חיפוש

איך לבנות קישורים חיצוניים לאתר בצורה נכונה       

קישורים חיצוניים הם לינקים דרכם ניתן להיכנס לאתר שלכם. ניתן להטמיע אותם במאמרי תוכן באתרים אחרים, בבלוגים, אינדקסים, פורומים, רשתות חברתיות ובנכסים דיגיטליים שונים. יחד עם זאת צריך לבנות אותם בטכניקה מסוימת ובצורה נכונה – על כך במאמר הבא.

 

היעילות של קישורים חיצוניים או נכנסים

כחלק מקידום אתרים אורגני משתמשים בקישורים חיצוניים המכונים גם לינקים נכנסים. המטרה היא לגרום לגולשים להקליק עליהם ולהגיע לאתר שלכם. על מנת שהם יהיו יעילים צריך לבנות קישורים חזקים, עם מילות מפתח אותם רוצים לחזק ולהכניס אותם רק לאתרים איכותיים שיש בהם פעילות. ניתן להלביש אותם על אנקורים שונים כמו: למידע נוסף בקרו באתר, לעוד אינפורמציה וכד' ולהשיג אותם בדרכים שונות.

 

איך משיגים קישורים חיצוניים?

את הקישורים, בהתאם לתקציב השיווק, ניתן לקנות במקום לעבוד קשה ולבזבז זמן יקר. לקניית קישורים היכנסו לאתר של מקדם אתרים מיומן ומקצועי שיבנה עבורכם קישורים חזקים ואיכותיים. אפשרות אחרת היא לפרסם תכנים באתרים מובילים באותו התחום שלכם ובתמורה לבקש שיפרסמו את הקישורים שלכם. אפשרות שלישית היא לשלם לאתרים אחרים עבור פרסום הקישורים. בכל אופן יש קודם כל לבנות אותם ולהכין תכנית פרופיל חזקה.

 

כיצד בנויים הקישורים?

הקישורים הם למעשה הכתובת שאליה הגולשים אמורים להיכנס באמצעות הקלקה. הם מכילים את האנקור שהוא הטקסט הבנוי ממילות מפתח או ביטויים ומסומן בצבע כחול עם קו תחתון. הבנייה שלהם נעשית בצורה טבעית אחרת האלגוריתם של גוגל מזהה אותם כמזויפים. הדרך לבנייה טבעית כוללת גיוון של אתרים, אנקורים, תדירות קבועה ושוטפת של קישורים, פיזור נכון וכיוצא בזה.

הדרך הטובה ביותר היא להזמין מאמרי תוכן ממקדם אתרים שמעסיק כותבי תוכן מוכשרים ומקצועיים ולהזמין בכל מאמר קישור או שניים בתחום המבוקש שאותו מקדם האתרים ימקם במקום הנכון. בדרך כלל הקישור יהיה ממוקם בתחילת הטקסט ויהיה קשור בדרך טבעית למשפט בו הוא משובץ.

 

למה בכלל צריך קישורים חיצוניים?

כאשר הגולשים מחפשים במנוע החיפוש של גוגל מידע הם נכנסים לדף החיפוש הראשון ומקליקים על האתרים הראשונים שאליהם הם חשופים. בדרך כלל כבר במקום הראשון או השני מוצאים את המבוקש, נכנסים לאתר ומקבלים את המידע. מאחר והתחרות ברשת גדולה גוגל ידרג במקומות הראשונים אתרים חזקים ובדפים האחרונים אתרים חלשים.

על מנת שהאתר שלכם יהיה חזק תצטרכו לעשות לו קידום אורגני שחלק ממנו הוא הטמעת קישורים. גוגל מזהה שהקישורים טבעיים, מפוזרים נכון ובתדירות סבירה, נמצאים באתרים עם תנועה שמובילים לאתר שלכם שגם בו נוצרת תנועה ומדרג אותו במקום גבוה.

 

גם קישורים פנימיים יסייעו לדירוג

על מנת ליצור תנועה באתר שלכם תמצאו שגם קישורים פנימיים יסייעו לדירוג של גוגל. מדובר על קישורים המפנים לאתרים איכותיים כדי לקבל עוד אינפורמציה על התחום המדובר. לסיכום, מומלץ להיעזר רק במקדם מקצועי ולרכוש קישורים.

קישורים חיצוניים

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »