חיפוש

מה עדיף לקנות אחסון לעסק או לאחסן אצל בעל מקצוע

אתר אינטרנט הוא פלטפורמה נהדרת לקדם מטרות עסקיות.

באתר אינטרנט ניתן למכור את המוצרים שלנו וכך להרחיב את המכירות, ניתן להציע תוכן איכותי שיהפוך את האתר שלנו לוויראלי, ניתן להציע שירותי פרסום לעסקים אחרים ולמעשה האפשרויות בלתי מוגבלות.

כדי שהאתר יצליח באתר דרושה תשתית מסוימת שתאפשר לו לרוץ ולהיטען מהר.

מהן האפשרויות הקיימות ובמה כדאי לבחור? במאמר זה ננסה לענות על שאלות אלו.

 

מה זה שירותי אחסון?

אחסון אתרים או אירוח אתרים זה למעשה שירות המאחסן את האתר שלכם אשר עליו מערכת האתר רצה. שירות אחסון אתרים מאפשר אחסון של דפי אינטרנט, קבצי אודיו, תמונות, וידאו ועוד במטרה לאפשר גישה מקוונת אליהם.

 

שרת פיזי רגיל מול שרת VPS

שרתי VPS הם שרתים וירטואליים פרטיים וכיום נחשבים לאפשרות המועדפת על פני שרתים פיזיים. עד שהתפתחו שרתי VPS והתחיל שימוש רחב בהם, רוב האתרים היו מאוחסנים על גבי שרת פיזי, כלומר תשתית פיזית אחת שיש לדאוג לתחזוקתה ועל גבה רץ האתר. כאשר עוד אתרים שותפים לשרת הפיזי הזה כדי לחסוך במשאבים המשמעות היא טעינה איטית יותר של האתר שכן על השרת מריץ אתרים נוספים.

לעומת זאת, במקרה של שרת VPS על תשתית פיזית אחת יכולים לרוץ שרתים וירטואליים רבים מה שמאפשר להוזיל עלויות ולשפר את השירות.

 

יתרונות שרת VPS

שרתים וירטואליים פרטיים הן אפשרות פופולארית מאוד כיום ולא בכדי. לשימוש בשרתים וירטואליים פרטיים ישנם יתרונות רבים:

עלויות:

התפקוד של שרת וירטואלי דומה לתפקוד של שרת פיזי שמאחסן אתר אחד אך העלויות נמוכות הרבה יותר, דבר שהופך את השימוש בשרת וירטואלי פרטי למשתלם הרבה יותר.

 

מהיר יותר:

עם שרת וירטואלי פרטי ישנה חלוקת משאבים יעילה יותר והדבר תורם למהירות האתר.

 

אבטחת מידע:

שרת VPS הוא שרת מבודד והמשמעות היא שלגורמים שליליים קשה יותר להגיע אליו ולחבל בו או לפרוץ אליו וכך המידע שלכם ושל המשתמשים באתר שלכם מוגן יותר.

 

שרת כולו בשבילכם:

שרת VPS הוא שרת פרטי שלא מצריך אתכם לחלוק את הזיכרון עם אתרים אחרים.

 

מהירות קריטית לחוויית משתמש וקידום אורגני

בסופו של דבר המטרה שלנו כמנהלי אתרים היא שכמה שיותר אנשים יכנסו לאתר שלנו ומטרה זו מאוד נפגעת כשאתר לא מספיק מהיר. אתר איטי פירושו חוויית משתמש רעה ופגיעה כפולה בקידום האתר שלכם: מצד אחד משתמשים שנכנסו לאתר עוזבים אותו מהר בשל איטיותו, ומצד שני האלגוריתם של גוגל מעניש את האתר על כך. לכן מאוד כדאי לבחור באפשרות שמאפשרת טעינה מהירה של האתר.

 

HOTCENTER – שירותי אחסון אתרים

HOTCENTER מספקת אחסון אתר בישראל עם אפשרות לחו"ל ומבחר חבילות אחסון עם התאמה לצרכים שלכם. שירותי האחסון של HOTCENTER מחויבים למהירות מקסימלית ואבטחת שירותים ברמה הגבוהה ביותר, וצוות החברה זמין למענה בכל עניין על מנת שיתאפשר לכם לנהל את האתר בראש שקט.

 

שירות ענן

באותו נושא