חיפוש

איך לבנות אתר שקל לשנות

אתר אינטרנט הפך להיות רבה יותר בעל ערך ב- 10 השנים האחרונות.

עם הדיגיטציה שעובר העולם המערבי בפרט ושאר העולם בכלל, הכל נעשה דרך אתרי אינטרנט.

אפילו לימודים. לרבים מאיתנו שקוראים מילים אלו, ייתכן ושיניתם מסלול מקצועי באמצע הדרך.

עסק נסגר או עסק משתנה – הרי הקורונה גרמה לכולנו ללמוד בדרך הקשה מהי הסתגלות והתאמה.

אז מה עכשיו? איך אנחנו שומרים לנו את האופציה לאתר אינטרנט עם האפשרות לשנות את כל תכליתו?

 

להתחיל מהיסודות

טרם בניתם אתר, הדבר הכי חשוב הוא להבין מה אתם רוצים שיהיה בו ואיזה מידע תרצו לעשות לזמין. כלומר – מהי אופציה א' של האתר האינטרנטי שלכם. עליכם לחשוב גם על שם הדומיין ומשם להיות מוכנים להתפשר, כי אולי הוא תפוס. בתוך שלב זה, נסו לגבש בראשכם כיצד הייתם רוצים שהאתר יהיה בנוי – תפריטים ותפריטי ביניים, סקציות למאמרים, עומדי תוכן, פרסומי מוצרים ועוד.

 

כלים פרקטיים

אחד מהכלים הנפוצים ביותר היום לבנות אתרי אינטרנט הוא וורדפרס ((WordPress של אופיס והוא הקל והנגיש ביותר למשתמש הממוצע בשירותי המחשב. ניתן להוסיף לו תוסף נוסף שמקל על השימוש בתוכנה. דרך תוכנה זו ניתן להבנות בקלות יחסית את אתר האינטרנט המבוקש שלכם ולשמור אותו כקובץ. העסק שלכם שינה את תכליתו? צריכים את האתר למטרות אחרות? לחיצה על הקובץ ותוכלו להיכנס לאתר ולהתחיל לערוך אותו, מהאלמנטים הגרפיים דרך הטקסט.

 

גרפיקה ברת שינוי

לפני! שאתם מתחילים לעצב אתר אינטרנט בכוחות עצמכם, ודאו באיזה כלים גרפיים אתם משתמשים. אם ברצונכם לעצב הכל בכוחות עצמכם, השתמשו בתמונות ותוספים דינמיים שניתן לערוך עלייהם את הקבצים שבשימוש. לדוגמה – אתר "קאנבה" מאפשר למשתמשים בו לעצב לוגואים ועיצובי רקע. במידה ואתם משנים את תכלית האתר שלכם, ניתן לערוך באתר את הקבצים שיצרתם בו, להוריד מחדש ולהשתמש מחדש בתוך האתר שלכם.

 

מיקור חוץ

מסתבכים? לא יודעים כיצד להשתמש בתוכנות השונות? אתם יודעים בבירור איך הכל אמור להראות? פנו לחברה פרטית. כיום ישנן חברות פרטיות רבות ואתרי אינטרנט שהשירות המרכזי שלהן הוא לבנות אתר אינטרנט מותאם אישית בשבילכם. במהלך התכנון מול החברה אפשר לבקש שהאתר יהיה דינמי, ולבנות אותו בפורמט שבמידת הצורך – יהיה קל לשנות. גם אם זדה לא שינוי התכלית שלו אלא הוספת דפים ורובריקות.

 

ציידה למעצב

בעלי עסק יקרים, אתר אינטרנט הוא הכלי הכי חשוב שיכול להיות לכם. אל תתפשרו בשום היבט בעיצוב האתר. אתר של עסק שנתקע, לא עובד חלק, סובל מבאגים או לא מעודכן – ירחיק לכם לקוחות מהעסק ומהאתר! השתמשו בכלים המתוארים במאמר, ובמידת הצורף פנו לחברה שמתמחה בתחום של בניית אתרים. ייתכן ושירות זה יעלה כסף, ותמיד יש הוצאות נלוות אך שירות מקצועי תמיד משתלם.

 

מקדם אתרים

באותו נושא
שורת חיפוש
יתרונות לבניית אתר לעסק קטן

אנחנו נמצאים בשלב בחיים שהכל אונליין. אנשים מחפשים לחסוך זמן וכסף, ולקוחות שמתעניינים במוצר כלשהו תמיד יחפשו אותו בגוגל לפני שהם ילכו לקנות אותו ולכן,

קרא עוד »
טיפים לבניית אתר השוואת מחירים

החלטתם להקים אתר להשוואת מחירים. עיצבתם לוגו, מצאתם שם קליט, החלטתם באלו מוצרים להתמקד ויצאתם לדרך. אבל כדי להצליח באמת, צריכים שכמה שיותר גולשים יכנסו

קרא עוד »