עם העוקבים ושידורי לייב.

 

איך זה יעזור לכם?

באמצעות קשר אישי, תרכשו את אמונו של קהל היעד בתוכן אותו אתם מפרסמים. האמון של הצופים בתוכן שאותו אתם מפרסמים, יגרור הצלחה בכל תחום שאותו תנסו לקדם. בין אם מדובר בשיווק עסק, אתר, מוצר, או שירות מסוים.

נוסף לכך, עוקבים מרוצים מביאים עמם עוקבים נוספים. מעין ״אהבת? ספר לחבריך״ בגרסה הוירטואלית. כך, באמצעות רכישת האמון של הצופים, יעלה מספר העוקבים שלכם, וכתוצאה מכך תעלה גם החשיפה לתכנים שלכם.

 

רומא לא נבנתה ביום אחד

גם עמודי הטיקטוק המוצלחים ביותר, שממבט ראשון ניתן לחשוב ולהתבלבל שהמנהלים אותם ״נולדו לכך״, לא הגיעו להצלחה ביום אחד. ניהול טיקטוק דורש עבודה מתמדת ומעקב אחרי הטרדנים המשתנים. נסו לפרסם תכנים וסרטונים באופן תכוף – לא פחות מפעם ביום, ואף יותר.

לפי האלגוריתם של טיקטוק, סרטון אותו אתם מפרסמים נשלח למספר אנשים אקראיים. אם הסרטון גרר עניין בקרבם, הוא ישלח הלאה לרבים נוספים, וכך תעלה החשיפה. לא כל הסרטונים אותם תעלו ייצרו עניין זהה בקרב הצופים, ומכאן החשיבות הרבה של ההתמדה. ככל שתפרסמו יותר, כך הסיכוי לחשיפה גדל.

 

כל מה שנותר הוא לאחל לכם בהצלחה

רשת הטיקטוק עשויה להיות יעילה יותר לקידום מטרות במדיה החברתית, ואף קלה יותר, לתפעול משאר הרשתות החברתיות. באמצעות מאמץ ואסטרטגיה ייעודית, ושימוש בטיפים המרכזיים שהצגנו במאמר, תוכלו להאיץ את כמות הצפיות בסרטונים שלכם, ולהעלות את רמת החשיפה פלאים. בהצלחה!

רשת תקשורת

 

באותו נושא