חיפוש

איך לבדוק אם המשווק שלך באמת מומחה לקידום אתרים

אם יש ברשותכם אתר שתרצו לקדם, תזדקקו לשירותיו המקצועיים של מקד אתרים. תפקידו של מקדם האתרים הוא למקסם את החשיפה האורגנית של האתר שלכם בתוצאות חיפוש, כך להגדיל את התנועה ואת הפעילות העסקית של האתר כמה שאפשר. כיום יש מקדמי אתרים רבים בתחום, אבל איך ניתן לבחור את המקדם המקצועי ביותר בתחום?

 

המלצות של לקוחות קודמים

כמו כמעט בכל תחום, אחד הדברים הכי משפיעים בסופו של דבר זה המלצות מפה לאוזן, כך גם בנושא של קידום אתרים. לרוב כשנשכיר את שירותיו של מקדם אתרים, נרצה מקדם אתרים בעל ניסיון ויש לו ידע מקצועי, כך גם נוכל לקבל עליו המלצות מלקוחות קודמים וכך לדעת על שיטת העבודה שלו יותר.

במקרה ואתם רוצים להשכיר את שירותיו של מקדם אתרים כלשהו, חשוב קודם כל להבין האם הוא עבר הסכמה כלשהי, לימודים, ניסיון בתחום או משהו שיכול להוביל לכך שהאתר שלכם בידיים בטוחות ותוכלו לקבל את התוצאות הרצויות לכך.

 

מקדם האתרים חי את התחום

אומנם מקדם אתרים שחי ונושם את התחום לא נשמע פרט מאוד קריטי עבורכם, כי מבחינתם עדיף שיהיה מדובר על מישהו עם ניסיון וזה הכל, אך לא כך הדבר. מומחה בקידום אתרים הוא אחד שחי ונושם את המקצוע ורוצה ללמוד על התחום כמה שיותר. תמיד לדעת על טרנדים חדשים ותמיד להתעדכן בהם.

בתחום קידום האתרים יש לעיתים עדכונים שדורשים רעב ללמידה בתחום. כאשר אתם מחפשים מקדם אתרים, חשוב שיהיה לו משיכה אל עולם קידום האתרים והוא לא בא רק לעשות את עבודתו, אלא יש לו ערך מוסף והוא יכול לגרום לאתר שלכם לזנק בחיפושים וכך למקסם את התוצאות שלכם.

 

הצעת מחיר – נורה אדומה

אחד מהדברים שצריך להדליק לכם נורא אדומה, היא מקדם אתרים הנותן לכם הצעת מחיר מבלי לבדוק לעומק את האתר שלכם. סביר להניח שכאשר תדברו עם כמה מקדמי אתרים שונים, אתם תקבלו הצעות מחיר שונות ולפעמים גם בפער. הצעות מחיר הוא נושא שבעייתי כמעט בכל תחום, אך הנורה האדומה הראשונה היא הצעת מחיר ללא בדיקת האתר.

למה זו נורה אדומה? קשה מאוד להעריך כמה עבודה יש לעשות באתרים מבלי לדעת איך האתר בנוי, איזה תוכן יש בו (גם הכמות וגם האיכות), כמה קישורים יש מאתרים אחרים, האם הוא מהיר והאם הוא מותאם לנייד ועוד.  חשוב לבדוק לעומק את הדברים הללו לפני שאתם משכירים את שירותיו של מקדם אתרים, כדי שהאתר שלכם יוכל לקדם את החשיפה המקסימלית ותוצאות אופטימליות.

 

לסיכום

כאשר אתם משכירים את שירותיו של מקדם אתרים, חשוב קודם כל לבדוק האם יש למקדם אתרים ניסיון קודם או המלצות, מומלץ לבחור גם במקדם אתרים שחי את התחום ותמיד מעודכן מה חדש, ובמקדם אתרים אשר נותן לכם הצעת מחיר הוגנת ותואמת את האתר שלכם. בהצלחה!

מומחה SEO

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »